fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

PepsiCo Україна локалізує виробництво картопляних чипсів

14/ 11/ 2018
  14 листопада 2018 року, Київ. –  PepsiСo Україна, один з лідерів виробництва продуктів харчування та напоїв в країні, розпочала реалізацію великого інвестпроекту на діючому виробничому комплексі в Миколаївській області – локалізацію виробництва картопляних чипсів Lays®. Виробнича лінія буде запущена в роботу до середини 2019 року. Зараз на заводі виробляються сухарики «Хрусteam», соки «Садочок», дитяче харчування «Агуша» та здійснюється первинна переробка сезонних овочів і фруктів. Також компанія розпочала підготовчі роботи з розширення діючого виробництва сухариків «Хрусteam» за рахунок установки другої лінії. Завдяки запуску нових ліній на Миколаївському підприємстві буде створено близько 200 робочих місць. Крім цього, в компанії буде сформована команда агро-експертів для роботи з постачальниками картоплі. Компанія вироблятиме чипси під торговою маркою Lays® з картоплі, вирощеної в Україні, завдяки впровадженню комплексної програми співпраці з українськими фермерами. Щорічна потреба виробництва в картоплі особливих «чипсових» сортів становить близько 40-60 тисяч тонн. Програмою передбачено забезпечення господарств насіннєвою базою, проведення навчальних семінарів і тренінгів, а також підтримку агро-командою протягом всього року. PepsiCo успішно реалізує аналогічні проекти зі співробітництва з місцевими фермерами в багатьох країнах світу.  «PepsiCo прагне до максимальної локалізації виробництва та використання сировини місцевих постачальників в країнах своєї присутності. На сьогоднішній день ми ведемо підготовку до установки першої лінії з виробництва картопляних чипсів, а також впроваджуємо власну агропрограму. Це підвищить ефективність бізнесу і задовольнить попит на наш продукт», - прокоментувала рішення Ірина Козлова, генеральний директор PepsiСo Україна. Реалізація проекту ведеться згідно із стратегією сталого розвитку «Відповідально до мети». Це передбачає забезпечення максимальної енергоефективності виробництв та мінімізацію впливу на навколишнє середовище. Проект передбачає спорудження локальної системи очистки стічних вод потужністю до 700 кубічних метрів води на добу. Система забезпечить повернення очищеної води з виробництва назад в екосистему і дозволить нейтралізувати вплив виробництва на екологію. Про компанію PepsiCo Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. В 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів. В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно повязаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com Про PepsiCo в Україні PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lays і «Хрусteam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Словяночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua Попереджувальна заява PepsiCo Прогнозні заяви, наведені в цьому релізі про «перспективи розвитку компанії», ґрунтуються на наявній у нас на даний момент інформації, оперативних фінансових планах і перспективних оцінках майбутніх подій та тенденцій. Прогнозні заяви за своєю природою спричиняють ризики і невизначеність. Стосовно інформації щодо цих та інших можливих факторів, які можуть привести до того, що реальні події або результати PepsiCo будуть істотно відрізнятися від наших очікувань, будь ласка, зверніться до документів, які є в розпорядженні Комісії з цінних паперів і біржових операцій, в тому числі, до останнього щорічного звіту Форми 10-K і наступних звітів: Формам 10-Q і 8-К. Ми попереджуємо інвесторів про те, що їм не слід надмірно довіряти таким прогнозним заявами, що є дійсними тільки в день їхнього оприлюднення. Ми не беремо на себе зобовязань щодо редагування будь-яких прогнозних заяв, а саме, внесення в них нової інформації, майбутніх подій і т.п. Відділ корпоративних комунікацій РepsiСo: Аліна Матківська, керівник відділу з корпоративних комунікацій PepsiCo Україна Тел .: +38 066 268 44 20 E-mail: alina.matkі[email protected]

14 листопада 2018 року, Київ. –  PepsiСo Україна, один з лідерів виробництва продуктів харчування та напоїв в країні, розпочала реалізацію великого інвестпроекту на діючому виробничому комплексі в Миколаївській області – локалізацію виробництва картопляних чипсів Lay’s®. Виробнича лінія буде запущена в роботу до середини 2019 року.

Зараз на заводі виробляються сухарики «Хрусteam», соки «Садочок», дитяче харчування «Агуша» та здійснюється первинна переробка сезонних овочів і фруктів. Також компанія розпочала підготовчі роботи з розширення діючого виробництва сухариків «Хрусteam» за рахунок установки другої лінії.

Завдяки запуску нових ліній на Миколаївському підприємстві буде створено близько 200 робочих місць. Крім цього, в компанії буде сформована команда агро-експертів для роботи з постачальниками картоплі.

Компанія вироблятиме чипси під торговою маркою Lay’s® з картоплі, вирощеної в Україні, завдяки впровадженню комплексної програми співпраці з українськими фермерами. Щорічна потреба виробництва в картоплі особливих «чипсових» сортів становить близько 40-60 тисяч тонн. Програмою передбачено забезпечення господарств насіннєвою базою, проведення навчальних семінарів і тренінгів, а також підтримку агро-командою протягом всього року. PepsiCo успішно реалізує аналогічні проекти зі співробітництва з місцевими фермерами в багатьох країнах світу.

 «PepsiCo прагне до максимальної локалізації виробництва та використання сировини місцевих постачальників в країнах своєї присутності. На сьогоднішній день ми ведемо підготовку до установки першої лінії з виробництва картопляних чипсів, а також впроваджуємо власну агропрограму. Це підвищить ефективність бізнесу і задовольнить попит на наш продукт», – прокоментувала рішення Ірина Козлова, генеральний директор PepsiСo Україна.

Реалізація проекту ведеться згідно із стратегією сталого розвитку «Відповідально до мети». Це передбачає забезпечення максимальної енергоефективності виробництв та мінімізацію впливу на навколишнє середовище. Проект передбачає спорудження локальної системи очистки стічних вод потужністю до 700 кубічних метрів води на добу. Система забезпечить повернення очищеної води з виробництва назад в екосистему і дозволить нейтралізувати вплив виробництва на екологію.

Про компанію PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. В 2017 році обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі, дозволяє PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «Хрусteam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

Попереджувальна заява PepsiCo

Прогнозні заяви, наведені в цьому релізі про «перспективи розвитку компанії», ґрунтуються на наявній у нас на даний момент інформації, оперативних фінансових планах і перспективних оцінках майбутніх подій та тенденцій. Прогнозні заяви за своєю природою спричиняють ризики і невизначеність. Стосовно інформації щодо цих та інших можливих факторів, які можуть привести до того, що реальні події або результати PepsiCo будуть істотно відрізнятися від наших очікувань, будь ласка, зверніться до документів, які є в розпорядженні Комісії з цінних паперів і біржових операцій, в тому числі, до останнього щорічного звіту Форми 10-K і наступних звітів: Формам 10-Q і 8-К. Ми попереджуємо інвесторів про те, що їм не слід надмірно довіряти таким прогнозним заявами, що є дійсними тільки в день їхнього оприлюднення. Ми не беремо на себе зобов’язань щодо редагування будь-яких прогнозних заяв, а саме, внесення в них нової інформації, майбутніх подій і т.п.

Відділ корпоративних комунікацій РepsiСo:

Аліна Матківська, керівник відділу з корпоративних комунікацій PepsiCo Україна

Тел .: +38 066 268 44 20

E-mail: alina.matkі[email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: