fbpx

Програма розвитку з інтернет-маркетингу

17/ 04/ 2019
01/

 

Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день набрав величезних оборотів. При його використанні ціни на товари та послуги стають нижчими, оскільки немає необхідності у фізичній присутності розробника. Відмінністю інтернет маркетингу від його консервативного варіанту є можливість інтерактивності, тобто можливості напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику.

Дякуємо чудовим тренерам: Юлії Шиловій, Максиму Хоменко, Інні Макотерській, Антону Липському та Антону Воронюк за насичену інформативну Програму розвитку з інтернет маркетингу, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів, доступність викладу матеріалу та цікаві кейси.

Окрема подяка партнерам: Publicis Groupe Ukraine, Promodo, inna+julia та Академия Интернет-маркетинга Webpromoexperts за приємну співпрацю!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: