Відкрита лекція: Побудова бренду, який працюватиме

дата: 14/05/2019

 

Системність та структурованість процесу, готовність вкладати в справу час, енергію та кошти, – такими є базові передумови побудови бренду. Створення бренд-стратегії має відбуватися з усвідомлення прагнень та амбіцій власника, поступово переходячи до аналізу ринку, конкурентів та вкрай важливого етапу – аудиту брендів (відповідність бренду його суті, особливості, привабливість та продуктовий фокус бренду).

Дякуємо Леша Филановский за пізнавальну лекцію Побудова бренду, який працюватиме, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів, цікавий контент та легкість подачі інформації. Окрема подяка FilberryCoca-Cola Ukraine2Amovers за співпрацю таHUB 4.0 за гостинність!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: