fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

PrivateLabel 2022 & DistributionMaster об’єднають разом професіоналів з дистрибуції та ритейлу

03/ 10/ 2022
  28 жовтня 2022 року в Києві в один день відбудуться 2 щорічні Міжнародні бізнес-конференції: 1) PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід - це XIV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу. Саме тут зберуться з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів роздрібних мереж України, власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з продажу, маркетингу та закупівель, керівників СТМ, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. 2) DistributionMaster-2022: Нова реальність - виклики та рішення - це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів Дистрибуції та її Партнерів. Саме тут зберуться з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів дистрибуційних та торгово-виробничих компаній для того, щоб скласти «Дорожню Карту» розвитку бізнесу у 2023 році. У рамках конференції буде висвітлено: Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами та виробниками із запуску товарів Private Label. Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі. Тенденції розвитку ринку дистрибуції. Нові ідеї та практичні інструменти для розвитку бізнесу. Учасники заходу зможуть: Ознайомитися з кейсами провідних компаній з оптимізації та скорочення витрат і збільшення рентабельності бізнесу PrivateLabel. Підкреслити міжнародний досвід співпраці з ритейлом та рекомендації щодо запуску товарів під ВТМ. Представити свою компанію на виставці, познайомитись та провести перемовини з потенційними замовниками – роздрібними мережами. Знайти нових постачальників для співпраці з ВТМ за різними категоріями товарів. Познайомитися з міжнародним досвідом запуску товарів під ВТМ. Представити свої найкращі проекти ВТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel. Налагодити взаємини з потенційними клієнтами, партнерами – мережами та постачальниками. Виявити потреби цільової аудиторії до власної пропозиції. Набути нових партнерів та зміцнити відносини з уже існуючими. Розповісти про ефективність ваших послуг цільовій аудиторії, успіхи компанії. Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку. Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій і рекомендацій експертів. Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами. Ключові питання конференції: Зміна купівельної поведінки споживача ВТМ. Аналітика, перспектива розвитку ВТМ в Україні. Погляд виробника на випуск товарів Private Label, труднощі, обмеження та шляхи вирішення у теперішній ситуації. Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період? Розвиток виробництва імпортних ВТМ в умовах воєнного стану, перспективи на майбутнє, альтернативні рішення. Як запустити ВТМ у регіональній мережі, з чого почати, щоб створити маржинальний бізнес? Як виробнику заробляти на співпраці з мережею по ВТМ? Планування продажів та ефективне управління запасами у сучасних умовах. Актуальні моделі управління продажами виробників через систему непрямої дистрибуції та їхні переваги. Мультиканальність як основний тренд розвитку дистрибуції. Промозалежність та робота над прибутковістю. Спікери конференції PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід: Валерій Губарєв, директор компанії «Незалежна Митна Агенція», керівник відділу митних агентів Lamarin.LLC, радник громадської ради при Держмитслужбі України, - Митний «безвіз» в Україні або що надає ратифікація Конвенції про «спільний транзит». Максим Машляковський, СЕО у Foresight&Predictive Analytics, - Економіка та споживач в умовах війни. Malachy o’Connor, IPLC Retail Brands Specialist (Ireland), - Можливості для приватних торгових марок - рішення, а не продаж. Олена Паливода, керівниця відділу власних торгових марок «Ашан Україна», - Плани щодо подальшого розвитку ВТМ у великих гравців ринку ритейлу України. Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни й у післявоєнний період? Аліна Мазурик, начальниця відділу контрактного виробництва мережі аптек «АНЦ», «Копійка», «Шар@». - Якісна ВТМ, як знайти надійного постачальника та створити бестселер у категорії? Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів РОСТ, - Побудова ефективної взаємодії постачальників і ритейлерів. Костянтин Жук, начальник відділу якості «Метро Кеш энд Керрі Україна», Альона Штанько, начальниця управління ВТМ «Метро Кеш енд Керрі Україна», - Вибір локальних виробників та нові можливості при співпраці під брендом ВТМ мережі «Метро». Спікери конференції DistributionMaster-2022: Нова реальність - виклики та рішення Роман Веренич, генеральний директор Савсервіс, - Трансформація дистрибуторського бізнесу в умовах економічної кризи та військових дій. Дмитро Гевоян, менеджер з продажів «Райдер Україна», - Оренда комерційного транспорту. Переваги співробітництва з «Райдер Україна». Максим Гніздовський, директор з розвитку СТВ Груп. Траян Некіфор, директор департаменту логістики Coca-Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова, - Сучасні моделі управління збутом виробником через систему непрямої дистрибуції та їх переваги. Конференція проходитиме паралельно у двох тематичних залах: DistributionMaster і Private Label. Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів. У рамках події відбудуться три спецпроєкти: Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Під час заходу проходитиме виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від постачальників PrivateLabel-2022 та ритейлерів України. Столи переговорів у форматі «Роздрібна Мережа – Постачальник». Дистрибутор – Постачальник. Галерея новинок - спеціальний проект провідних постачальників і роздрібних мереж України та зарубіжжя. Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки для представлення на полицях Галереї Новинок. ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та окремий чат забезпечать повний ефект присутності. БЕЗПЕКА У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами. Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.

28 жовтня 2022 року в Києві в один день відбудуться 2 щорічні Міжнародні бізнес-конференції:

1) PrivateLabel-2022: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід – це XIV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу. Саме тут зберуться з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів роздрібних мереж України, власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з продажу, маркетингу та закупівель, керівників СТМ, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів.

2) DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення – це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів Дистрибуції та її Партнерів. Саме тут зберуться з усіх областей України понад 200 ТОП-менеджерів дистрибуційних та торгово-виробничих компаній для того, щоб скласти «Дорожню Карту» розвитку бізнесу у 2023 році.

У рамках конференції буде висвітлено:

  • Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами та виробниками із запуску товарів Private Label.
  • Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі.
  • Тенденції розвитку ринку дистрибуції.
  • Нові ідеї та практичні інструменти для розвитку бізнесу.

Учасники заходу зможуть:

  • Ознайомитися з кейсами провідних компаній з оптимізації та скорочення витрат і збільшення рентабельності бізнесу PrivateLabel.
  • Підкреслити міжнародний досвід співпраці з ритейлом та рекомендації щодо запуску товарів під ВТМ.
  • Представити свою компанію на виставці, познайомитись та провести перемовини з потенційними замовниками – роздрібними мережами.
  • Знайти нових постачальників для співпраці з ВТМ за різними категоріями товарів.
  • Познайомитися з міжнародним досвідом запуску товарів під ВТМ.
  • Представити свої найкращі проекти ВТМ у рамках Галереї новинок PrivateLabel.
  • Налагодити взаємини з потенційними клієнтами, партнерами – мережами та постачальниками.
  • Виявити потреби цільової аудиторії до власної пропозиції.
  • Набути нових партнерів та зміцнити відносини з уже існуючими.
  • Розповісти про ефективність ваших послуг цільовій аудиторії, успіхи компанії.
  • Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку.
  • Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій і рекомендацій експертів.
  • Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами.

Ключові питання конференції:

  1. Зміна купівельної поведінки споживача ВТМ. Аналітика, перспектива розвитку ВТМ в Україні.
  2. Погляд виробника на випуск товарів Private Label, труднощі, обмеження та шляхи вирішення у теперішній ситуації.
  3. Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період?
  4. Розвиток виробництва імпортних ВТМ в умовах воєнного стану, перспективи на майбутнє, альтернативні рішення.
  5. Як запустити ВТМ у регіональній мережі, з чого почати, щоб створити маржинальний бізнес?
  6. Як виробнику заробляти на співпраці з мережею по ВТМ?
  7. Планування продажів та ефективне управління запасами у сучасних умовах.
  8. Актуальні моделі управління продажами виробників через систему непрямої дистрибуції та їхні переваги.
  9. Мультиканальність як основний тренд розвитку дистрибуції.
  10. Промозалежність та робота над прибутковістю.

Спікери конференції PrivateLabel-2022Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід:

  • Валерій Губарєв, директор компанії «Незалежна Митна Агенція», керівник відділу митних агентів Lamarin.LLC, радник громадської ради при Держмитслужбі України, – Митний «безвіз» в Україні або що надає ратифікація Конвенції про «спільний транзит».
  • Максим Машляковський, СЕО у Foresight&Predictive Analytics, – Економіка та споживач в умовах війни.
  • Malachy o’Connor, IPLC Retail Brands Specialist (Ireland), – Можливості для приватних торгових марок – рішення, а не продаж.
  • Олена Паливода, керівниця відділу власних торгових марок «Ашан Україна», – Плани щодо подальшого розвитку ВТМ у великих гравців ринку ритейлу України. Як розвивати ВТМ мережі у зв’язку з початком війни й у післявоєнний період?
  • Аліна Мазурик, начальниця відділу контрактного виробництва мережі аптек «АНЦ», «Копійка», «Шар@». – Якісна ВТМ, як знайти надійного постачальника та створити бестселер у категорії?
  • Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів РОСТ, – Побудова ефективної взаємодії постачальників і ритейлерів.
  • Костянтин Жук, начальник відділу якості «Метро Кеш энд Керрі Україна», Альона Штанько, начальниця управління ВТМ «Метро Кеш енд Керрі Україна», – Вибір локальних виробників та нові можливості при співпраці під брендом ВТМ мережі «Метро».

Спікери конференції DistributionMaster-2022: Нова реальність – виклики та рішення

  • Роман Веренич, генеральний директор Савсервіс, – Трансформація дистрибуторського бізнесу в умовах економічної кризи та військових дій.
  • Дмитро Гевоян, менеджер з продажів «Райдер Україна», – Оренда комерційного транспорту. Переваги співробітництва з «Райдер Україна».
  • Максим Гніздовський, директор з розвитку СТВ Груп.
  • Траян Некіфор, директор департаменту логістики Coca-Cola HBC Україна, Вірменія та Молдова, – Сучасні моделі управління збутом виробником через систему непрямої дистрибуції та їх переваги.

Конференція проходитиме паралельно у двох тематичних залах: DistributionMaster і Private Label. Учасники можуть вільно пересуватися двома залами, відповідно до власних інтересів.

У рамках події відбудуться три спецпроєкти:

  • Виставка й експозиція рішень та послуг для бізнесу. Під час заходу проходитиме виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від постачальників PrivateLabel-2022 та ритейлерів України.
  • Столи переговорів у форматі «Роздрібна Мережа – Постачальник». Дистрибутор – Постачальник.
  • Галерея новинок – спеціальний проект провідних постачальників і роздрібних мереж України та зарубіжжя. Кожен учасник – виробник/ритейлер може подати зразки для представлення на полицях Галереї Новинок.

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та окремий чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: