fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час на конференції Food&NonFoodMaster-2022 9 вересня

05/ 08/ 2022
  В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників в офлайн та онлайн форматі  Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup. Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування). Вперше 2 конференції FoodMaster і NonFoodMaster в один день! Партнери конференції Генеральний Партнер з автоматизації та консалтингу - Consulting for Retail Партнер із автоматизації підприємств - Quantum International IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу  Партнер Каво-Брейків - Jamero Трансформаційний Партнер – YouCoach Свою участь вже підтвердили такі компанії: ТОВ Дарпак, ТД ГАЛКА, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Козуб, Феникс Инвест Трейд, UPECO, КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ, GFK, Фокстрот, Kantar. ТОВ Рибоконсервний завод Екватор, VARUS, ТОВ АПП ТРЕЙД, ТД Карпатські мінеральні Води, ТОВ КФ ДЕСНА, ТОВ «ЕЛЬГРАФ», ТОВ Штраус Укрїна, ТОВ «ТД ГУРМАНДІЗ», ЛотОК, Carlsberg Ukraine, «Мінеральні Води України, Хлібзавод «Рум’янець», Цитрус, ДТ Магнус Трейд, (сети ISEI и BEYOND), ТОВ Квантум Інтернешенел, ГК Снек Продакшен, Море Пива, Люстдорф, ТОВ Комо Україна, ТзОВ «ГЕРЧАК», ТОВ ВІТАЛ ФУДЗ, Comfy, Novus, Чудо-Маркет. Учасники заходу зможуть: обмінятися позитивним досвідом співпраці з іншими постачальниками та ритейлерами; познайомитися зі свіжою аналітикою ринку товарів Food і Nonfood, трендами у відповідних категоріях; на підставі виступів експертів проаналізувати діяльність своєї компанії, щоб йти у «ногу» із ринком; отримати нові ідеї й інсайти, які можна буде застосувати на практиці у своїй компанії; провести перемовини й укласти угоди про співпрацю в одному місці з понад 50 потенційними партнерами; неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з чинними партнерами; поліпшити комунікацію та побудувати конструктивний діалог з ритейлерами та дистрибюторами щодо співпраці; взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу ритейлерів і постачальників, представити свою компанію та новинки продукції на Галереї Новинок! Спікери конференції. Аналітична сесія Food&NonFoodMaster-2022 (6й поверх, UBI Конференц-хол). Модератор Микита Котєньов, директор компанії «Мінеральні Води України» - модератор конференції, зал Foodmaster. Андрій Забловський, Керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України - Тема: Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK - Тема: Український покупець  в умовах війни: супротив кризовому режиму Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна – Тема: Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями. Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail. Зал 1.FoodMaster-2022 Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час (6-й поверх, UBI Конференц-хол). Олена Асланова, директоре Проєктного офісу ТОВ «Омега», мережа супермаркетів Varus - Тема: Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача. Кейси результативного впровадження. Юлія Литвин, менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine, і Марія Трамана, провідна фахівниця з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine. – Тема: Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів у клієнтському сервісі як запорука стабільних ділових відносин та виживання бізнесу під час війни. Ольга Момчилович, Директор з маркетингу мережаі маркетів ЛотОК- Тема: Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу. Панасенко Олексій, Операційний директор NOVUS - Тема: Налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих терирорії та збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи Бартош Фурман, директор компанії Quantum International.  Сергій Петров, Комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м.Харків - Тема: Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення, Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах Олег Шмуляєв, заступник комерційного директора ПрАТ “МХП” – Тема: Антикризовий менеджмент – перші 7 днів війни МХП. Нові виклики – чи зміниться культура споживання Дискусія з мережами: управління асортиментом. практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в нових умовах Зал 2. NonFoodMaster-2022 Бізнес стратегії та тактики розвитку непродуктового роздрібу (7-й поверх, UBI Конференц-хол). Олександр Дардалан, Product owner Фокстрот-Binance Pay - Тема: Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів. Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco – Тема: Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним ритейлом. Валентина Комарова, Директор з маркетингу Citrus - Тема: Адаптація департаменту маркетингу та бізнесу у воєнний час. Впровадження актуальних PR-активностей та перебудова бізнес-процесів — як запорука розвитку бізнесу під час війни. Ануш Товмасян, co-founder ISEI  - Тема: “Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого”. У рамках події відбудуться три спецпроєкти:. Столи переговорів «МЕРЕЖА - ПОСТАЧАЛЬНИК». Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та зарубіжжя. Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Це виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників України Галерея Новинок провідних постачальників України та зарубіжжя. Кожен учасник-виробник може надати зразки кращих проєктів для представлення на полицях Галереї Новинок. ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності. БЕЗПЕКА У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами. Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65

В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників в офлайн та онлайн форматі  Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.

Аудиторія учасників конференції включатиме власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України й Європи, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів (від міжнародних компаній-лідерів до регіональних виробників продуктів харчування).

Вперше 2 конференції FoodMaster і NonFoodMaster в один день!

Партнери конференції

Свою участь вже підтвердили такі компанії: ТОВ “Дарпак”, ТД ГАЛКА, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Козуб, Феникс Инвест Трейд, UPECO, КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ, GFK, Фокстрот, Kantar. ТОВ “Рибоконсервний завод “Екватор”, VARUS, ТОВ “АПП ТРЕЙД”, ТД Карпатські мінеральні Води, ТОВ “КФ “ДЕСНА”, ТОВ «ЕЛЬГРАФ», ТОВ Штраус Укрїна, ТОВ «ТД ГУРМАНДІЗ», ЛотОК, Carlsberg Ukraine, «Мінеральні Води України, Хлібзавод «Рум’янець», Цитрус, ДТ Магнус Трейд, (сети ISEI и BEYOND), ТОВ “Квантум Інтернешенел”, ГК “Снек Продакшен”, Море Пива, Люстдорф, ТОВ Комо Україна, ТзОВ «ГЕРЧАК», ТОВ “ВІТАЛ ФУДЗ”, Comfy, Novus, Чудо-Маркет.

Учасники заходу зможуть:

  • обмінятися позитивним досвідом співпраці з іншими постачальниками та ритейлерами;
  • познайомитися зі свіжою аналітикою ринку товарів Food і Nonfood, трендами у відповідних категоріях;
  • на підставі виступів експертів проаналізувати діяльність своєї компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
  • отримати нові ідеї й інсайти, які можна буде застосувати на практиці у своїй компанії;
  • провести перемовини й укласти угоди про співпрацю в одному місці з понад 50 потенційними партнерами;
  • неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з чинними партнерами;
  • поліпшити комунікацію та побудувати конструктивний діалог з ритейлерами та дистриб’юторами щодо співпраці;
  • взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу ритейлерів і постачальників,
  • представити свою компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!

Спікери конференції

Аналітична сесія Food&NonFoodMaster-2022 (6й поверх, UBI Конференц-хол)

Модератор Микита Котєньов, директор компанії «Мінеральні Води України» – модератор конференції, зал Foodmaster.

Андрій Забловський, Керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України – Тема: Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни

Марина Забарило, Director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK – Тема: Український покупець  в умовах війни: супротив кризовому режиму

Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу Кантар Україна – Тема: Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями.

Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail.

Зал 1.FoodMaster-2022 “Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час” (6-й поверх, UBI Конференц-хол)

Олена Асланова, директоре Проєктного офісу ТОВ «Омега», мережа супермаркетів Varus – Тема: Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача. Кейси результативного впровадження.

Юлія Литвин, менеджерка з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine, і Марія Трамана, провідна фахівниця з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine. – Тема: Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів у клієнтському сервісі як запорука стабільних ділових відносин та виживання бізнесу під час війни.

Ольга Момчилович, Директор з маркетингу мережаі маркетів “ЛотОК”- Тема: Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу.

Панасенко Олексій, Операційний директор NOVUSТема: Налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих терирорії та збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи

Бартош Фурман, директор компанії Quantum International. 

Сергій Петров, Комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м.Харків – Тема: Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення, Успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах

Олег Шмуляєв, заступник комерційного директора ПрАТ “МХП” – Тема: Антикризовий менеджмент – перші 7 днів війни МХП. Нові виклики – чи зміниться культура споживання

Дискусія з мережами: управління асортиментом. практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в нових умовах

Зал 2. NonFoodMaster-2022 “Бізнес стратегії та тактики розвитку непродуктового роздрібу” (7-й поверх, UBI Конференц-хол)

Олександр Дардалан, Product owner Фокстрот-Binance Pay – Тема: Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів.

Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках компанії Upeco – Тема: Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним ритейлом.

Валентина Комарова, Директор з маркетингу Citrus – Тема: Адаптація департаменту маркетингу та бізнесу у воєнний час. Впровадження актуальних PR-активностей та перебудова бізнес-процесів — як запорука розвитку бізнесу під час війни.

Ануш Товмасян, co-founder ISEI  – Тема: “Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого”.

У рамках події відбудуться три спецпроєкти:

Столи переговорів «МЕРЕЖА – ПОСТАЧАЛЬНИК». Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та зарубіжжя.

Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Це виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників України

Галерея Новинок провідних постачальників України та зарубіжжя. Кожен учасник-виробник може надати зразки кращих проєктів для представлення на полицях Галереї Новинок.

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: