fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Розвиток штучного інтелекту сприятиме створенню робочих місць, фахівців у цій галузі вже бракує: результати опитування компанії EY

17/ 05/ 2018
  Поширення технологій на основі штучного інтелекту (artificial intelligence, AI) створить нові робочі місця, однак 80% респондентів повідомляють про нестачу спеціалістів на відкриті вакансії Більше 50% респондентів використовують AI для розвитку продуктів і послуг, а також для підвищення ефективності Для масштабного впровадження AI в організаціях потрібні підтримка вищого керівництва компаній і оцінка ефективності Лондон, Київ, 17 травня 2018 р. Згідно з опитуванням, проведеним компанією EY спільно з виданням Огляд технологій Массачусетського технологічного інституту на конференції з цифрових технологій EmTech, керівники компаній позитивно оцінюють вплив штучного інтелекту (AI) на створення робочих місць. За результатами опитування 122 керівників компаній очікується, що поширення технологій AI змінить структуру традиційних професій. При цьому більше половини (52%) респондентів вважають, що AI позитивно вплине на створення робочих місць. Близько третини респондентів (32%) вважають, що при впровадженні AI буде створено більше робочих місць, ніж втрачено. Ще 20% передбачають, що AI сприятиме істотному зростанню кількості нових робочих місць та економічному розвитку. Джефф Вонг, глобальний директор з інновацій компанії EY: «Як і респонденти опитування, багато моїх співробітників не вважають, що їхня робота наражається на ризики внаслідок застосування AI. Насправді, потрібна розумна автоматизація, що дозволить фахівцям займатися більш складними завданням, які стимулюють інтерес до роботи й додають реальну цінність. За нашими оцінками у 2018 фінансовому році ми зекономимо близько 2,1 мільйона людино-годин співробітників EY завдяки автоматизації рутинних завдань. Ресурси часу, що звільнилися, можна інвестувати в розвиток бізнесу EY». Нестача профільних фахівців – головна проблема для організацій, що використовують AI Планам організацій, які запроваджують технології AI, дедалі частіше перешкоджає нестача кадрів із профільними знаннями та навичками. Це поясняє частку організацій, що застосовують AI тільки в окремих функціональних галузях. За результатами опитування EY нестача професіоналів у сфері запровадження AI є головною проблемою в масштабах всієї організації для 80% респондентів. Іншими ключовими проблемами є відсутність застосування AI для наявних бізнес-процесів (53%), недостатнє розуміння можливостей AI і брак підтримки від керівництва (48%), а також низька достовірність та якість даних, що використовуються для AI (48%). Підприємства хочуть використовувати AI для оптимізації діяльності, але не відстежують ефективність його запровадження Опитування виявило три основні завдання, які бізнес-лідери прагнуть вирішити за допомогою AI: покращення та/або розробка нових продуктів і послуг (54%) оптимізація витрат та/або бізнес-процесів (50%) прискорення процесу прийняття рішень (49%). Опитування також продемонструвало, що, хоча організації бачать потенціал успішної реалізації AI, більше половини (52%) респондентів не аналізують результати його запровадження та не вимірюють ключові показники ефективності (KPI), що пов’язані з AI. Замість цього компанії орієнтуються на запровадження пілотних проектів і навчання співробітників. Олексій Шмуратко, відділ консультаційних послуг з підвищення ефективності бізнесу, EY в Україні: «Розумна автоматизація бізнес-процесів із використанням штучного інтелекту та машинного навчання – дуже перспективне поєднання технологій для підвищення ефективності роботи організації. В Україні першою з перелічених почала розвиватися роботизація процесів – тобто застосування програмного забезпечення для виконання рутинних бізнес-завдань. За умов правильного підбору процесів для автоматизації, позитивний економічний ефект полягає у: прискоренні процесів у 2-10 разів, чіткому виконанні завдань за розкладом і високій якості виконання процесів відповідно до найкращих бізнес-практик. Результати виконання легко простежити як в налаштованих звітах, так і в режимі моніторингу. При цьому у фахівців звільняється час для виконання нетривіальних завдань». Організації не будують стратегію масштабування AI для компанії загалом Хоча 30% керівників заявляють, що їхні організації мають функціональні можливості AI та впроваджують пілотні проекти в цій сфері для функцій головного офісу, їм ще доведеться будувати стратегію розвитку AI на рівні компанії в цілому з урахуванням тих проектів, що вже існують. Тільки 21% респондентів заявили, що отримали підтримку від вищого керівництва в розробці стратегії застосування AI. Ще 28% респондентів повідомили, що їхні організації підтримують ці ініціативи обмежено або не підтримують зовсім, AI не розглядається як стратегічно важлива технологія для їхніх компаній. Крістофер Маццеї, глобальний директор EY з інноваційних технологій та аналізу даних: «Підприємства дедалі частіше використовують AI для вдосконалення своїх операційних моделей. У результаті керівництво організацій отримує більш розгорнуті звіти про успішне комерційне застосування технології та про вплив AI на створення цінності. Хоча AI все ще знаходиться на ранній стадії реалізації, компаніям необхідно розробити стратегію розвитку AI за підтримки вищого керівництва та наявності професійної команди з реалізації та оцінки ефективності запровадження AI». –  – Про опитування EY та видання Огляд технологій Массачусетського технологічного інституту опитали 122 керівників бізнесу під час конференції в Сан-Франциско, щоб зібрати інформацію про сучасні тенденції в застосуванні штучного інтелекту (AI). Інформація про компанію EY EY є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Наші знання та якість послуг, які ми надаємо, сприяють зміцненню довіри і впевненості на ринках різних країн у всьому світі. Ми формуємо команду видатних лідерів, під чиїм управлінням наш колектив виконує взяті на себе зобовязання. Таким чином, ми робимо суттєвий внесок у поліпшення ділового середовища в інтересах співробітників, клієнтів і суспільства в цілому. Назва EY відноситься до глобальної організації та може відноситися до однієї чи декількох компаній, що входять до складу Ernst & Young Global Limited, кожна з яких є окремою юридичною особою. Ernst & Young Global Limited – юридична особа, створена відповідно до законодавства Великобританії, - є компанією, що обмежена відповідальністю її учасників, і не надає послуг клієнтам. Дізнайтеся більше на сайті: ey.com. Прес-реліз випущений EYGM Limited, компанією, що входить до складу глобальної організації EY, яка не надає жодних послуг клієнтам. Контакти Ольга Данченкова, старший спеціаліст зі звязків з громадськістю, компанія EY в Україні +380 (44) 490 30 00, (067) 659 56 59, [email protected]
  • Поширення технологій на основі штучного інтелекту (artificial intelligence, AI) створить нові робочі місця, однак 80% респондентів повідомляють про нестачу спеціалістів на відкриті вакансії
  • Більше 50% респондентів використовують AI для розвитку продуктів і послуг, а також для підвищення ефективності
  • Для масштабного впровадження AI в організаціях потрібні підтримка вищого керівництва компаній і оцінка ефективності

Лондон, Київ, 17 травня 2018 р. Згідно з опитуванням, проведеним компанією EY спільно з виданням Огляд технологій Массачусетського технологічного інституту на конференції з цифрових технологій EmTech, керівники компаній позитивно оцінюють вплив штучного інтелекту (AI) на створення робочих місць.

За результатами опитування 122 керівників компаній очікується, що поширення технологій AI змінить структуру традиційних професій. При цьому більше половини (52%) респондентів вважають, що AI позитивно вплине на створення робочих місць. Близько третини респондентів (32%) вважають, що при впровадженні AI буде створено більше робочих місць, ніж втрачено. Ще 20% передбачають, що AI сприятиме істотному зростанню кількості нових робочих місць та економічному розвитку.

Джефф Вонг, глобальний директор з інновацій компанії EY:

«Як і респонденти опитування, багато моїх співробітників не вважають, що їхня робота наражається на ризики внаслідок застосування AI. Насправді, потрібна розумна автоматизація, що дозволить фахівцям займатися більш складними завданням, які стимулюють інтерес до роботи й додають реальну цінність. За нашими оцінками у 2018 фінансовому році ми зекономимо близько 2,1 мільйона людино-годин співробітників EY завдяки автоматизації рутинних завдань. Ресурси часу, що звільнилися, можна інвестувати в розвиток бізнесу EY».

Нестача профільних фахівців – головна проблема для організацій, що використовують AI

Планам організацій, які запроваджують технології AI, дедалі частіше перешкоджає нестача кадрів із профільними знаннями та навичками. Це поясняє частку організацій, що застосовують AI тільки в окремих функціональних галузях. За результатами опитування EY нестача професіоналів у сфері запровадження AI є головною проблемою в масштабах всієї організації для 80% респондентів. Іншими ключовими проблемами є відсутність застосування AI для наявних бізнес-процесів (53%), недостатнє розуміння можливостей AI і брак підтримки від керівництва (48%), а також низька достовірність та якість даних, що використовуються для AI (48%).

Підприємства хочуть використовувати AI для оптимізації діяльності, але не відстежують ефективність його запровадження

Опитування виявило три основні завдання, які бізнес-лідери прагнуть вирішити за допомогою AI:

  • покращення та/або розробка нових продуктів і послуг (54%)
  • оптимізація витрат та/або бізнес-процесів (50%)
  • прискорення процесу прийняття рішень (49%).

Опитування також продемонструвало, що, хоча організації бачать потенціал успішної реалізації AI, більше половини (52%) респондентів не аналізують результати його запровадження та не вимірюють ключові показники ефективності (KPI), що пов’язані з AI. Замість цього компанії орієнтуються на запровадження пілотних проектів і навчання співробітників.

Олексій Шмуратко, відділ консультаційних послуг з підвищення ефективності бізнесу, EY в Україні:

«Розумна автоматизація бізнес-процесів із використанням штучного інтелекту та машинного навчання – дуже перспективне поєднання технологій для підвищення ефективності роботи організації.

В Україні першою з перелічених почала розвиватися роботизація процесів – тобто застосування програмного забезпечення для виконання рутинних бізнес-завдань. За умов правильного підбору процесів для автоматизації, позитивний економічний ефект полягає у: прискоренні процесів у 2-10 разів, чіткому виконанні завдань за розкладом і високій якості виконання процесів відповідно до найкращих бізнес-практик. Результати виконання легко простежити як в налаштованих звітах, так і в режимі моніторингу. При цьому у фахівців звільняється час для виконання нетривіальних завдань».

Організації не будують стратегію масштабування AI для компанії загалом

Хоча 30% керівників заявляють, що їхні організації мають функціональні можливості AI та впроваджують пілотні проекти в цій сфері для функцій головного офісу, їм ще доведеться будувати стратегію розвитку AI на рівні компанії в цілому з урахуванням тих проектів, що вже існують. Тільки 21% респондентів заявили, що отримали підтримку від вищого керівництва в розробці стратегії застосування AI. Ще 28% респондентів повідомили, що їхні організації підтримують ці ініціативи обмежено або не підтримують зовсім, AI не розглядається як стратегічно важлива технологія для їхніх компаній.

Крістофер Маццеї, глобальний директор EY з інноваційних технологій та аналізу даних:

«Підприємства дедалі частіше використовують AI для вдосконалення своїх операційних моделей. У результаті керівництво організацій отримує більш розгорнуті звіти про успішне комерційне застосування технології та про вплив AI на створення цінності. Хоча AI все ще знаходиться на ранній стадії реалізації, компаніям необхідно розробити стратегію розвитку AI за підтримки вищого керівництва та наявності професійної команди з реалізації та оцінки ефективності запровадження AI».

–  –

Про опитування

EY та видання Огляд технологій Массачусетського технологічного інституту опитали 122 керівників бізнесу під час конференції в Сан-Франциско, щоб зібрати інформацію про сучасні тенденції в застосуванні штучного інтелекту (AI).

Інформація про компанію EY

EY є міжнародним лідером із аудиту, оподаткування, супроводу угод і консультування. Наші знання та якість послуг, які ми надаємо, сприяють зміцненню довіри і впевненості на ринках різних країн у всьому світі. Ми формуємо команду видатних лідерів, під чиїм управлінням наш колектив виконує взяті на себе зобов’язання. Таким чином, ми робимо суттєвий внесок у поліпшення ділового середовища в інтересах співробітників, клієнтів і суспільства в цілому.

Назва EY відноситься до глобальної організації та може відноситися до однієї чи декількох компаній, що входять до складу Ernst & Young Global Limited, кожна з яких є окремою юридичною особою. Ernst & Young Global Limited – юридична особа, створена відповідно до законодавства Великобританії, – є компанією, що обмежена відповідальністю її учасників, і не надає послуг клієнтам. Дізнайтеся більше на сайті: ey.com.

Прес-реліз випущений EYGM Limited, компанією, що входить до складу глобальної організації EY, яка не надає жодних послуг клієнтам.

Контакти

Ольга Данченкова, старший спеціаліст зі зв’язків з громадськістю, компанія EY в Україні

+380 (44) 490 30 00, (067) 659 56 59,

[email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: