fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-засідання EBA Одеса PR & Marketing HUBу

07/ 03/ 2024
  06.03.2024 відбулося онлайн-засідання Онлайн-засідання EBA Одеса PR & Marketing HUBу на тему: “Комунікаційна стратегія під час війни: яким повинен бути голос бізнесу”.  Війна змусила переглянути підходи до формування комунікаційних стратегій: особливого значення набуває позиціонування бізнесу, координація дій між брендами, державними структурами та громадськістю. Протистояння деструктивним інформаційним впливам, створення меседжів із ціннісним змістом стали невідємною частиною стратегій у воєнних реаліях. Спікером заходу була Аліна Оніка, голова PR & Marketing хабу в Одесі, директорка з комунікацій RDS, керує проєктами Наше місце та «Дороги гурманів», відповідає за звязки з владою. На заході обговорили різноманітні підходи до формування голосу бізнесу в період війни. Від відкритих заяв до емпатійних ініціатив — обговорення зосереджувалося на тому, як бренди можуть висловлювати  свої погляди та підтримувати спільноту, залишаючись при цьому чесними та аутентичними. Аліна Оніка поділились власним досвідом управління комунікаціями у кризових ситуаціях та висвітлила важливі аспекти взаємодії зі ЗМІ, співробітниками в умовах нестабільності. Також розглядали питання, яким повинен бути голос бізнесу в умовах воєнного конфлікту через призму реальних кейсів і досвіду від компанії RDS. Голос бізнесу в умовах війни стає не просто інструментом, але й важливою складовою майбутнього, де підприємства взаємодіють з суспільством для спільного досягнення стабільності та благополуччя. Тож хочемо висловити щиру подяку Аліні за корисний контент та учасникам за активну участь у цьому обговоренні. Дякуємо всім, хто долучився до нашого заходу. Ми переконані, що обговорення, яке відбулося сьогодні, надихне нас на створення ефективних та змістовних комунікаційних стратегій у будь-яких умовах.

06.03.2024 відбулося онлайн-засідання Онлайн-засідання EBA Одеса PR & Marketing HUBу на тему: “Комунікаційна стратегія під час війни: яким повинен бути голос бізнесу”.  Війна змусила переглянути підходи до формування комунікаційних стратегій: особливого значення набуває позиціонування бізнесу, координація дій між брендами, державними структурами та громадськістю.

Протистояння деструктивним інформаційним впливам, створення меседжів із ціннісним змістом стали невід’ємною частиною стратегій у воєнних реаліях. Спікером заходу була Аліна Оніка, голова PR & Marketing хабу в Одесі, директорка з комунікацій RDS, керує проєктами “Наше місце” та «Дороги гурманів», відповідає за зв’язки з владою.

На заході обговорили різноманітні підходи до формування голосу бізнесу в період війни. Від відкритих заяв до емпатійних ініціатив — обговорення зосереджувалося на тому, як бренди можуть висловлювати  свої погляди та підтримувати спільноту, залишаючись при цьому чесними та аутентичними. Аліна Оніка поділились власним досвідом управління комунікаціями у кризових ситуаціях та висвітлила важливі аспекти взаємодії зі ЗМІ, співробітниками в умовах нестабільності.

Також розглядали питання, яким повинен бути голос бізнесу в умовах воєнного конфлікту через призму реальних кейсів і досвіду від компанії RDS.

Голос бізнесу в умовах війни стає не просто інструментом, але й важливою складовою майбутнього, де підприємства взаємодіють з суспільством для спільного досягнення стабільності та благополуччя. Тож хочемо висловити щиру подяку Аліні за корисний контент та учасникам за активну участь у цьому обговоренні.

Дякуємо всім, хто долучився до нашого заходу. Ми переконані, що обговорення, яке відбулося сьогодні, надихне нас на створення ефективних та змістовних комунікаційних стратегій у будь-яких умовах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: