Тренінг: Social Media Marketing та формування контент-стратегії

дата: 09/10/2019

Розробка SMM стратегії — це ключовий елемент в Social Media Marketing. Від того на скільки ретельно опрацьована стратегія і задовольняє всім вимогам бренду до присутності в соціальних медіа, залежить успіх всієї рекламної кампанії.

Аналіз цільової аудиторії та моніторинг конкурентів в соціальних медіа – одні з ключових елементів, які допоможуть більш точно і сегментовано взаємодіяти з окремими групами користувачів соціальних мереж, тим самим підвищуючи конверсію і мінімізуючи ризик провалу всієї маркетингової активності.

Дякуємо Олександру Федік за проведення насиченого інтерактивного тренінгу Social Media Marketing та формування контент-стратегії, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів, цінні знання та досвід!

01/

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: