Відкрита лекція: Тріада Бренду: модель організації бренду корпоративних, товарних компаній й бренду роботодавця

дата: 22/10/2019

Брендинг – це процес створення сильного позитивного сприйняття компанії, її продуктів чи послуг у розумінні клієнта шляхом об’єднання таких елементів, як логотип, дизайн, місія та постійна тема в усіх маркетингових комунікаціях. Унікальний бренд допомагає компаніям відрізняти себе від своїх конкурентів та створювати лояльну клієнтську базу.

Дякуємо Юрію Гладкому (Iurii Gladkyi) за інтерактивну лекцію Тріада Бренду: модель організації бренду корпоративних компаній, насичений контент, доступність викладу інформації та бажання поділитися власним досвідом! Окрема подяка GRAPE за приємну співпрацю та HUB 4.0 за гостинність!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: