fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Правила успішного ситуативного SMM

25/ 04/ 2023
  В умовах нестабільності та ускладненого планування комунікація компаній, зокрема в соцмережах, стає все більш ситуативною. Вдало використані інфоприводи можуть розширити аудиторію та збільшити лояльність до бренду. Тож ми запросили Ольгу Гуцало, Head of SMM в Kyivstar, поділитися своїм досвідом використання ситуативів у комунікації бренду в рамках зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій, що відбулась 25 квітня. Зокрема, говорили про наступне: Як вдало реагувати на інфоприводи Правила успішного ситуативу — чим керуватись, окрім здорового глузду? Ситуативна адаптація продукту Які мережі найкраще підходять для ситуативної комунікації? А також розглянули кейси ситуативної комунікації — що варто брати до уваги та яких помилок уникати.

В умовах нестабільності та ускладненого планування комунікація компаній, зокрема в соцмережах, стає все більш ситуативною. Вдало використані інфоприводи можуть розширити аудиторію та збільшити лояльність до бренду. Тож ми запросили Ольгу Гуцало, Head of SMM в Kyivstar, поділитися своїм досвідом використання ситуативів у комунікації бренду в рамках зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій, що відбулась 25 квітня. Зокрема, говорили про наступне:

  • Як вдало реагувати на інфоприводи
  • Правила успішного ситуативу — чим керуватись, окрім здорового глузду?
  • Ситуативна адаптація продукту
  • Які мережі найкраще підходять для ситуативної комунікації?

А також розглянули кейси ситуативної комунікації — що варто брати до уваги та яких помилок уникати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: