fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Російська програла українській: після повномасштабного вторгнення бізнес вживає українську мову в 6 разів частіше, ніж російську

10/ 11/ 2022
  Work.ua проаналізував понад три мільйони вакансій з 2015 року до сьогодні та визначив, як змінювалася мова спілкування роботодавців і шукачів на тлі повномасштабного вторгнення рф в Україну. Українська б’є рекорди. У жовтні 2022 року роботодавці розмістили 84% вакансій українською мовою і лише 13% російською. Водночас з моменту повномасштабного вторгнення використання державної зросло на 30%, російської — впало втричі.  Цікаво, що 8 років тому ситуація була майже протилежною — 16% українською і 80% російською. Використання англійської мови тримається на рівні 3% протягом всього часу. Примітно, що найукраїнізованішими виявляються великі бізнеси — 96% із них розміщують вакансії українською мовою. Трохи менш українізованими є представники мікробізнесу — вони розміщують 77% вакансій українською. Найшвидше українізуються Дніпро, Харків та Одеса. Найбільш українізованим містом був і залишається Львів — 97% вакансій українською. Не відстає від нього і Київ — 84%. Водночас найвищу динаміку зростання української вдвічі й падіння російської демонструють Дніпро, Харків та Одеса.  Молодь — майбутнє української!. Що стосується використання мови в резюме шукачів, то там ситуація дещо відрізняється: 66% резюме, створених у жовтні, — українською, 18% — англійською і 16% — російською.  Найцікавіші дані ми побачимо, коли подивимось углиб резюме в розрізі за віком. Українську мову частіше використовує молодь 16-25 років та кандидати 40-44 років — 68% та 69% відповідно. Однак молодь демонструє найменше вживання російської — 15%. Найбільше використовують російську кандидати 55+ — 34%. Жінки трохи більше використовують українську, ніж чоловіки. Натомість чоловіки більше використовують англійську. До речі, найбільше вакансій українською — 88% — розміщують у категорії «Адміністрація, керівництво середньої ланки». Найменше — 71% розміщують у категорії «IT, компютери, інтернет», проте там найбільша кількість вакансій — 15% англійською. Нагадаємо, у 2018 році Work.ua зробив інтерфейс сайту українськомовним за замовчуванням, а нещодавно закликав відмовитися від російської мови, видалив російську із застосунку та створив суперчекліст, як бізнесу перейти на українську.

Work.ua проаналізував понад три мільйони вакансій з 2015 року до сьогодні та визначив, як змінювалася мова спілкування роботодавців і шукачів на тлі повномасштабного вторгнення рф в Україну.

Українська б’є рекорди

У жовтні 2022 року роботодавці розмістили 84% вакансій українською мовою і лише 13% російською. Водночас з моменту повномасштабного вторгнення використання державної зросло на 30%, російської — впало втричі. 

Цікаво, що 8 років тому ситуація була майже протилежною — 16% українською і 80% російською. Використання англійської мови тримається на рівні 3% протягом всього часу.

Примітно, що найукраїнізованішими виявляються великі бізнеси — 96% із них розміщують вакансії українською мовою. Трохи менш українізованими є представники мікробізнесу — вони розміщують 77% вакансій українською.

Найшвидше українізуються Дніпро, Харків та Одеса

Найбільш українізованим містом був і залишається Львів — 97% вакансій українською. Не відстає від нього і Київ — 84%. Водночас найвищу динаміку зростання української вдвічі й падіння російської демонструють Дніпро, Харків та Одеса. 

Молодь — майбутнє української!

Що стосується використання мови в резюме шукачів, то там ситуація дещо відрізняється: 66% резюме, створених у жовтні, — українською, 18% — англійською і 16% — російською. 

Найцікавіші дані ми побачимо, коли подивимось углиб резюме в розрізі за віком. Українську мову частіше використовує молодь 16-25 років та кандидати 40-44 років — 68% та 69% відповідно. Однак молодь демонструє найменше вживання російської — 15%. Найбільше використовують російську кандидати 55+ — 34%.

Жінки трохи більше використовують українську, ніж чоловіки. Натомість чоловіки більше використовують англійську.

До речі, найбільше вакансій українською — 88% — розміщують у категорії «Адміністрація, керівництво середньої ланки». Найменше — 71% розміщують у категорії «IT, комп’ютери, інтернет», проте там найбільша кількість вакансій — 15% англійською.

Нагадаємо, у 2018 році Work.ua зробив інтерфейс сайту українськомовним за замовчуванням, а нещодавно закликав відмовитися від російської мови, видалив російську із застосунку та створив суперчекліст, як бізнесу перейти на українську.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: