fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Програма розвитку з соціальних мереж. Модуль 10

дата: 14/06/2023

Понад 80% мобільного інтернет-трафіку припадає на відео, що свідчить про значущість відеоконтенту. Саме тому 86% компаній використовують відеоконтент як маркетинговий прийом. Instagram та TikTok – дві відомі платформи, які чудово підходять для відеомаркетингу.

Дякуємо талановитій Крістіні Літошенко за проведення яскравого модуля “Reels та TikTok як ефективні інструменти залучення аудиторії” Програми розвитку з соціальних мереж, насичений інтерактивний контент, професіоналізм та бажання поділитися власним досвідом!

Окрема подяка Освіторія Хаб за гостинність!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: