fbpx

Райффайзен Банк Аваль та компанія Visa запустили сервіс швидких та простих онлайн-платежів Visa Checkout

16/ 05/ 2018

Київ – 15 травня 2018 року — Visa і Райффайзен Банк Аваль анонсували сьогодні запуск платіжного рішення Visa Checkout в Україні. Райффайзен Банк Аваль – один з перших банків в країні, що запропонував своїм клієнтам – торгово-сервісними підприємствам – цей новий спосіб оплати.

Visa Checkout – це сервіс онлайн-платежів Visa, що дозволяє покупцям швидко, легко та безпечно здійснювати покупки з будь-якого пристрою – смартфона, планшета, ноутбука або комп’ютера.

Використовуючи Visa Checkout, достатньо одного разу пройти реєстрацію: під час покупки на сайті чи в мобільному додатку торгово-сервісного підприємства або у вільний час на будь-якому ресурсі, де є кнопка Visa Checkout із переходом на сайт Райффайзен Банку Аваль або на сайт Visa. Надалі оплати в партнерських торгово-сервісних підприємствах не тільки в Україні, але і за кордоном можна здійснювати, просто натиснувши на кнопку Visa Checkout. При цьому, не потрібно кожного разу вводити дані картки, що значно спрощує процес оплати.

Цей сервіс допомагає збільшити кількість покупок в Інтернеті та мобільному каналі у всьому світі за рахунок забезпечення інтуїтивного процесу оплати.

На сьогодні тільки 61% інтернет-покупок у світі завершуються успішною оплатою (на смартфонах – 31%)[1]. При цьому, з Visa Checkout цей показник дорівнює  82%[2].

Наразі Visa Checkout співпрацює з понад 1600 фінансових установ та понад 350 000 великих та малих торгово-сервісних підприємств у 27 країнах світу[3].

«Мобільний та онлайн-шопінг набуває популярності в Україні, оскільки споживачі все активніше використовують свої гаджети і все частіше віддають перевагу цифровим платежам перед оплатами готівкою при доставці,зазначив Дмитро Крепак, в.о. голови регіону СНД і Південно-Східної Європи, Visa. – У глобальному масштабі ми бачимо, що коефіцієнт конверсії для споживачів, зареєстрованих у Visa Checkout, на 56% перевищує конверсію традиційних платежів із ПК. Ми віримо, що Visa Checkout допоможе нам надалі розвивати e-commerce в Україні».

«В Україні існує великий потенціал для розвитку e-commerce, і нова технологія VISA Checkout – це ще один крок для переведення платежів в онлайн, — зазначив Володимир Кирушко, директор департаменту каналів продажу та дистрибуції Райффайзен Банку Аваль. — Ця технологія дозволить відкрити нові сегменти для електронної комерції, які наразі традиційно віддають перевагу готівці».

# # #

Інформація про компанію Visa

Visa Inc. (NYSE: V) є світовим лідером у галузі цифрових платежів. Наша місія ‒  об`єднати світ за допомогою найбільш інноваційної, надійної та безпечної платіжної мережі, що дає змогу споживачам, бізнесу та економіці розвиватися. Наша новітня глобальна технологічна мережа VisaNet забезпечує надійні та безпечні платежів по всьому світу, і може обробляти понад 65 000 транзакцій на секунду. Компанія «Visa» є відданою інноваціям, що є каталізатором швидкого зростання «connected commerce», в умовах якої практично будь-який підключений пристрій може здійснювати платежі, таким чином наближаючи перехід до майбутнього без готівки — скрізь і для всіх. В той час, коли світ рухається від аналогових технологій до цифрових, Visa використовує свій бренд, продукти, експертів, мережу та масштаб для трансформації комерції.  Для отримання додаткової інформації відвідайте сайт usa.visa.com/aboutvisa, www.visa.com.ua, https://www.facebook.com/VisaUA, http://www.visanewscissee.com/

Інформація про Райффайзен Банк Аваль

Райффайзен Банк Аваль засновано 27 березня 1992 р. Із жовтня 2005 р. банк є частиною австрійської банківської групи Райффайзен Банк Інтернаціональ АГ. Станом на 31 березня 2018 р. Групі Райффайзен належало 68,27% акцій Райффайзен Банку Аваль, а Європейському банку реконструкції та розвитку — 30%. Райффайзен Банк Аваль пропонує широкий перелік послуг більш ніж 2,5 млн клієнтам через свою мережу відділень, яких станом на кінець березня 2018 р. налічувалося 501. Більше про банк — на сайті  www.aval.ua.

[1]eMarketer, Shopping Cart Abandonment: How Retailers are Using the Metric to Drive Better Results, 2014.

[2]Source: Visa Checkout factsheet, as of January 2018.

[3]Source: Visa Checkout factsheet, as of January 2018.

Тільки для запитів ЗМІ

Анна Сердюк

Директор з корпоративних комунікацій Visa, CНД та Південно-Східна Європа

Тел: +38044 22 00 300

aserdyuk@visa.com

Вікторія Міхалевська

Райффайзен Банк Аваль

Тел: +38044 490 89 95

press@aval.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: