fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Правда чи фейк?

18/ 02/ 2022
    Правда чи фейк? Варто кожного разу задавати собі запитання, отримуючи інформацію з соціальних мереж чи інших джерел, звідки ви черпаєте новини. Сьогодні  інформаційна гігієна  є запорукою психологічного здоров’я та одним із інструментів коректного ведення бізнесу в цілому. Про що ми й дискутували 18 лютого 2022 з експертами PR галузі в рамках PR Хабу. За словами запрошеної гості, Оксани Мороз - авторки і ведучої радіо- / телепрограм з інфогігієни, засновниці волонтерської ініціативи Як не стати овочем - серед головних порад в частині інформаційної гігієни слід визначити наступні: Варто сформувати для себе «білий список» медіа та експертів, які на вашу думку подають об’єктивну та перевірену інформацію. Отримавши новину, яка вас зацікавила, варто переглянути ряд інших джерел  з “білого списку” для того, щоб зробити найбільш об’єктивний аналіз ситуації. Необхідно дозувати споживану інформацію. Скажімо, 10-15 хв зранку або/та ввечері є достатнім для того, щоб бути в курсі найсвіжіших новин. Розвивати культуру споживання інформації як в себе в дома, так і на робочому місці. Так, наприклад, є You Tube канали з практичними рекомендаціями як це робити. Звичайно, комунікаційники не могли не приділити увагу питанню, яке всіх сьогодні турбує: правильна комунікація в контексті загрози військового вторгнення з боку РФ?  І дійшли до наступного висновку: Чесна та адекватна комунікація в середині компанії, з клієнтами та партнерами  є  найбільш ефективним рішенням! Компаніям слід постійно проводити комунікацію з працівниками щодо безпеки баз даних, з якими вони працюють. Адже кожен з нас у будь який момент може отримати “цікаве” повідомлення, за яким криється загроза втрати чи пошкодження цілої системи, в якій працює компанія. Варто розповідати працівникам  про наслідки необдуманих дій, таких як перехід по лінку, відкривання фото, чи, навіть, проста відповідь на сумнівний лист. Ну і звісно, працівники мають бути проінформовані, що їм варто робити при отриманні сумнівного повідомлення. На завершення, учасники зустрічі вирішили продовжити комунікацію у Whatsapp групі, з метою обміну інформацією. Тож, хто не зміг долучитись до нас на зустріч, має можливість долучитись ще до цієї групи. Для цього вам необхідно написати нам на адресу: [email protected] Дякуємо Оксані Мороз за те, що поділилась своїм досвідом та експертною думкою,  усім учасникам  - за активну участь, та Віктору Гальчинському - за професійну модерацію зустрічі! Тож будьмо пильними, тримаймо руку на пульсі новин, зберігаючи при цьому спокій та холодну голову! Ми уже готуємо нашу наступну зустріч, тож слідкуйте за новинами!
01/

 

Правда чи фейк? Варто кожного разу задавати собі запитання, отримуючи інформацію з соціальних мереж чи інших джерел, звідки ви черпаєте новини.

Сьогодні  інформаційна гігієна  є запорукою психологічного здоров’я та одним із інструментів коректного ведення бізнесу в цілому.

Про що ми й дискутували 18 лютого 2022 з експертами PR галузі в рамках PR Хабу.

За словами запрошеної гості, Оксани Мороз – авторки і ведучої радіо- / телепрограм з інфогігієни, засновниці волонтерської ініціативи “Як не стати овочем” – серед головних порад в частині інформаційної гігієни слід визначити наступні:

  • Варто сформувати для себе «білий список» медіа та експертів, які на вашу думку подають об’єктивну та перевірену інформацію.
  • Отримавши новину, яка вас зацікавила, варто переглянути ряд інших джерел  з “білого списку” для того, щоб зробити найбільш об’єктивний аналіз ситуації.
  • Необхідно дозувати споживану інформацію. Скажімо, 10-15 хв зранку або/та ввечері є достатнім для того, щоб бути в курсі найсвіжіших новин.
  • Розвивати культуру споживання інформації як в себе в дома, так і на робочому місці. Так, наприклад, є You Tube канали з практичними рекомендаціями як це робити.

Звичайно, комунікаційники не могли не приділити увагу питанню, яке всіх сьогодні турбує: правильна комунікація в контексті загрози військового вторгнення з боку РФ?  І дійшли до наступного висновку:

Чесна та адекватна комунікація в середині компанії, з клієнтами та партнерами  є  найбільш ефективним рішенням!

Компаніям слід постійно проводити комунікацію з працівниками щодо безпеки баз даних, з якими вони працюють. Адже кожен з нас у будь який момент може отримати “цікаве” повідомлення, за яким криється загроза втрати чи пошкодження цілої системи, в якій працює компанія.

Варто розповідати працівникам  про наслідки необдуманих дій, таких як перехід по лінку, відкривання фото, чи, навіть, проста відповідь на сумнівний лист.

Ну і звісно, працівники мають бути проінформовані, що їм варто робити при отриманні сумнівного повідомлення.

На завершення, учасники зустрічі вирішили продовжити комунікацію у Whatsapp групі, з метою обміну інформацією. Тож, хто не зміг долучитись до нас на зустріч, має можливість долучитись ще до цієї групи. Для цього вам необхідно написати нам на адресу: [email protected]

Дякуємо Оксані Мороз за те, що поділилась своїм досвідом та експертною думкою,  усім учасникам  – за активну участь, та Віктору Гальчинському – за професійну модерацію зустрічі!

Тож будьмо пильними, тримаймо руку на пульсі новин, зберігаючи при цьому спокій та холодну голову!

Ми уже готуємо нашу наступну зустріч, тож слідкуйте за новинами!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: