Відкрита лекція: Як продавати в онлайні у 2019 році: чекліст та кейси

дата: 31/01/2019

Головна мета, яка стоїть перед власником будь-якого інтернет-магазину (вона ж і ключова метрика успіху) – збільшення продажів. Усунення технічних проблем, надання клієнтам більш конкретної інформації, демонстрація «безпечності» покупок, перегляд ціноутворення та сучасний адаптивний дизайн – основні складові ефективності онлайн-продажів, які разом визначають 4P:

✔️Product
✔️Price
✔️Promotion
✔️Place

Дякуємо Anton Voroniuk за інформативну лекцію Як продавати в онлайні у 2019 році. Чекліст та кейси, цікавий насичений контент, інтерактивні кейси та бажання поділитися власним досвідом!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: