fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

PepsiCo поруч з українцями в боротьбі з коронавірусом

18/ 06/ 2020
  PepsiCo пожертвувала більше 30 мільйонів гривень на боротьбу з коронавірусом в Україні. Компанія цілеспрямовано підтримала медиків та лікарні на передовій боротьби з вірусом, а також людей, які опинилися в скрутних життєвих обставинах. Зокрема, за підтримки благодійного фонду PepsiCo Foundation та БФ «Благомай» було закуплено більше 16 000 захисних костюмів для медиків у Миколаєві, Одесі, Києві, Львові, Вишгороді та Вишневому, а також необхідне медичне обладнання для лікарень. PepsiCo Україна також надала продуктову підтримку медпрацівникам та людям в складних життєвих обставинах. Загалом, за часу карантину компанія передала через БФ «Фудбенк» понад 450 тонн своєї продукції, понад 80% з якої – молочна продукція, дитяче харчування, а також соки і нектари. Під час пандемії коронавірусу PepsiCo Україна залишається поруч зі своїми споживачами, клієнтами та партнерами як соціально-відповідальна компанія, даруючи більше посмішок з кожним ковтком та кожним шматочком своєї продукції.

PepsiCo пожертвувала більше 30 мільйонів гривень на боротьбу з коронавірусом в Україні. Компанія цілеспрямовано підтримала медиків та лікарні на передовій боротьби з вірусом, а також людей, які опинилися в скрутних життєвих обставинах.

Зокрема, за підтримки благодійного фонду PepsiCo Foundation та БФ «Благомай» було закуплено більше 16 000 захисних костюмів для медиків у Миколаєві, Одесі, Києві, Львові, Вишгороді та Вишневому, а також необхідне медичне обладнання для лікарень.

PepsiCo Україна також надала продуктову підтримку медпрацівникам та людям в складних життєвих обставинах. Загалом, за часу карантину компанія передала через БФ «Фудбенк» понад 450 тонн своєї продукції, понад 80% з якої – молочна продукція, дитяче харчування, а також соки і нектари.

Під час пандемії коронавірусу PepsiCo Україна залишається поруч зі своїми споживачами, клієнтами та партнерами як соціально-відповідальна компанія, даруючи більше посмішок з кожним ковтком та кожним шматочком своєї продукції.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: