fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ПРАВЕКС БАНК запускає нову комунікаційну стратегію, розроблену для всіх 11 міжнародних дочірніх банків Інтеза Санпаоло

01/ 10/ 2021
  ПРАВЕКС БАНК запускає нову комунікаційну стратегію, розроблену для всіх 11 міжнародних дочірніх банків Інтеза Санпаоло, провідної банківської групи Європи. Нова стратегія відображає реакцію банку на суттєві зміни, яких країна зазнає через пандемію при переході до етапу «нової норми». Страх, викликаний кризою в сфері охорони здоровя, змусив 74% людей дивитися в майбутнє з песимізмом або надзвичайним занепокоєнням.* Обставини та ситуації, які вони пережили, змінили погляди і ставлення до повсякденного життя. 59% людей ставлять здоровя на перше місце в новій шкалі пріоритетів, але сімя (45%), психологічне благополуччя (43%) і правильний баланс між роботою та особистим життям (40%) також заново відкриваються і вважаються фундаментальними цінностями. ** Після глибокого аналізу суттєвих змін, які виникли в поведінці, потребах та очікуваннях людей в результаті пандемії Covid, ПРАВЕКС БАНК вирішив перезавантажитись, зосередивши увагу на тому, що сьогодні дійсно важливо в житті людей, підприємств і держави. Стратегія була розроблена у результаті амбіційного креативного проєкту. Він реалізовувався за принципом «знизу вгору» разом з усіма міжнародними дочірніми банками групи Інтеза Санпаоло та їх відповідними комунікаційними агентствами, з урахуванням важливих місцевих реалій і за участю відомих агентств з основних міжнародних груп, в тому числі з Publicis Italia - другим найкращим агентством в світі, визнаним на Міжнародному фестивалі творчості Cannes Lions 2021. Понад 70 професіоналів з 12 країн з різними світоглядами, релігіями і мовами співпрацювали в 4 дизайн-спринтах з метою визначення єдиної креативної стратегії, яка б відповідала особливостям окремих країн, у яких є представництва Групи. Нова комунікаційна стратегія втілена у слогані «Для всього, що має значення», в якій описано бажання банку бути поруч з людьми в будь-які моменти їхнього життя, допомагаючи їм досягти кожної окремої мети, великої чи малої, і захищати або зберігати те, що дійсно має значення. Слоган також представлено новою інтегрованою кампанією «Joyful Dilemma» яка розповідає нам, як життя часто ставить нас перед важкими рішеннями, але завдяки підтримці ПРАВЕКС БАНКу, єдиним, що турбуватиме нас, будуть лише такі проблеми, як колір стін нашого нового будинку (купленого в іпотеку) або місце відпочинку для наступної відпустки (запланованої завдяки кредиту). * Джерело: Global Web Index, 2020 Covid Scenario ** Global Web Index, Zeitgeist 2020 + BBC future 2020 року, Ipsos Global Trend 2020 року

ПРАВЕКС БАНК запускає нову комунікаційну стратегію, розроблену для всіх 11 міжнародних дочірніх банків Інтеза Санпаоло, провідної банківської групи Європи.

Нова стратегія відображає реакцію банку на суттєві зміни, яких країна зазнає через пандемію при переході до етапу «нової норми».

Страх, викликаний кризою в сфері охорони здоров’я, змусив 74% людей дивитися в майбутнє з песимізмом або надзвичайним занепокоєнням.* Обставини та ситуації, які вони пережили, змінили погляди і ставлення до повсякденного життя. 59% людей ставлять здоров’я на перше місце в новій шкалі пріоритетів, але сім’я (45%), психологічне благополуччя (43%) і правильний баланс між роботою та особистим життям (40%) також заново відкриваються і вважаються фундаментальними цінностями. **

Після глибокого аналізу суттєвих змін, які виникли в поведінці, потребах та очікуваннях людей в результаті пандемії Covid, ПРАВЕКС БАНК вирішив перезавантажитись, зосередивши увагу на тому, що сьогодні дійсно важливо в житті людей, підприємств і держави.

Стратегія була розроблена у результаті амбіційного креативного проєкту. Він реалізовувався за принципом «знизу вгору» разом з усіма міжнародними дочірніми банками групи Інтеза Санпаоло та їх відповідними комунікаційними агентствами, з урахуванням важливих місцевих реалій і за участю відомих агентств з основних міжнародних груп, в тому числі з Publicis Italia – другим найкращим агентством в світі, визнаним на Міжнародному фестивалі творчості Cannes Lions 2021.

Понад 70 професіоналів з 12 країн з різними світоглядами, релігіями і мовами співпрацювали в 4 дизайн-спринтах з метою визначення єдиної креативної стратегії, яка б відповідала особливостям окремих країн, у яких є представництва Групи.

Нова комунікаційна стратегія втілена у слогані «Для всього, що має значення», в якій описано бажання банку бути поруч з людьми в будь-які моменти їхнього життя, допомагаючи їм досягти кожної окремої мети, великої чи малої, і захищати або зберігати те, що дійсно має значення.

Слоган також представлено новою інтегрованою кампанією «Joyful Dilemma» яка розповідає нам, як життя часто ставить нас перед важкими рішеннями, але завдяки підтримці ПРАВЕКС БАНКу, єдиним, що турбуватиме нас, будуть лише такі проблеми, як колір стін нашого нового будинку (купленого в іпотеку) або місце відпочинку для наступної відпустки (запланованої завдяки кредиту).

* Джерело: Global Web Index, 2020 Covid Scenario

** Global Web Index, Zeitgeist 2020 + BBC future 2020 року, Ipsos Global Trend 2020 року

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: