fbpx

Названі переможці рейтингу «Репутаційні активісти»: Procter & Gamble очолила рейтинг корпоративної репутації на FMCG ринку України

30/ 03/ 2018

Щороку «Репутаційні активісти» визначають кращі компанії з точки зору управління репутацією. Більше 100 експертів оцінювали досягнення українських підприємств за такими критеріями, як репутаційна стабільність, іміджевий капітал КСВ, медіаактивність, інноваційний підхід та якість антикризових комунікацій. І вже четвертий рік поспіль Procter & Gamble посідає перше місце серед FMCG компаній в категорії non-food.

Протягом 25 років присутності на українському ринку компанія інвестує в економіку і виробляє якісні товари, які користуються популярністю в усьому світі. За цей час P&G виросла в національного лідера серед компаній, що працюють у сфері товарів широкого вжитку. Відповідальність перед суспільством – один з основних пріоритетів роботи P&G, тому більшість КСВ проектів направлені на допомогу тим, хто цього потребує найбільше. Усі соціальні ініціативи реалізуються за активної участі працівників компанії та у тісній співпраці з провідними громадськими організаціями. Тільки за 2016-2017 роки в рамках низки соціальних проектів P&G зробила грошових внесків та передала продукцію на загальну суму понад 17 мільйонів гривень. За цей час компанія допомогла понад 600 000 людей.

«У своїй діяльності ми в P&G керуємось головним  правилом: споживач та його потреби – це основа нашої роботи. Впродовж усіх років, що компанія працює в Україні, ми дотримуємося найвищих стандартів, прийнятих на глобальному рівні. Наша репутація – це результат щоденної роботи і єдиної мети: робити правильні речі для споживачів, співробітників і нашого суспільства загалом. Приємно, що наші дії знаходять відгук в українців та відзначаються незалежними експертами», – відмітила Марія Мелкова, менеджер з корпоративних комунікацій в Східній Європі і Центральній Азії Procter & Gamble.

Про компанію Procter & Gamble

P&G – глобальна компанія, що володіє одним з найсильніших портфоліо якісних та інноваційних брендів, яким довіряють споживачі у всьому світі. Серед них: Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® і Vicks®. Компанія P&G веде свою діяльність майже в 70 країнах. Для отримання детальної інформації про діяльність компанії P&G та її брендів, будь ласка, відвідайте сайт.

Про рейтинг «Репутаційні активісти»

«Репутаційні активісти» – щорічне дослідження, яке з 2015 року визначає компанії з найкращою репутацією і найвищою якістю управління корпоративною репутацією на українському ринку. Переможці рейтингу визначаються в галузях FMCG, IT, агросектор, машинобудування, металургія, ритейл, будівництво та девелопмент, телекомунікації, транспорт і логістика, ПЕК, фармацевтика, фінанси, HoReCa тощо.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: