fbpx

Партнерство у бізнесі: бути чи не бути?

14/ 04/ 2021
  Світ настільки динамічно розгортається, що зараз дуже багато проєктів реалізується молодими і активними підприємцями 25+ в партнерстві, командами. Однак, здебільшого, у нашому суспільстві існують стійкі переконання, що партнерство - це складно або завжди погано закінчуються. Розібратися з цими та іншими переконаннями ми вирішили 12 квітня 2021 року під час Студії особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі. Власним досвідом та експертизою з питання партнерства у бізнесі ділилася Наталя Гудкова, Керуючий партнер в ADVISERS LAW COMPANY, адвокат, а також Голова Транспортної робочої групи Асоціації в Одесі. Так, разом із членськими компаніями Асоціації розмірковували, у яких випадках бізнес-партнерство просто необхідно, а в яких можна впоратися самостійно; дізнавалися, де шукати партнера та які знання використовувати для аналізу його типу особистості; розглядали, які види інвестицій існують в партнерстві та що робити з метою здорового припинення партнерства. Покроково процес підготовки та фіксації/узгодження партнерських взаємин виглядає наступним чином: Крок 1. Зрозуміти, які активи потрібні; Крок 2. Скласти портрет свого партнера; Крок 3. Підготувати важливі для вас питання про партнерство; Крок 4. Продумати модель фінансових взаємин; Крок 5. Підписати партнерську угоду. Як бачимо, партнерство у бізнесі - це комплексний процес, що вимагає максимальних зусиль, як на етапі його створення, так і в процесі підтримки даних відносин. У цілому в партнерських відносин є як недоліки, так і переваги. Серед останніх: додаткові ресурси, поділ функціоналу, взаємна відповідальність та розвиток. Тож, вибір за вами!

Світ настільки динамічно розгортається, що зараз дуже багато проєктів реалізується молодими і активними підприємцями 25+ в партнерстві, командами. Однак, здебільшого, у нашому суспільстві існують стійкі переконання, що партнерство – це складно або завжди погано закінчуються.

Розібратися з цими та іншими переконаннями ми вирішили 12 квітня 2021 року під час Студії особистої та корпоративної ефективності Асоціації в Одесі. Власним досвідом та експертизою з питання партнерства у бізнесі ділилася Наталя Гудкова, Керуючий партнер в ADVISERS LAW COMPANY, адвокат, а також Голова Транспортної робочої групи Асоціації в Одесі. Так, разом із членськими компаніями Асоціації розмірковували, у яких випадках бізнес-партнерство просто необхідно, а в яких можна впоратися самостійно; дізнавалися, де шукати партнера та які знання використовувати для аналізу його типу особистості; розглядали, які види інвестицій існують в партнерстві та що робити з метою здорового припинення партнерства.

Покроково процес підготовки та фіксації/узгодження партнерських взаємин виглядає наступним чином:

Крок 1. Зрозуміти, які активи потрібні;

Крок 2. Скласти портрет свого партнера;

Крок 3. Підготувати важливі для вас питання про партнерство;

Крок 4. Продумати модель фінансових взаємин;

Крок 5. Підписати партнерську угоду.

Як бачимо, партнерство у бізнесі – це комплексний процес, що вимагає максимальних зусиль, як на етапі його створення, так і в процесі підтримки даних відносин. У цілому в партнерських відносин є як недоліки, так і переваги. Серед останніх: додаткові ресурси, поділ функціоналу, взаємна відповідальність та розвиток. Тож, вибір за вами!

Спікери

1 / 1
Наталя Гудкова
Голова Транспортної робочої групи Асоціації в Одесі, Керуючий партнер в ADVISERS LAW COMPANY, адвокат
Наталя Гудкова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: