Програма розвитку з клієнтського сервісу

дата: 22/02/2019

Давно відомо, що індикатором конкурентоспроможності компанії є успішність побудови її системи роботи з клієнтами. Однак, клієнтський сервіс будь-якої компанії полягає не лише в тому, щоб бути ввічливими зі своїми клієнтами. Якісне обслуговування залежить від низки факторів, зокрема підбір та етика персоналу, сегментація клієнтської бази, робота зі скаргами, аналіз конкурентів, побудова CRM-системи 🧐

Дякуємо Валентину Яроменко, Олені Ранцевич, Ользі Пефтієвій, Наталії Шматько, Сергію Ткаченко та Родіону Сорокіну за яскраве інформативне проведення Програми з клієнського сервісу, професіоналізм, насичений контент, цікаві кейси, легкість та доступність подачі інформації. Окрема подяка Stockholm Studios, Miele, Multiplex, WHITESALES, DOT_DOT Innovations за приємну співпрацю!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: