fbpx

PepsiCo Україна передала для одеських лікарень медичне обладнання та 4000 комплектів індивідуального захисту

29/ 05/ 2020

Компанія PepsiCo в Україні передала чотири тисячі комплектів індивідуального захисту для медичних працівників Одеського обласного центру екстреної медичної допомоги і медицини катастроф Одеської ОДА та Одеської міської лікарні №3. Також нове медичне обладнання – біохімічний аналізатор отримала Одеська міська лікарня №3.

Допомогу медичним установам передав директор представництва PepsiCo Україна в Одеському регіоні Василь Стефанюк: «Команда PepsiCo в Україні щодня працює задля того, щоб дарувати посмішки нашим споживачам з кожним шматочком та ковтком їх улюбленої продукції. Дякуючи підтримці наших споживачів та зусиллям команди ми також маємо можливість передавати частину виробленої продукції та кошти на благодійність. Вірю, що спільними зусиллями держави, відповідального бізнесу, нашого суспільства та професіоналів на передовій цієї боротьби ми неодмінно зупинимо поширення коронавірусу».

В Україні компанія спрямовує понад 25 мільйонів гривень на придбання понад 16 тисяч комплектів індивідуального захисту для працівників охорони здоров’я (костюми, маски, респіратори, рукавички, бахіли) і спеціалізоване обладнання для лікарень у регіонах, де розташовані виробничі потужності та логістичні центри компанії. Програма реалізується за підтримки БФ «Благомай».

Генадій Труханов, міський голова Одеси, зазначив: «Одеська мерія спрямувала максимум фінансових та матеріально-технічних ресурсів на протидію розповсюдженню COVID-19 у місті. Ми вдячні представникам соціально-відповідального бізнесу, які долучилися до спільної справи – захисту здоров’я та життя людей. Впевнений, що таке об’єднання зусиль є запорукою якомога скорішого завершення епідемії та повернення до звичного життя».

Наталія Захар’єва, директор департаменту охорони здоров’я Одеської ОДА, «Лікарі Центру екстреної допомоги щодня здійснюють близько тисячі виїздів до пацієнтів по всій області. Бригади “швидкої допомоги” знаходяться на передовій боротьби з коронавірусом. Вкрай важливо, аби медпрацівники були захищені від небезпеки. Ми висловлюємо велику подяку PepsiCo за підтримку наших героїв».

PepsiCo та її благодійний фонд PepsiCo Foundation по всьому світові здійснюють кампанію щодо підтримки людей і місцевих громад, які зазнали негативних наслідків коронавірусу. PepsiCo зосередила зусилля на допомозі медичним працівникам і медичним установам, продуктовій підтримці малозабезпечених верств населення, що постраждали внаслідок пандемії. Програма реалізується за підтримки БФ «Благомай».

Благодійний фонд Благомай з 2012 року допомагає дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з інвалідністю, дітям в дитячих будинках та інтернатах України в рамках освітніх, спортивних, гуманітарних та медичних програм.

Під опікою фонду 83 інтернатних заклади по всій Україні, це більше 5000 дітей. 

Про PepsiCo 

Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж в 200 країнах світу. У 2019 обсяг продажів PepsiCo склав понад 67 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані і негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) і Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 23 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.

PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування і напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання перемагати на ринку і діяти відповідально у всіх аспектах бізнесу. Додаткова інформація на сайті – www.pepsico.com.

Про PepsiCo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

Про PepsiCo Foundation

Глобальний фонд PepsiCo Foundation — заснований в 1962 році благодійний підрозділ компанії, який передає кошти в основні елементи стійкої продовольчої системи з метою підтримки благополуччя спільнот. Працюючи з некомерційними організаціями і експертами по всьому світу, ми зосереджені надавати допомогу в боротьбі з глобальною проблемою голоду, просувати відповідальне поводження з водою і відходами, а також підтримувати лідерство жінок в усіх сферах харчової промисловості. Ми прагнемо внести відчутний внесок у вирішення питань глобального значення через співпрацю з колегами в галузі, місцевими та міжнародними організаціями і нашими співробітниками. Додаткова інформація про PepsiCo Foundation – на сайті www.pepsico.com/sustainability/philanthropy

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: