Клієнтський досвід – те, що ніколи не набридне Вашим клієнтам

дата: 25/01/2018

Згідно з останніми дослідженнями, клієнтський сервіс, що враховує сумарні враження, які клієнт отримав в різних точках контакту з ним, впливає на 25% прибутку компанії. Дякуємо Andrey Zhurbin за пізнавальну лекцію Клієнтський досвід – те, що ніколи не набридне Вашим клієнтам, професіоналізм та цікаву подачу актуальної інформації, яка базуючись на власних спостереженнях та прикладах спікера, допомогла учасникам ознайомитися з міжнародним дослідженням клієнтського досвіду. Окрема подяка DEVELOR UKRAINE за плідну співпрацю!

01/

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: