Програма розвитку з інтернет-маркетингу

дата: 17/04/2019

Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день набрав величезних оборотів. При його використанні ціни на товари та послуги стають нижчими, оскільки немає необхідності у фізичній присутності розробника. Відмінністю інтернет маркетингу від його консервативного варіанту є можливість інтерактивності, тобто можливості напряму підтримувати співпрацю з аудиторією, клієнтами, повністю контролювати ситуацію, а також проводити таргетування та веб-аналітику.

Дякуємо чудовим тренерам: Юлії Шиловій, Максиму Хоменко, Інні Макотерській, Антону Липському та Антону Воронюк за насичену інформативну Програму розвитку з інтернет маркетингу, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів, доступність викладу матеріалу та цікаві кейси. Окрема подяка партнерам: Publicis Groupe Ukraine, Promodo, inna+julia та Академия Интернет-маркетинга Webpromoexperts за приємну співпрацю!

01/

Партнери

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: