fbpx

Програма розвитку з клієнтського сервісу

18/ 10/ 2019
01/

 

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи.

Дякуємо чудовим тренерам: Родіону Сорокіну, Валентину Яроменко, Сергію Ткаченко, Наталії Шматько, Інні Макотерській та Олені Ранцевич за яскраве проведення Програми розвитку з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації!

Окрема подяка DOT ___ DOT, White Sales, Devellar, Multiplex, inna+julia, Stockholm Studios за приємну співпрацю!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: