fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ОТП БАНК провів фінальний в 2024 році Demo Day

27/ 12/ 2024
  В АТ «ОТП БАНК» відбувся щоквартальний захід Demo Day 4Q, на якому керівники та члени продуктових команд підбили підсумки 2024 року. Співробітники Банку змогли долучатися до події онлайн та офлайн. Учасники багато часу приділили обговоренню штучного інтелекту, зокрема залученню його до IT-процесів та роботи Інформаційного центру. Також були анонсовані нові експериментальні проєкти з ШІ у наступному році. Уже традиційно тема digital є провідною на заходах Demo Day, тож і цього разу розглядали роботизацію процесів, перехід на paperless, анонсували важливі IT-впровадження, які повною мірою розгорнуться у 2025. Ще однією надважливою темою щоквартальних заходів є клієнтський досвід та задоволеність послугами та продуктами. Цього разу з’ясовували, як збір та робота над клієнтським фітбеком впливають на компанію. Відмінними рисами цього Demo Day стали сміливі обговорення власних робочих помилок, а також lessonslearned в 2024 році. Відбулося підбиття підсумків проєкту амбасадорів Банку, які представляють та популяризують різні продукти – Ponova by OTP Bank, кредит на авто, мобільний застосунок OTP Bank UA. Кожна з команд розповідала про свій досвід, успіхи та досягнення, тим часом колеги голосувати за кращих. Чим більше подобалася команда, тим більше коштів можна було перерахувати до Купи, нового диджитального інструменту для збору коштів у застосунку OTP Bank UA. До речі, Купа розпочала свою офіційну роботу в застосунку саме в день проведення Demo Day, тож співробітники змогли оцінити зручність та легкість у проведенні зборів. Усі зібрані при голосуванні кошти спрямувалися на благодійність, а переможцем стала команда Ponova by OTP Bank. На Demo Day 4Q завітав запрошений гість – Олег Шмуляєв, заступник голови правління з маркетингу, директор департаменту створення любові споживачів у МХП. Він розповів, як компанія покращує продукти та купівельний досвід для своїх клієнтів. Demo Day є щоквартальною корпоративною подією в ОТП БАНК, на якій топменеджери і залучені підрозділи обговорюють найактуальніші стратегічні проєкти, плани, інноваційні ідеї та розробки у низці напрямів. Уже традиційно до таких заходів долучаються зовнішні спікери – підприємці, власники бізнесів, стартапери, партнери Банку.

В АТ «ОТП БАНК» відбувся щоквартальний захід Demo Day 4Q, на якому керівники та члени продуктових команд підбили підсумки 2024 року. Співробітники Банку змогли долучатися до події онлайн та офлайн.

Учасники багато часу приділили обговоренню штучного інтелекту, зокрема залученню його до IT-процесів та роботи Інформаційного центру. Також були анонсовані нові експериментальні проєкти з ШІ у наступному році. Уже традиційно тема digital є провідною на заходах Demo Day, тож і цього разу розглядали роботизацію процесів, перехід на paperless, анонсували важливі IT-впровадження, які повною мірою розгорнуться у 2025.

Ще однією надважливою темою щоквартальних заходів є клієнтський досвід та задоволеність послугами та продуктами. Цього разу з’ясовували, як збір та робота над клієнтським фітбеком впливають на компанію.

Відмінними рисами цього Demo Day стали сміливі обговорення власних робочих помилок, а також lessonslearned в 2024 році. Відбулося підбиття підсумків проєкту амбасадорів Банку, які представляють та популяризують різні продукти – Ponova by OTP Bank, кредит на авто, мобільний застосунок OTP Bank UA. Кожна з команд розповідала про свій досвід, успіхи та досягнення, тим часом колеги голосувати за кращих. Чим більше подобалася команда, тим більше коштів можна було перерахувати до Купи, нового диджитального інструменту для збору коштів у застосунку OTP Bank UA. До речі, Купа розпочала свою офіційну роботу в застосунку саме в день проведення Demo Day, тож співробітники змогли оцінити зручність та легкість у проведенні зборів. Усі зібрані при голосуванні кошти спрямувалися на благодійність, а переможцем стала команда Ponova by OTP Bank.

На Demo Day 4Q завітав запрошений гість – Олег Шмуляєв, заступник голови правління з маркетингу, директор департаменту створення любові споживачів у МХП. Він розповів, як компанія покращує продукти та купівельний досвід для своїх клієнтів.

Demo Day є щоквартальною корпоративною подією в ОТП БАНК, на якій топменеджери і залучені підрозділи обговорюють найактуальніші стратегічні проєкти, плани, інноваційні ідеї та розробки у низці напрямів. Уже традиційно до таких заходів долучаються зовнішні спікери – підприємці, власники бізнесів, стартапери, партнери Банку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: