fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Procter & Gamble Україна, МЕТRО Україна та Всесвітній фонд природи запустили освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»

10/ 05/ 2021
  Бренди Ariel, Tide, Fairy та Lenor обєднують зусилля в національній кампанії до Дня Землі щодо збереження природних ресурсів під час прання та миття. Освітня кампанія проводитиметься у мережі магазинів METRO та онлайн з 21 квітня до 18 травня. Одним з її основних елементів є взаємодія зі Всесвітнім фондом природи задля посилення природоохоронної діяльності організації в Україні. Ведення домогосподарств є однією з 5 основних сфер діяльності за обсягами викидів парникових газів нарівні з промисловістю та будівництвом. Тому навіть незначні зміни в підходах до прання білизни, миття посуду або прибирання можуть справляти неабиякий вплив на загальний стан справ. Більшості людей в країнах Європи вже давно відомо про шкоду, яку може завдати довкіллю життєдіяльність людини. Проте навіть ті, хто усвідомлюють необхідність змін своїх побутових звичок, не завжди знають, із чого розпочинати, щоб допомогти природі. Бренди Ariel, Tide, Fairy і Lenor поінформують про те, як прості дії можуть стати персональним внеском кожного з нас у збереження ресурсів планети. А саме, залучаючи дедалі більшу кількість людей в дружній до планети стиль життя, пропагований природоохоронними організаціями, зокрема WWF-Україна. «Наша мета — створювати інноваційні продукти, які допоможуть зробити відповідальне споживання затребуваним і масовим, — зазначає Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні. — Реалізуючи мету нашої програми сталого розвитку «Ambition 2030» за підтримки брендів P&G, значних інновацій та прогресивних партнерських проєктів, ми будемо прагнути не тільки до скорочення впливу на навколишнє середовище, а й до його активного відновлення». Засоби для догляду за одягом і миття посуду постійно вдосконалюються для того, щоб ефективно діяти за низьких температур води, водночас сприяючи економії електроенергії та скороченню обсягу природних ресурсів, необхідних для її виробництва. Проте користувачі продовжують, «як завжди і як колись», вмикати прилади на повну потужність, впливаючи на прискорене виснаження природних ресурсів. Завдання освітньої кампанії — навчити того, що сучасні засоби дозволяють ефективно прати і мити за температури води 30 °С, що підвищує економію електроенергії вдвічі в порівнянні з використанням режимів 40 °С і 60 °С. «Всесвітній фонд природи реалізує в Україні проєкти для збереження і відновлення цінних природних територій, але ми розуміємо, що лише одних природоохоронних зусиль недостатньо для суттєвого відновлення природного балансу, — коментує Тетяна Рябокінь, директорка з комунікацій та партнерств WWF-Україна. — Бізнес-моделі компаній мають керуватися принципами сталого розвитку, навіть якщо це потребує їх трансформації. А свій стиль життя має відкоригувати кожен споживач, бо разом ми створюємо шалений тиск на природу планети». У межах кампанії «Обирай режим, дружній до планети» Ariel, Tide, Fairy і Lenor спільно з партнерами закликають українців виробити і застосовувати в буденному житті прості і при цьому вельми ефективні екозвички, щоб зменшити негативний вплив на природу: Поверніть регулятор температури під час прання із 40 ° на 30 ° — це не тільки збереже електроенергію (на 57 %!) і гроші в гаманці, а й дозволить знизити вуглецевий слід, що впливає на зміни клімату, і зменшить викиди СО2 на 35 % під час прання білизни! Поверніть кран у положення ближче до холодної води — посуд відмиється, і миючий засіб змиється у прохолодній воді так само ефективно, як і в гарячій, а ви, своєю чергою, заощадите власні кошти і зменшите викиди СО2 на 50 % під час миття посуду! Використовуйте точкове освітлення і замініть лампи розжарювання на енергозберігаючі або світлодіодні — одна правильна маленька лампочка здатна врятувати одну велику планету. Не залишайте увімкненою техніку в режимі очікування і не полінуйтеся вийняти вилку мікрохвильовки, телевізора, компютера або принтера з розетки на ніч — якщо кожен дотримуватиметься цього простого правила, загалом матимемо суттєву економію електроенергії. Крім того, зробити Землю чистішою можуть екосумки замість пластикових пакетів, багаторазові столові прилади замість одноразових, а також роздільний збір сміття. Завдяки таким невеличким крокам спільно ми зможемо істотно знизити наш екологічний слід і зберегти здоровя нашої планети. «METRO Україна активно зосереджується на проектах в сфері екології та відповідального споживання. У цьому питанні рушієм усієї нашої команди є суспільство, яке надає свій зворотний звязок про актуальні на сьогодні проблеми та спонукає нас долучатися до їхнього вирішення. — коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка «МЕТРО Кеш енд Кері Україна. —   Однією з таких проблем є забруднення навколишнього середовища, як побутовими відходами, так і внаслідок людської життєдіяльності, а її рішенням – відповідальне споживання, яке стосується кожного з нас. Як лідер з підтримки незалежного бізнесу ми відповідально ведемо нашу діяльність і цим самим долаємо звичні обмеження на шляху до розвитку. Надихаючи мотивуючи і заохочуючи наших клієнтів та партнерів поводитись відповідально, ми маємо змогу поділитися нашим баченням сталого розвитку з мільйонами». У період кампанії організатори зроблять благодійний внесок у діяльність Всесвітнього фонду природи в Україні, підтримуючи збереження українських лісів і водойм та поширення природних рішень для адаптації до зміни клімату. Довідка про P&G Екологічна відповідальність є невіддільною частиною нашої місії. У 2020 році ми скоротили викиди парникових газів на 52 % в межах нашої діяльності, всі наші заводи трансформувалися і не доправляють твердих виробничих відходів на звалища, 31 % наших заводів працюють на відновлюваних джерелах енергії, 90 % нашої упаковки придатні до переробки і ми вдвічі скоротили використання первинного пластику. Ми на шляху до досягнення амбітної мети до 2030 року: стати вуглецево-нейтральними протягом десятиліття; перейти на 100 % упаковку, яку можна переробляти; скоротити використання первинного пластику на 50 %. Про Всесвітній фонд природи WWF Всесвітній фонд природи WWF — одна з найвпливовіших та найбільших незалежних природоохоронних організацій у світі, що налічує понад 5 мільйонів прихильників і має представництва у більш як 100 країнах світу. Місія WWF полягає в тому, щоб зупинити деградацію природних систем планети та побудувати майбутнє, у якому людина житиме в гармонії з природою. Цього можна досягти шляхом збереження біорізноманіття планети, раціонального використання природних ресурсів, зменшення забруднення та марнотратного споживання. Основні напрями, у яких працює WWF, — охорона лісів, прісноводних водойм, морів та океанів, збереження видів флори та фауни, мінімізація використання токсичних речовин, зміна клімату. Довідка про METRO «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Бренди Ariel, Tide, Fairy та Lenor об’єднують зусилля в національній кампанії до Дня Землі щодо збереження природних ресурсів під час прання та миття. Освітня кампанія проводитиметься у мережі магазинів METRO та онлайн з 21 квітня до 18 травня. Одним з її основних елементів є взаємодія зі Всесвітнім фондом природи задля посилення природоохоронної діяльності організації в Україні.

Ведення домогосподарств є однією з 5 основних сфер діяльності за обсягами викидів парникових газів нарівні з промисловістю та будівництвом. Тому навіть незначні зміни в підходах до прання білизни, миття посуду або прибирання можуть справляти неабиякий вплив на загальний стан справ.

Більшості людей в країнах Європи вже давно відомо про шкоду, яку може завдати довкіллю життєдіяльність людини. Проте навіть ті, хто усвідомлюють необхідність змін своїх побутових звичок, не завжди знають, із чого розпочинати, щоб допомогти природі. Бренди Ariel, Tide, Fairy і Lenor поінформують про те, як прості дії можуть стати персональним внеском кожного з нас у збереження ресурсів планети. А саме, залучаючи дедалі більшу кількість людей в дружній до планети стиль життя, пропагований природоохоронними організаціями, зокрема WWF-Україна.

«Наша мета — створювати інноваційні продукти, які допоможуть зробити відповідальне споживання затребуваним і масовим, — зазначає Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні. — Реалізуючи мету нашої програми сталого розвитку «Ambition 2030» за підтримки брендів P&G, значних інновацій та прогресивних партнерських проєктів, ми будемо прагнути не тільки до скорочення впливу на навколишнє середовище, а й до його активного відновлення».

Засоби для догляду за одягом і миття посуду постійно вдосконалюються для того, щоб ефективно діяти за низьких температур води, водночас сприяючи економії електроенергії та скороченню обсягу природних ресурсів, необхідних для її виробництва. Проте користувачі продовжують, «як завжди і як колись», вмикати прилади на повну потужність, впливаючи на прискорене виснаження природних ресурсів. Завдання освітньої кампанії — навчити того, що сучасні засоби дозволяють ефективно прати і мити за температури води 30 °С, що підвищує економію електроенергії вдвічі в порівнянні з використанням режимів 40 °С і 60 °С.

«Всесвітній фонд природи реалізує в Україні проєкти для збереження і відновлення цінних природних територій, але ми розуміємо, що лише одних природоохоронних зусиль недостатньо для суттєвого відновлення природного балансу, — коментує Тетяна Рябокінь, директорка з комунікацій та партнерств WWF-Україна. — Бізнес-моделі компаній мають керуватися принципами сталого розвитку, навіть якщо це потребує їх трансформації. А свій стиль життя має відкоригувати кожен споживач, бо разом ми створюємо шалений тиск на природу планети».

У межах кампанії «Обирай режим, дружній до планети» Ariel, Tide, Fairy і Lenor спільно з партнерами закликають українців виробити і застосовувати в буденному житті прості і при цьому вельми ефективні екозвички, щоб зменшити негативний вплив на природу:

  • Поверніть регулятор температури під час прання із 40 ° на 30 ° — це не тільки збереже електроенергію (на 57 %!) і гроші в гаманці, а й дозволить знизити вуглецевий слід, що впливає на зміни клімату, і зменшить викиди СО2 на 35 % під час прання білизни!
  • Поверніть кран у положення ближче до холодної води — посуд відмиється, і миючий засіб змиється у прохолодній воді так само ефективно, як і в гарячій, а ви, своєю чергою, заощадите власні кошти і зменшите викиди СО2 на 50 % під час миття посуду!
  • Використовуйте точкове освітлення і замініть лампи розжарювання на енергозберігаючі або світлодіодні — одна правильна маленька лампочка здатна врятувати одну велику планету.
  • Не залишайте увімкненою техніку в режимі очікування і не полінуйтеся вийняти вилку мікрохвильовки, телевізора, комп’ютера або принтера з розетки на ніч — якщо кожен дотримуватиметься цього простого правила, загалом матимемо суттєву економію електроенергії.

Крім того, зробити Землю чистішою можуть екосумки замість пластикових пакетів, багаторазові столові прилади замість одноразових, а також роздільний збір сміття. Завдяки таким невеличким крокам спільно ми зможемо істотно знизити наш екологічний слід і зберегти здоров’я нашої планети.

«METRO Україна активно зосереджується на проектах в сфері екології та відповідального споживання. У цьому питанні рушієм усієї нашої команди є суспільство, яке надає свій зворотний зв’язок про актуальні на сьогодні проблеми та спонукає нас долучатися до їхнього вирішення. — коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка «МЕТРО Кеш енд Кері Україна. —   Однією з таких проблем є забруднення навколишнього середовища, як побутовими відходами, так і внаслідок людської життєдіяльності, а її рішенням – відповідальне споживання, яке стосується кожного з нас. Як лідер з підтримки незалежного бізнесу ми відповідально ведемо нашу діяльність і цим самим долаємо звичні обмеження на шляху до розвитку. Надихаючи мотивуючи і заохочуючи наших клієнтів та партнерів поводитись відповідально, ми маємо змогу поділитися нашим баченням сталого розвитку з мільйонами».

У період кампанії організатори зроблять благодійний внесок у діяльність Всесвітнього фонду природи в Україні, підтримуючи збереження українських лісів і водойм та поширення природних рішень для адаптації до зміни клімату.

Довідка про P&G

Екологічна відповідальність є невіддільною частиною нашої місії. У 2020 році ми скоротили викиди парникових газів на 52 % в межах нашої діяльності, всі наші заводи трансформувалися і не доправляють твердих виробничих відходів на звалища, 31 % наших заводів працюють на відновлюваних джерелах енергії, 90 % нашої упаковки придатні до переробки і ми вдвічі скоротили використання первинного пластику.

Ми на шляху до досягнення амбітної мети до 2030 року:

  • стати вуглецево-нейтральними протягом десятиліття;
  • перейти на 100 % упаковку, яку можна переробляти;
  • скоротити використання первинного пластику на 50 %.

Про Всесвітній фонд природи WWF

Всесвітній фонд природи WWF — одна з найвпливовіших та найбільших незалежних природоохоронних організацій у світі, що налічує понад 5 мільйонів прихильників і має представництва у більш як 100 країнах світу.

Місія WWF полягає в тому, щоб зупинити деградацію природних систем планети та побудувати майбутнє, у якому людина житиме в гармонії з природою. Цього можна досягти шляхом збереження біорізноманіття планети, раціонального використання природних ресурсів, зменшення забруднення та марнотратного споживання.

Основні напрями, у яких працює WWF, — охорона лісів, прісноводних водойм, морів та океанів, збереження видів флори та фауни, мінімізація використання токсичних речовин, зміна клімату.

Довідка про METRO

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: