fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Сфера надрокористування в Україні доволі зарегульована

09/ 12/ 2020
  Зокрема, доволі обтяжливим для бізнесу є процес отримання дозвільних документів на видобування підземних вод. Компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації, які є виробниками та постачальниками питної і мінеральної води, закликають зменшити кількість або уніфікувати документи, необхідні для видобування підземних вод. З відповідними листом Асоціація звернулася до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України та народних депутатів України. Наразі для видобування підземних вод, зокрема й мінеральних, підприємство має отримати спеціальний дозвіл на користування надрами. Однак цей дозвіл ще не дозволяє приступити до видобування, адже додатково надрокористувачу необхідно отримати низку документів, які в певній мірі дублюють інформацію, яку містить спеціальний дозвіл на користування надрами. Отримання деяких додаткових документів, наприклад, оформлення землекористування з метою видобування надр є довготривалим процесом та може займати роки. На переконання експертів Асоціації, перелік документів, які необхідно оформити надрокористувачу для початку видобування ним підземних вод, варто оптимізувати, щоб уникнути дублювання інформації, суттєво скоротити терміни оформлення та прибрати деякі недоліки. Експерти Асоціації розробили пропозиції необхідних змін до українського законодавства, аби спростити процес отримання дозвільних документів та, відповідно, зменшити регуляторне навантаження на надрокористувачів. Зокрема, ми пропонуємо наступні дерегуляційні кроки: Зменшення переліку дозвільних документів для видобування підземних вод або об’єднання їх в єдиний документ. Надання можливості надрокористувачу розпочинати видобування підземних вод на підставі отриманого спеціального дозволу на користування надрами до завершення процедури оформлення решти дозвільних документів. Спрощення процедури формування земельної ділянки (в тому числі, лісових земельних ділянок) з метою провадження на ній діяльності з видобування надр. Надання надрокористувачу права забудови земельної ділянки, отриманої на умовах сервітуту, об’єктами будівництва, необхідними для видобування та транспортування надр. Сподіваємося, що у співпраці з держорганами нам вдасться втілити прогресивні зміни в контексті реформи надрокористування, зокрема спростити умови та запустити дерегуляційні процеси у сфері видобутку підземних вод.    

Зокрема, доволі обтяжливим для бізнесу є процес отримання дозвільних документів на видобування підземних вод. Компанії-члени Європейської Бізнес Асоціації, які є виробниками та постачальниками питної і мінеральної води, закликають зменшити кількість або уніфікувати документи, необхідні для видобування підземних вод.

З відповідними листом Асоціація звернулася до Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України та народних депутатів України.

Наразі для видобування підземних вод, зокрема й мінеральних, підприємство має отримати спеціальний дозвіл на користування надрами. Однак цей дозвіл ще не дозволяє приступити до видобування, адже додатково надрокористувачу необхідно отримати низку документів, які в певній мірі дублюють інформацію, яку містить спеціальний дозвіл на користування надрами.

Отримання деяких додаткових документів, наприклад, оформлення землекористування з метою видобування надр є довготривалим процесом та може займати роки. На переконання експертів Асоціації, перелік документів, які необхідно оформити надрокористувачу для початку видобування ним підземних вод, варто оптимізувати, щоб уникнути дублювання інформації, суттєво скоротити терміни оформлення та прибрати деякі недоліки.

Експерти Асоціації розробили пропозиції необхідних змін до українського законодавства, аби спростити процес отримання дозвільних документів та, відповідно, зменшити регуляторне навантаження на надрокористувачів. Зокрема, ми пропонуємо наступні дерегуляційні кроки:

  1. Зменшення переліку дозвільних документів для видобування підземних вод або об’єднання їх в єдиний документ.
  2. Надання можливості надрокористувачу розпочинати видобування підземних вод на підставі отриманого спеціального дозволу на користування надрами до завершення процедури оформлення решти дозвільних документів.
  3. Спрощення процедури формування земельної ділянки (в тому числі, лісових земельних ділянок) з метою провадження на ній діяльності з видобування надр.
  4. Надання надрокористувачу права забудови земельної ділянки, отриманої на умовах сервітуту, об’єктами будівництва, необхідними для видобування та транспортування надр.

Сподіваємося, що у співпраці з держорганами нам вдасться втілити прогресивні зміни в контексті реформи надрокористування, зокрема спростити умови та запустити дерегуляційні процеси у сфері видобутку підземних вод.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: