fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Працювати не можна без корпоративу. Де ви поставите кому?

26/ 11/ 2021
  До кінця року майже місяць, вже йшов перший сніг, у повітрі витає новорічна атмосфера, а отже час для роздумів, як підбити підсумки 2021 року, запалити команду енергією та змотивувати на нові звершення у наступному році. У нові часи обмежень VUCA або, як зараз кажуть, BANI світу керівництво компаній має сумніви: проводити корпоративи чи ні? У якому форматі — онлайн чи офлайн? А може, для співробітників буде достатньо адресної доставки подарунків? З упевненістю можна сказати, комунікувати та дякувати команді так само необхідно, як і розповідати про досягнення та поразки підприємства, адже саме вони є точками росту бізнесу, повідомляти про майбутню направленість компанії. Проте важливо підібрати такі способи презентації інформації, які відповідатимуть вашій компанії та її внутрішній політиці. Та якщо грудня для вас замало для корпоративу, то краще зробити його в січні, ніж забути про нього назовсім. За спостереженнями маркетингового агентства «2SEE ENERGY», багато компаній мають схожі запити для проведення заходів: співробітники не розуміють стратегію або направленість, куди рухається компанія далі; збільшується плинність кадрів, внаслідок чого нова команда не знайома між собою, через що погіршуються показники їх роботи; всі втомилися від розмовляючих голів спікерів, неживого та бездушного zoom-спілкування, тому компанії у пошуку заходів з інтерактивним залученням персоналу. Тож, які тренди можна виділити у проведенні корпоративних заходів?. 1) Офлайн-корпоративи та підбиття підсумків за рік Хоча компанії, зважаючи на річний досвід, вже знають, як комунікувати зі співробітниками та клієнтами онлайн, вони неабияк засумували за живими зустрічами та подіями. Змінилося розуміння в проведенні корпоративів: якщо раніше всі хотіли хліба та видовищ, то зараз компанії ставлять за мету відчути співробітникам їх турботу, організувати більше зон для спілкування, познайомити нових співробітників один з одним. У трендах проведення заходів — корпоративи просто неба та організація серії мініівентів для невеликих відділів, об’єднаних однією спільною ідеєю. У нинішній час в організації офлайн-подій необхідно слідкувати за карантинними зонами і враховувати їх вимоги, проте за даними кінця листопада навіть у червоній зоні дозволено проведення заходів з дотриманням певних правил, які легко можна виконати, залучивши до роботи професійне агентство-організатора заходів. 2) Гібридні та онлайн-корпоративи Минулий рік став для багатьох компаній новою реальністю — онлайн і гібридний формат подій увірвалися в «корпоративний чат» та залишилися там. Принцип гібридних івентів такий самий, як і в онлайн-заходах: гості та глядачі підключаються до трансляції віддалено, а спікери та ведучі знаходяться на спеціально підготовленій та обладнаній локації. Таким чином ви можете створювати події з невеликою офлайн-аудиторією та не обмежувати кількість учасників у режимі онлайн. Також перевага онлайну від офлайну — можливість масштабування, оскільки спікери можуть брати участь в події з будь-якого куточка світу або з попереднього запису ефіру, до того ж немає обмежень для кількості запрошених гостей. Тобто онлайн-події стали формою масової комунікації, на кшталт PR. За приклад Говард Гівнер — засновник і виконавчий директор Event Leadership Institute — наводить онлайн-конференцію Microsoft 2020 року. У 2019 вона коштувала 2395 доларів з людини за участь і її відвідало 6000 осіб. У 2020 році захід був безкоштовним і долучилося 197 тисяч людей. Для якісного проведення онлайн або гібридного заходу важливо знайти правильне агентство-організатора, яке має належне портфоліо для правильного підбору віртуальної платформи для трансляції під ваш запит. «2SEE ENERGY» — перше маркетингове агентство, яке у квітні 2020 року створило мультифункціональну онлайн-платформу .toot для проведення онлайн і гібридних івентів. За півтора року агентство здійснило не один десяток корпоративних подій, презентацій, конференції для більш ніж 50 000 глядачів. Декілька переваг цієї платформи .toot для ваших подій: можливість брендування платформи; контроль присутності; чати, стрічка новин та програма дня; інтерактивне залучення учасників — проведення вікторин, опитувань та голосувань з виведенням результатів в реальному часі; розподіл учасників на команди для виконання завдань; збір аналітики, метрики і баз даних. Як це працює?  https://youtu.be/2vOYL5h5bic Наостанок хочеться сказати, хоч ми і живемо в нестабільний, але цікавий час — сьогодні дозволяють проводити офлайн-заходи, а завтра вже все закрито — головне підбирати правильні інструменти для комунікації з працівниками та клієнтами. Онлайн розширив межі, показав, що сфера проведення заходів може існувати на перетині різних галузей. Кінець року передбачає підбиття підсумків діяльності компанії за рік, тому важливо донести результати діяльності вашим співробітникам та налагодити комунікацію між різними відділами. Погодьтеся, онлайн-комунікація не зблизить працівників так, як проведення корпоративів наживо. Що ж робити у разі заборони проведення заходів? Завжди потрібно мати план «А» та «В»! Не відмовляйтеся відразу від офлайн-подій, проте завжди пам’ятайте про онлайн або гібридний варіант. Не знаєте або не маєте ідеї, як це втілити в реальність? Маркетингове агентство «2 SEE ENERGY» на ринку з 2016 року та створило заходи для таких компаній як Chanel, Avon, Eldorado, Renault, Toyota, GlobalLogic, Amway, ALD Automotive, Syngenta, Terra Food, BASF, CORTEVA, Lexus, OTPbank, OLX. Ознайомитися і замовити спеціальну пропозицію від компанії для членів ЕВА можна за посиланням в персональному кабінеті: https://eba.com.ua/special-propositions/novorichni-korporatyvy-ta-podiyi-na-spetsumovah-onlajn-platforma-toot-ta-ideyi-merchu-2022-bezkoshtovno/

До кінця року майже місяць, вже йшов перший сніг, у повітрі витає новорічна атмосфера, а отже час для роздумів, як підбити підсумки 2021 року, запалити команду енергією та змотивувати на нові звершення у наступному році.

У нові часи обмежень VUCA або, як зараз кажуть, BANI світу керівництво компаній має сумніви: проводити корпоративи чи ні? У якому форматі — онлайн чи офлайн? А може, для співробітників буде достатньо адресної доставки подарунків?

З упевненістю можна сказати, комунікувати та дякувати команді так само необхідно, як і розповідати про досягнення та поразки підприємства, адже саме вони є точками росту бізнесу, повідомляти про майбутню направленість компанії. Проте важливо підібрати такі способи презентації інформації, які відповідатимуть вашій компанії та її внутрішній політиці. Та якщо грудня для вас замало для корпоративу, то краще зробити його в січні, ніж забути про нього назовсім.

За спостереженнями маркетингового агентства «2SEE ENERGY», багато компаній мають схожі запити для проведення заходів:

  • співробітники не розуміють стратегію або направленість, куди рухається компанія далі;
  • збільшується плинність кадрів, внаслідок чого нова команда не знайома між собою, через що погіршуються показники їх роботи;
  • всі втомилися від розмовляючих голів спікерів, неживого та бездушного zoom-спілкування, тому компанії у пошуку заходів з інтерактивним залученням персоналу.

Тож, які тренди можна виділити у проведенні корпоративних заходів?

1) Офлайн-корпоративи та підбиття підсумків за рік

Хоча компанії, зважаючи на річний досвід, вже знають, як комунікувати зі співробітниками та клієнтами онлайн, вони неабияк засумували за живими зустрічами та подіями. Змінилося розуміння в проведенні корпоративів: якщо раніше всі хотіли хліба та видовищ, то зараз компанії ставлять за мету відчути співробітникам їх турботу, організувати більше зон для спілкування, познайомити нових співробітників один з одним.

У трендах проведення заходів — корпоративи просто неба та організація серії мініівентів для невеликих відділів, об’єднаних однією спільною ідеєю. У нинішній час в організації офлайн-подій необхідно слідкувати за карантинними зонами і враховувати їх вимоги, проте за даними кінця листопада навіть у червоній зоні дозволено проведення заходів з дотриманням певних правил, які легко можна виконати, залучивши до роботи професійне агентство-організатора заходів.

2) Гібридні та онлайн-корпоративи

Минулий рік став для багатьох компаній новою реальністю — онлайн і гібридний формат подій увірвалися в «корпоративний чат» та залишилися там.

Принцип гібридних івентів такий самий, як і в онлайн-заходах: гості та глядачі підключаються до трансляції віддалено, а спікери та ведучі знаходяться на спеціально підготовленій та обладнаній локації. Таким чином ви можете створювати події з невеликою офлайн-аудиторією та не обмежувати кількість учасників у режимі онлайн. Також перевага онлайну від офлайну — можливість масштабування, оскільки спікери можуть брати участь в події з будь-якого куточка світу або з попереднього запису ефіру, до того ж немає обмежень для кількості запрошених гостей. Тобто онлайн-події стали формою масової комунікації, на кшталт PR. За приклад Говард Гівнер — засновник і виконавчий директор Event Leadership Institute — наводить онлайн-конференцію Microsoft 2020 року. У 2019 вона коштувала 2395 доларів з людини за участь і її відвідало 6000 осіб. У 2020 році захід був безкоштовним і долучилося 197 тисяч людей.

Для якісного проведення онлайн або гібридного заходу важливо знайти правильне агентство-організатора, яке має належне портфоліо для правильного підбору віртуальної платформи для трансляції під ваш запит.

«2SEE ENERGY» — перше маркетингове агентство, яке у квітні 2020 року створило мультифункціональну онлайн-платформу .toot для проведення онлайн і гібридних івентів. За півтора року агентство здійснило не один десяток корпоративних подій, презентацій, конференції для більш ніж 50 000 глядачів.

Декілька переваг цієї платформи .toot для ваших подій:

  • можливість брендування платформи;
  • контроль присутності;
  • чати, стрічка новин та програма дня;
  • інтерактивне залучення учасників — проведення вікторин, опитувань та голосувань з виведенням результатів в реальному часі;
  • розподіл учасників на команди для виконання завдань;
  • збір аналітики, метрики і баз даних.

Як це працює? 

Наостанок хочеться сказати, хоч ми і живемо в нестабільний, але цікавий час — сьогодні дозволяють проводити офлайн-заходи, а завтра вже все закрито — головне підбирати правильні інструменти для комунікації з працівниками та клієнтами. Онлайн розширив межі, показав, що сфера проведення заходів може існувати на перетині різних галузей.

Кінець року передбачає підбиття підсумків діяльності компанії за рік, тому важливо донести результати діяльності вашим співробітникам та налагодити комунікацію між різними відділами. Погодьтеся, онлайн-комунікація не зблизить працівників так, як проведення корпоративів наживо. Що ж робити у разі заборони проведення заходів? Завжди потрібно мати план «А» та «В»! Не відмовляйтеся відразу від офлайн-подій, проте завжди пам’ятайте про онлайн або гібридний варіант. Не знаєте або не маєте ідеї, як це втілити в реальність? Маркетингове агентство «2 SEE ENERGY» на ринку з 2016 року та створило заходи для таких компаній як Chanel, Avon, Eldorado, Renault, Toyota, GlobalLogic, Amway, ALD Automotive, Syngenta, Terra Food, BASF, CORTEVA, Lexus, OTPbank, OLX.

Ознайомитися і замовити спеціальну пропозицію від компанії для членів ЕВА можна за посиланням в персональному кабінеті: https://eba.com.ua/special-propositions/novorichni-korporatyvy-ta-podiyi-na-spetsumovah-onlajn-platforma-toot-ta-ideyi-merchu-2022-bezkoshtovno/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: