Відкрита лекція: B2B продажі: заперечення

дата: 17/01/2019

 

Співробітники відділів корпоративних продажів часто скаржаться, що заперечення в процесі продажів В2В-рішень – це маніпуляції з метою знизити ціну, «просунути» кращі умови тощо. Однак, не слід забувати, що при правильному ставленні до заперечень і роботі з ними їх з легкістю можна перетворити з перепон на дієві інструменти, які можуть допомогти у досягненні головної цілі – заключенні угоди.

Дякуємо Maxim Bachek за інформативну лекцію B2B продажі: заперечення, професіоналізм, інтерактивну складову та легкість подачі інформації. Окрема подяка DEVELOR UKRAINE за плідну співпрацю!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: