fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Проєкт Corona Travel guide визнаний накращим на конкурсі креативу The Creative X Awards

04/ 01/ 2022
  Компанія AB InBev Efes Україна із проєктом «Corona Travel guide» посіла перше місце в європейському конкурсі креативу AB InBev — The Creative X Awards. Конкурс проходить з 2014 року. Його мета — визначити й масштабувати найкращі креативні ідеї, які підвищують ефективність і зростання брендів. «Цього року наш проєкт «Corona Travel guide» переміг у категорії «Experiential», у якій змагаються кампанії, які досягли ефективної комунікації зі споживачами через створення унікального досвіду», — відмічає маркетинг-директор AB InBev Efes Ukraine Анна Руденко. Ідея бренду Corona, який є частиною компанії AB InBev Efes, полягала в тому, щоб допомогти людям, які засиділися в чотирьох стінах — вдома чи в офісі — наблизитися до природи, відкрити для себе Україну. «Досягнення перемог ще більше заряджає та надихає, особливо коли проєкт насправді крутий та зроблений з теплом та любов’ю», — підкреслює Анна Руденко. Сучасна людина намагається встигнути все й одразу, тому не завжди знаходить час для перепочинку від рутинних справ. Тим паче коли йдеться про активний відпочинок — за межами дому, офісу. Особливо гостро потреба вийти з офісних приміщень та з дому постала за час пандемії коронавірусу. Corona вирішила продемонструвати, що для чудової відпустки зовсім не обов’язково їхати за кордон. В Україні є чимало цікавих і гарних локацій, які дозволять насолодитися відпочинком, відкрити для себе навколишню красу, провести час із друзями. Для цього Corona обрала три локації — Санжійка на Одещині («Українське Баунті»), мис Аджияск на Миколаївщині, Лемурійське озеро (з рожевою водою). У цих місцях кампанія обладнала зони для відпочинку, де люди можуть насолодитися красивими українськими краєвидами, пережити незабутні емоції та розділити їх із друзями. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

Компанія AB InBev Efes Україна із проєктом «Corona Travel guide» посіла перше місце в європейському конкурсі креативу AB InBev — The Creative X Awards. Конкурс проходить з 2014 року. Його мета — визначити й масштабувати найкращі креативні ідеї, які підвищують ефективність і зростання брендів.

«Цього року наш проєкт «Corona Travel guide» переміг у категорії «Experiential», у якій змагаються кампанії, які досягли ефективної комунікації зі споживачами через створення унікального досвіду», — відмічає маркетинг-директор AB InBev Efes Ukraine Анна Руденко.

Ідея бренду Corona, який є частиною компанії AB InBev Efes, полягала в тому, щоб допомогти людям, які засиділися в чотирьох стінах — вдома чи в офісі — наблизитися до природи, відкрити для себе Україну.

«Досягнення перемог ще більше заряджає та надихає, особливо коли проєкт насправді крутий та зроблений з теплом та любов’ю», — підкреслює Анна Руденко.

Сучасна людина намагається встигнути все й одразу, тому не завжди знаходить час для перепочинку від рутинних справ. Тим паче коли йдеться про активний відпочинок — за межами дому, офісу. Особливо гостро потреба вийти з офісних приміщень та з дому постала за час пандемії коронавірусу.

Corona вирішила продемонструвати, що для чудової відпустки зовсім не обов’язково їхати за кордон. В Україні є чимало цікавих і гарних локацій, які дозволять насолодитися відпочинком, відкрити для себе навколишню красу, провести час із друзями.

Для цього Corona обрала три локації — Санжійка на Одещині («Українське Баунті»), мис Аджияск на Миколаївщині, Лемурійське озеро (з рожевою водою). У цих місцях кампанія обладнала зони для відпочинку, де люди можуть насолодитися красивими українськими краєвидами, пережити незабутні емоції та розділити їх із друзями.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад».

Контакти для ЗМІ

Всі запити, пов’язані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій.

E-mail: [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: