fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Робота зі ЗМІ у 2021: про що слід пам’ятати

16/ 02/ 2021
  Турбулентний 2020 рік ніяк не завадив співпраці бізнесу з українськими медіа. Навпаки, компанії почали активно генерувати контент, щоб підсилити свою присутність у цифровому просторі. Однак за кількістю публікацій не варто забувати про якість та правильну подачу матеріалів. Тож ми з’ясували у трьох головних редакторів українських видань, про що та як треба писати, аби завжди бути у топі інформаційного порядку денного.  1. Швидко та влучно Встигнути заволодіти увагою читача за 37 секунд. Таку задачу авторам контенту ставить Вікторія Покатіс, Головний редактор WoMo. Для цього можна гратись із сильними емоціями та хайповою тематикою. Текст повинен бути до 8000 знаків. Якщо матеріалу багато, то можна його подрібнити на декілька публікацій та об’єднати у серію. 2. Боротьба за нішовість Ілля Кабачинський, Головний редактор AIN.ua, відзначив, що формат лонгрідів все ще є актуальним, якщо це детальні розбори, корисні поради або розслідування на актуальну проблематику. Головне – писати про конкретне, що відбувається у вашій галузі, бажано, щоб контент можна було застосувати на практиці. 3. Ближче до людей Як добре будуть читатися колонки експертів залежить від моменту. Про це зазначив Дмитро Дєнков, Головний редактор Економічної правди. Якщо компанія буде писати про актуальні продукти та послуги –  на це завжди буде запит. А вести розповідь можна не лише від імені керівників компаній, а й звичайних працівників, чиї історії не менш захопливі.   4. Здорова конкуренція Зараз існує великий вибір каналів комунікації, тож не варто обмежуватися лише традиційними засобами масової інформації. Медіа також співпрацюють з лідерами думок, щоб обмінюватися з ними аудиторіями та створювати контент, який має цінність для читачів. 5. Професійний етикет Базові правила комунікації ніхто не скасовував. У тексті необхідно використовувати прості та зрозумілі слова. Візуальні та фотоматеріали, які супроводжують публікацію, мають бути гарної якості. Крім того, PR-службам компаній слід зібрати свою медіабазу та знати, які теми є ключовими для того чи іншого видання. Ресурсів дуже багато, тому завжди знайдеться та аудиторія, для якої ваш контент буде цікавим та корисним. Тож давайте один одному допомагати робити свою роботу та створювати історії, варті прочитання.

Турбулентний 2020 рік ніяк не завадив співпраці бізнесу з українськими медіа. Навпаки, компанії почали активно генерувати контент, щоб підсилити свою присутність у цифровому просторі. Однак за кількістю публікацій не варто забувати про якість та правильну подачу матеріалів. Тож ми з’ясували у трьох головних редакторів українських видань, про що та як треба писати, аби завжди бути у топі інформаційного порядку денного. 

1. Швидко та влучно

Встигнути заволодіти увагою читача за 37 секунд. Таку задачу авторам контенту ставить Вікторія Покатіс, Головний редактор WoMo. Для цього можна гратись із сильними емоціями та хайповою тематикою. Текст повинен бути до 8000 знаків. Якщо матеріалу багато, то можна його подрібнити на декілька публікацій та об’єднати у серію.

2. Боротьба за нішовість

Ілля Кабачинський, Головний редактор AIN.ua, відзначив, що формат лонгрідів все ще є актуальним, якщо це детальні розбори, корисні поради або розслідування на актуальну проблематику. Головне – писати про конкретне, що відбувається у вашій галузі, бажано, щоб контент можна було застосувати на практиці.

3. Ближче до людей

Як добре будуть читатися колонки експертів залежить від моменту. Про це зазначив Дмитро Дєнков, Головний редактор Економічної правди. Якщо компанія буде писати про актуальні продукти та послуги –  на це завжди буде запит. А вести розповідь можна не лише від імені керівників компаній, а й звичайних працівників, чиї історії не менш захопливі.  

4. Здорова конкуренція

Зараз існує великий вибір каналів комунікації, тож не варто обмежуватися лише традиційними засобами масової інформації. Медіа також співпрацюють з лідерами думок, щоб обмінюватися з ними аудиторіями та створювати контент, який має цінність для читачів.

5. Професійний етикет

Базові правила комунікації ніхто не скасовував. У тексті необхідно використовувати прості та зрозумілі слова. Візуальні та фотоматеріали, які супроводжують публікацію, мають бути гарної якості. Крім того, PR-службам компаній слід зібрати свою медіабазу та знати, які теми є ключовими для того чи іншого видання. Ресурсів дуже багато, тому завжди знайдеться та аудиторія, для якої ваш контент буде цікавим та корисним. Тож давайте один одному допомагати робити свою роботу та створювати історії, варті прочитання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: