fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Нова ліцензійна колаборація від Smile: вологі серветки Mavka. The Forest Song

08/ 08/ 2023
  Обличчям нової лінії Smile стала Мавка — зеленоока  улюблениця  українських дітей та дорослих. Особливістю новинки є унікальний аромат серветок, фруктово-квіткова композиція, яка нагадує пахощі магічного лісу. «Мавка. Лісова пісня» найочікуваніший та найдорожчий український мультфільм. На його створення витратили майже 200 мільйонів гривень та вісім років кропіткої праці. Та головний рекорд «Мавки» — вона стала найкасовішим продуктом в історії українського кіно усього за три тижні прокату. Але глядач полюбив «Мавку» не за цифри та рейтинги, а за її чарівний світ української природи та магії. Адже в цьому світі добро завжди перемагає зло, а любов — ненависть та жорстокість. Команда «Біосфери» намагалася знайти рішення, які б передавали атмосферу цього світу не тільки формально. Щоб не тільки дизайн, а сам продукт занурював у неї. Так виникла ідея створити аромат, який миттєво перенесе у прохолоду та строкатість магічного лісу. Для лосьйону використати натуральні екстракти українських трав, які з давніх давен відомі своїми лікувальними та косметичними властивостями. «Smile Mavka — це наша колаборація зі студією Animagrad (FILM.UA Group). Головними родзинками цієї лінії стали яскравий впізнаваний дизайн з зображенням Мавки, особливі аромат та лосьйон вологих серветок.  Фруктово-квіткова композиція створена на основі 9-ти нот: рожевого яблука, соковитої груші, мандарину, жасмину, лілії, персика, інжиру, сандалового дерева та мускусу. До складу лосьйону увійшли вітаміни А та С, що ніжно піклуються про шкіру рук, живлять її та зволожують», - зазначив Олександр Лавров, генеральний менеджер бізнес-напрямку Гігієна корпорації «Біосфера». Окрім українських глядачів мультфільм вже подивилися у Західній Європі, Африці, Азії та навіть в Австралії. Тому Мавка та усі її персонажі тепер улюбленці світу. А це чудова можливість для розширення та глобалізації продажів продукції Smile Mavka. «Зважаючи на міжнародні касові збори, «Мавка. Лісова пісня» — це бренд, який має міжнародну популярність та впізнаваність. Тому у наших планах розширювати географію продажів. Вже цього місяця продукція з’явиться у двох ритейл мережах  Польщі і на цьому ми не плануємо зупинятися. Ми віримо, що казковий світ «Мавки» може подарувати магію світла, добра та чистоти всьому світу. А наш продукт стане символом української якості та професійності», - підкреслив Олександр Лавров.

Обличчям нової лінії Smile стала Мавка — зеленоока  улюблениця  українських дітей та дорослих. Особливістю новинки є унікальний аромат серветок, фруктово-квіткова композиція, яка нагадує пахощі магічного лісу.

«Мавка. Лісова пісня» найочікуваніший та найдорожчий український мультфільм. На його створення витратили майже 200 мільйонів гривень та вісім років кропіткої праці. Та головний рекорд «Мавки» — вона стала найкасовішим продуктом в історії українського кіно усього за три тижні прокату. Але глядач полюбив «Мавку» не за цифри та рейтинги, а за її чарівний світ української природи та магії. Адже в цьому світі добро завжди перемагає зло, а любов — ненависть та жорстокість.

Команда «Біосфери» намагалася знайти рішення, які б передавали атмосферу цього світу не тільки формально. Щоб не тільки дизайн, а сам продукт занурював у неї. Так виникла ідея створити аромат, який миттєво перенесе у прохолоду та строкатість магічного лісу. Для лосьйону використати натуральні екстракти українських трав, які з давніх давен відомі своїми лікувальними та косметичними властивостями.

«Smile Mavka — це наша колаборація зі студією Animagrad (FILM.UA Group). Головними родзинками цієї лінії стали яскравий впізнаваний дизайн з зображенням Мавки, особливі аромат та лосьйон вологих серветок.  Фруктово-квіткова композиція створена на основі 9-ти нот: рожевого яблука, соковитої груші, мандарину, жасмину, лілії, персика, інжиру, сандалового дерева та мускусу. До складу лосьйону увійшли вітаміни А та С, що ніжно піклуються про шкіру рук, живлять її та зволожують», – зазначив Олександр Лавров, генеральний менеджер бізнес-напрямку Гігієна корпорації «Біосфера».

Окрім українських глядачів мультфільм вже подивилися у Західній Європі, Африці, Азії та навіть в Австралії. Тому Мавка та усі її персонажі тепер улюбленці світу. А це чудова можливість для розширення та глобалізації продажів продукції Smile Mavka.

«Зважаючи на міжнародні касові збори, «Мавка. Лісова пісня» — це бренд, який має міжнародну популярність та впізнаваність. Тому у наших планах розширювати географію продажів. Вже цього місяця продукція з’явиться у двох ритейл мережах  Польщі і на цьому ми не плануємо зупинятися. Ми віримо, що казковий світ «Мавки» може подарувати магію світла, добра та чистоти всьому світу. А наш продукт стане символом української якості та професійності», – підкреслив Олександр Лавров.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: