fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

PepsiCo подвоює зобов‘язання щодо збереження клімату та зобов‘язується досягти нульового рівня парникових викидів до 2040 року

14/ 01/ 2021
  Компанія посилює дії зі створення сталої системи продовольства та знизить викиди вуглекислого газу за всім виробничим ланцюжком на 40% до 2030 року. У Європі компанія сфокусується на таких діях: Розвиток сталого сільського господарства, у тому числі за рахунок використання низьковуглецевих добрив та технологій точного землеробства, що дозволяють підвищити врожайність із найменшими витратами природних ресурсів Прискорення переходу на відновлювальні джерела енергії та впровадження транспорту з мінімальними або повною відсутністю викидів вуглекислого газу Скорочення первинного пластику та збільшення вмісту переробленого пластику в пакованні Розроблення нових продуктів із мінімальним впливом на довкілля 14 січня 2021 р. - Компанія PepsiCo оголосила про план подвоїти цілі у галузі збереження клімату, фокусуючись на зниженні парникових газів у своїй господарській діяльності на 40% до 2030 року. Компанія також зобов‘язується досягти нульового рівня викидів парникових газів до 2040 року, що на десять років випереджає цілі, поставлені у межах Паризької угоди. Компанія планує скоротити викиди вуглекислого газу під час виробництва своїх продуктів на 75%, а в інших процесах, не пов‘язаних із виробництвом, – на 40% до 2030 року (порівняно з 2015 роком). Цей крок дозволить зменшити парникові викиди на більш ніж 26 млн тонн, що можна порівняти зі зникненням понад п‘яти млн автомобілів з доріг на цілий рік. «Руйнівний ефект від зміни клімату стає дедалі відчутнішим, і ми повинні посилити наші дії, щоб протистояти цій проблемі», – каже Рамон Лагуарта, Голова ради директорів і Головний виконавчий директор PepsiCo. – «Збереження клімату – це ключове завдання для нашої компанії як глобального лідера у виробництві продуктів харчування та напоїв. Воно дозволяє компанії стабільно розвиватися та приносити позитивні зміни у життя людей і планети. Нова амбіційна мета – це рух непростим шляхом, проте в критично важливому напрямку. І ми не бачимо іншого вибору, окрім як негайно діяти». Крім скорочення викидів, план дій PepsiCo спрямований на зниження уразливості бізнесу до зміни клімату завдяки впровадженню кліматичних ризиків до бізнес-планів та процедур. У Європі PepsiCo вже домоглася зниження парникових викидів на 6% з 2015 року відповідно до глобальних дій. Новий план зі скорочення викидів вуглекислого газу стосуватиметься таких галузей, як сільське господарство, пакування, виробництво та розподіл продукції. «Вакцини від зміни клімату не існує. Але наша планета переживає кризу», − каже Сільвіу Попович, Головний виконавчий директор PepsiCo Європа. «Нові цілі у сфері збереження клімату подвоять наші зусилля щодо зниження парникових викидів – вони стосуватимуться не лише нашого бізнесу, а й постачальників та партнерів. Одним словом, ми всі повинні докладати більше зусиль». Шлях до зниження парникових викидів на 40% в Європі базуватиметься на таких діях: Позаяк на сільськогосподарську галузь припадає близько чверті світових викидів парникових газів, а також третина викидів PepsiCo, ми продовжимо просувати практики сталого сільського господарства, щоб скоротити парникові викиди і поліпшити якість ґрунту, скоротити вирубування лісів та збільшити продуктивність наших фермерських господарств. Цей крок також включатиме розширення мережі демонстраційних ферм для запровадження сталих сільськогосподарських практик. В Європі PepsiCo продовжить впровадження технологій для створення низьковуглецевих добрив із відходів картоплі з фабрик з виробництва чипсів Walker та Lay’s. PepsiCo також сприятиме переходу на відновлювальні джерела енергії серед своїх фермерів та переробників сільськогосподарської сировини. PepsiCo знизить вплив викидів парникових газів завдяки поступовому скороченню первинного пластику та збільшенню частки вторинної сировини у своєму пакованні. Так, компанія раніше анонсувала переведення бренду Pepsi на 100%-й поліетилентерефталат до 2022 року. PepsiCo модернізує виробничі, складські, транспортні та розподільчі об‘єкти компанії, щоб підвищити ефективність свого ланцюжка постачань, а також впроваджує технології з нульовим або майже нульовим рівнем викидів. Від Lay’s до Pepsi MAX, від Quaker до Tropicana дедалі більше і більше брендів PepsiCo виробляються з використанням електроенергії з відновлювальних джерел. У дванадцяти країнах європейського сектору PepsiCo вже перейшла на 100% відновлювальну електроенергію, а відновлювальні джерела енергії – вітряки, сонячні або фотоелектричні панелі – встановлені на 13 різних об‘єктах у регіоні. PepsiCo і надалі працюватиме з постачальниками для досягнення нульового рівня викидів у логістиці – за допомогою застосування технологій штучного інтелекту для оптимізації транспортних маршрутів та скорочення викидів при розподілі продукції. PepsiCo впроваджує інноваційні бізнес-процеси, які дозволяють знизити викиди парникових газів. Це передбачено програмою компанії «Екологічно від самого початку» («Sustainable from the Start»), завдяки якій під час розроблення нових продуктів гарантується мінімальний вплив на довкілля. Окрім цього, будуть розгорнуті внутрішні програми, спрямовані на зниження викидів вуглецю, пов‘язаних зі службовими авіаперельотами працівників та вибором логістичних партнерів. У межах своїх постійних зобов‘язань зі створення більш сталої системи продовольства PepsiCo вступила до кліматичних коаліцій, таких як ініціатива «Один трильйон дерев», ініціатива The Climate Group’s RE100 та We Are Still In. Цілі компанії у сфері парникових викидів відповідають зобов‘язанням, підписаним лідерами бізнесу для стримування глобального потепління у межах 1, 5 °C (Business Ambition for 1, 5 °C pledge), і були схвалені міжнародною Ініціативою науково-обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative). «Ми вітаємо PepsiCo з рішенням поставити перед собою найамбітніші цілі щодо скорочення викидів парникових газів у межах Паризької угоди, які також відповідають загальним цілям зі стримування глобального потепління у межах 1, 5°C», − розповів Нейт Аден, представник World Resources Institute та один із партнерів Ініціативи науково-обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative). «Компанії відіграють ключову роль у просуванні ідеї зниження парникових газів, і дуже надихає, коли великі гравці, такі як PepsiCo, вживають рішучих дій». Дізнатися більше про роботу PepsiCo щодо боротьби зі зміною клімату можна за посиланням. ### Про PepsiCo Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж у 200 країнах світу. У 2019 році обсяг продажів PepsiCo становив понад 67 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування та напоїв, включно із 23-ма брендами, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.   PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових для споживання продуктів харчування та напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання перемагати на ринку та діяти відповідально в усіх аспектах бізнесу. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com Про PepsiСo в Україні PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lays® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша».  Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua Наведені в цьому прес-релізі твердження про майбутні плани («заяви про перспективи») ґрунтуються на наявних на сьогодні інформації, операційних планах та припущеннях про майбутні події та тренди. Заяви про перспективи за своєю природою містять ризики та невизначеності. Для інформації про певні чинники, які можуть істотно вплинути на результати та їхню відмінність від наших очікувань, будь ласка, ознайомтеся зі звітністю PepsiCo, що надається до Комісії з Цінних Паперів та Бірж (КЦПБ) США, у тому числі останньою формою річного звіту 10-К та доповненням до подій після звітної дати у формах 10-Q та 8-K. Ця застережна заява нагадує інвесторам: не покладатися на будь-які заяви про перспективи, які відображають виключно інформацію на дату, коли вони були зроблені. PepsiCo не бере на себе відповідальності за оновлення таких заяв про перспективи внаслідок надходження нової інформації, будь-яких подій або в інших випадках.

Компанія посилює дії зі створення сталої системи продовольства та знизить викиди вуглекислого газу за всім виробничим ланцюжком на 40% до 2030 року.

У Європі компанія сфокусується на таких діях:

  • Розвиток сталого сільського господарства, у тому числі за рахунок використання низьковуглецевих добрив та технологій точного землеробства, що дозволяють підвищити врожайність із найменшими витратами природних ресурсів
  • Прискорення переходу на відновлювальні джерела енергії та впровадження транспорту з мінімальними або повною відсутністю викидів вуглекислого газу
  • Скорочення первинного пластику та збільшення вмісту переробленого пластику в пакованні
  • Розроблення нових продуктів із мінімальним впливом на довкілля

14 січня 2021 р. – Компанія PepsiCo оголосила про план подвоїти цілі у галузі збереження клімату, фокусуючись на зниженні парникових газів у своїй господарській діяльності на 40% до 2030 року. Компанія також зобов‘язується досягти нульового рівня викидів парникових газів до 2040 року, що на десять років випереджає цілі, поставлені у межах Паризької угоди.

Компанія планує скоротити викиди вуглекислого газу під час виробництва своїх продуктів на 75%, а в інших процесах, не пов‘язаних із виробництвом, – на 40% до 2030 року (порівняно з 2015 роком). Цей крок дозволить зменшити парникові викиди на більш ніж 26 млн тонн, що можна порівняти зі зникненням понад п‘яти млн автомобілів з доріг на цілий рік.

«Руйнівний ефект від зміни клімату стає дедалі відчутнішим, і ми повинні посилити наші дії, щоб протистояти цій проблемі», – каже Рамон Лагуарта, Голова ради директорів і Головний виконавчий директор PepsiCo.«Збереження клімату – це ключове завдання для нашої компанії як глобального лідера у виробництві продуктів харчування та напоїв. Воно дозволяє компанії стабільно розвиватися та приносити позитивні зміни у життя людей і планети. Нова амбіційна мета – це рух непростим шляхом, проте в критично важливому напрямку. І ми не бачимо іншого вибору, окрім як негайно діяти».

Крім скорочення викидів, план дій PepsiCo спрямований на зниження уразливості бізнесу до зміни клімату завдяки впровадженню кліматичних ризиків до бізнес-планів та процедур. У Європі PepsiCo вже домоглася зниження парникових викидів на 6% з 2015 року відповідно до глобальних дій. Новий план зі скорочення викидів вуглекислого газу стосуватиметься таких галузей, як сільське господарство, пакування, виробництво та розподіл продукції.

«Вакцини від зміни клімату не існує. Але наша планета переживає кризу», − каже Сільвіу Попович, Головний виконавчий директор PepsiCo Європа. «Нові цілі у сфері збереження клімату подвоять наші зусилля щодо зниження парникових викидів – вони стосуватимуться не лише нашого бізнесу, а й постачальників та партнерів. Одним словом, ми всі повинні докладати більше зусиль».

Шлях до зниження парникових викидів на 40% в Європі базуватиметься на таких діях:

  • Позаяк на сільськогосподарську галузь припадає близько чверті світових викидів парникових газів, а також третина викидів PepsiCo, ми продовжимо просувати практики сталого сільського господарства, щоб скоротити парникові викиди і поліпшити якість ґрунту, скоротити вирубування лісів та збільшити продуктивність наших фермерських господарств. Цей крок також включатиме розширення мережі демонстраційних ферм для запровадження сталих сільськогосподарських практик. В Європі PepsiCo продовжить впровадження технологій для створення низьковуглецевих добрив із відходів картоплі з фабрик з виробництва чипсів Walker та Lay’s. PepsiCo також сприятиме переходу на відновлювальні джерела енергії серед своїх фермерів та переробників сільськогосподарської сировини.
  • PepsiCo знизить вплив викидів парникових газів завдяки поступовому скороченню первинного пластику та збільшенню частки вторинної сировини у своєму пакованні. Так, компанія раніше анонсувала переведення бренду Pepsi на 100%-й поліетилентерефталат до 2022 року.
  • PepsiCo модернізує виробничі, складські, транспортні та розподільчі об‘єкти компанії, щоб підвищити ефективність свого ланцюжка постачань, а також впроваджує технології з нульовим або майже нульовим рівнем викидів. Від Lay’s до Pepsi MAX, від Quaker до Tropicana дедалі більше і більше брендів PepsiCo виробляються з використанням електроенергії з відновлювальних джерел. У дванадцяти країнах європейського сектору PepsiCo вже перейшла на 100% відновлювальну електроенергію, а відновлювальні джерела енергії – вітряки, сонячні або фотоелектричні панелі – встановлені на 13 різних об‘єктах у регіоні. PepsiCo і надалі працюватиме з постачальниками для досягнення нульового рівня викидів у логістиці – за допомогою застосування технологій штучного інтелекту для оптимізації транспортних маршрутів та скорочення викидів при розподілі продукції.
  • PepsiCo впроваджує інноваційні бізнес-процеси, які дозволяють знизити викиди парникових газів. Це передбачено програмою компанії «Екологічно від самого початку» («Sustainable from the Start»), завдяки якій під час розроблення нових продуктів гарантується мінімальний вплив на довкілля. Окрім цього, будуть розгорнуті внутрішні програми, спрямовані на зниження викидів вуглецю, пов‘язаних зі службовими авіаперельотами працівників та вибором логістичних партнерів.

У межах своїх постійних зобов‘язань зі створення більш сталої системи продовольства PepsiCo вступила до кліматичних коаліцій, таких як ініціатива «Один трильйон дерев», ініціатива The Climate Group’s RE100 та We Are Still In.

Цілі компанії у сфері парникових викидів відповідають зобов‘язанням, підписаним лідерами бізнесу для стримування глобального потепління у межах 1, 5 °C (Business Ambition for 1, 5 °C pledge), і були схвалені міжнародною Ініціативою науково-обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative).

«Ми вітаємо PepsiCo з рішенням поставити перед собою найамбітніші цілі щодо скорочення викидів парникових газів у межах Паризької угоди, які також відповідають загальним цілям зі стримування глобального потепління у межах 1, 5°C», − розповів Нейт Аден, представник World Resources Institute та один із партнерів Ініціативи науково-обґрунтованих цільових показників (Science Based Targets initiative). «Компанії відіграють ключову роль у просуванні ідеї зниження парникових газів, і дуже надихає, коли великі гравці, такі як PepsiCo, вживають рішучих дій».

Дізнатися більше про роботу PepsiCo щодо боротьби зі зміною клімату можна за посиланням.

###

Про PepsiCo

Компанія PepsiCo радує споживачів смачними продуктами більш ніж у 200 країнах світу. У 2019 році обсяг продажів PepsiCo становив понад 67 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (снеки), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування та напоїв, включно із 23-ма брендами, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.  

PepsiCo прагне бути світовим лідером з виробництва готових для споживання продуктів харчування та напоїв, керуючись принципом «Перемагати відповідально». Він відображає наше бажання перемагати на ринку та діяти відповідально в усіх аспектах бізнесу.

Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». 

Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua

Наведені в цьому прес-релізі твердження про майбутні плани («заяви про перспективи») ґрунтуються на наявних на сьогодні інформації, операційних планах та припущеннях про майбутні події та тренди. Заяви про перспективи за своєю природою містять ризики та невизначеності. Для інформації про певні чинники, які можуть істотно вплинути на результати та їхню відмінність від наших очікувань, будь ласка, ознайомтеся зі звітністю PepsiCo, що надається до Комісії з Цінних Паперів та Бірж (КЦПБ) США, у тому числі останньою формою річного звіту 10-К та доповненням до подій після звітної дати у формах 10-Q та 8-K. Ця застережна заява нагадує інвесторам: не покладатися на будь-які заяви про перспективи, які відображають виключно інформацію на дату, коли вони були зроблені. PepsiCo не бере на себе відповідальності за оновлення таких заяв про перспективи внаслідок надходження нової інформації, будь-яких подій або в інших випадках.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: