fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Прибутковий PR не для PRників

дата: 02/04/2019

Успіх PR-проекту багато в чому залежить від того, наскільки якісно виконується взаємодія зі ЗМІ, організуються інформаційні потоки та медіаполе компанії. Новою моделлю комунікацій сучасності є комбінація PR-Public та медіа, що включає наявність та застосування таких інструментів, як: якісне управління інформаційними потоками; зміна напрямів та інтенсивності комунікаційного впливу; формування прихильності громадськості; демонстрація фінансової потужності та забезпеченості; підвищення ефективності PR-діяльності.

Дякуємо чарівній Victoria Yesaulenko за яскраву лекцію Прибутковий PR не для PRників, професіоналізм, легкість подачі інформації та бажання поділитися власним досвідом!
Окрема подяка AstersCoca-Cola Ukraine2Amovers за співпрацю та HUB 4.0 за гостинність!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: