fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Позитивні здобутки минулого не мають бути причиною притягнення до відповідальності

19/ 06/ 2020
  Зниження ставок портових зборів у морських портах України завжди було питанням, яке бізнес порушував у діалозі з органами державної влади, зокрема, з профільним відомством – Міністерством інфраструктури України. Адже адекватні ставки портових зборів - надзвичайно важливі для підвищення інвестиційної привабливості нашої країни та зміцнення становища і конкурентоспроможності українських портів у порівнянні з іншими портами Чорноморського басейну.  Крім того, аграрна галузь – однин з фундаментів розвитку економіки. Сільське господарство, яке сьогодні генерує 17% ВВП України, є експортно-орієнтованою галуззю, що  надзвичайно залежить від якості інфраструктури та логістики в країні, що залишають бажати кращого. Так, ставки портових зборів в Україні не є конкурентоспроможними порівняно з іншими державами, тому, власне, бізнес завжди виступав за їх зниження та приведення до економічно обґрунтованого рівня. Два роки тому голос бізнесу було почуто і зроблено перший крок – Уряд підтримав ініціативу знизити ставки портових зборів на 20%. Відповідний наказ Міністерства інфраструктури набув чинності 30 січня 2018 року. Цього тижня стало відомо, що колишнього Міністра інфраструктури запрошено до НАБУ дати додаткові показання у кримінальному провадженні щодо зниженням Урядом України портових тарифів і зборів на 20% у 2018 році. Більше того, від НАБУ лунають тези, що зменшення портових тарифів і зборів призвело до завдання збитків державі. Анна Дерев’янко. Виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації. Кілька років тому рішення щодо зменшення портових зборів було підтримано бізнесом, і подальша робота в цьому напрямку вітається. Водночас, ситуація, що наразі складається з цим питанням виглядає дивно. Адже ми як країна прямуємо до якісних та конструктивних реформ, що створюють вигідні умови для ведення бізнесу, роботи, залучення інвестицій. Проте, якщо притягувати до відповідальності реалізоторів цих змін, карати за рішення та ініціативність, виникає питання – чи готові будуть інші брати відповідальність та ініціювати якісні зміни, аби здійснювати реальні реформи в країні. Мені здається, над цим варто задуматись, адже дуже хочеться вірити, що мета у нас одна – побудувати сильну та конкурентоздатну країну. На переконання бізнесу, зниження ставок портових зборів – одне з важливих досягнень у портовій галузі, яке дозволило збільшити вантажопотік навіть у кризовий час. Тож спільнота сподівається, що позитивні здобутки минулого не буде повернуто назад і ми як країна продовжимо вільний і незалежний рух  в напрямку реформ в Україні.    

Зниження ставок портових зборів у морських портах України завжди було питанням, яке бізнес порушував у діалозі з органами державної влади, зокрема, з профільним відомством – Міністерством інфраструктури України. Адже адекватні ставки портових зборів – надзвичайно важливі для підвищення інвестиційної привабливості нашої країни та зміцнення становища і конкурентоспроможності українських портів у порівнянні з іншими портами Чорноморського басейну.  Крім того, аграрна галузь – однин з фундаментів розвитку економіки. Сільське господарство, яке сьогодні генерує 17% ВВП України, є експортно-орієнтованою галуззю, що  надзвичайно залежить від якості інфраструктури та логістики в країні, що залишають бажати кращого.

Так, ставки портових зборів в Україні не є конкурентоспроможними порівняно з іншими державами, тому, власне, бізнес завжди виступав за їх зниження та приведення до економічно обґрунтованого рівня. Два роки тому голос бізнесу було почуто і зроблено перший крок – Уряд підтримав ініціативу знизити ставки портових зборів на 20%. Відповідний наказ Міністерства інфраструктури набув чинності 30 січня 2018 року.

Цього тижня стало відомо, що колишнього Міністра інфраструктури запрошено до НАБУ дати додаткові показання у кримінальному провадженні щодо зниженням Урядом України портових тарифів і зборів на 20% у 2018 році. Більше того, від НАБУ лунають тези, що зменшення портових тарифів і зборів призвело до завдання збитків державі.

Анна Дерев’янко Виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації
Кілька років тому рішення щодо зменшення портових зборів було підтримано бізнесом, і подальша робота в цьому напрямку вітається. Водночас, ситуація, що наразі складається з цим питанням виглядає дивно. Адже ми як країна прямуємо до якісних та конструктивних реформ, що створюють вигідні умови для ведення бізнесу, роботи, залучення інвестицій. Проте, якщо притягувати до відповідальності реалізоторів цих змін, карати за рішення та ініціативність, виникає питання – чи готові будуть інші брати відповідальність та ініціювати якісні зміни, аби здійснювати реальні реформи в країні. Мені здається, над цим варто задуматись, адже дуже хочеться вірити, що мета у нас одна – побудувати сильну та конкурентоздатну країну.

На переконання бізнесу, зниження ставок портових зборів – одне з важливих досягнень у портовій галузі, яке дозволило збільшити вантажопотік навіть у кризовий час. Тож спільнота сподівається, що позитивні здобутки минулого не буде повернуто назад і ми як країна продовжимо вільний і незалежний рух  в напрямку реформ в Україні.  

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: