fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Митний комітет EBA зустрівся з Київською митницею

21/ 02/ 2025
  18 лютого відбулася робоча зустріч представників Київської митниці та компаній-членів Митного комітету Європейської Бізнес Асоціації. Учасники обговорили актуальні питання митного оформлення та шляхи їх вирішення. Від Київської митниці в зустрічі взяли участь начальник митниці Сергій Сілюк, його заступники та керівники профільних підрозділів.     Під час зустрічі учасники розглянули як локальні виклики у процесі митного оформлення, так і проблеми, що потребують комплексного вирішення. Зокрема, компанії, які користуються транзитними спрощеннями, порушили питання проведення заходів офіційного державного контролю продукції без необхідності заїзду на митний термінал. Також обговорювалася потреба у впровадженні ІТ-рішення на рівні Держмитслужби, яке б дозволяло компаніям, що мають відповідні спрощення, автоматично інформувати інспектора митниці про прибуття та розвантаження товару через електронний кабінет Єдиного вікна для міжнародної торгівлі без залучення митних брокерів.   Окрему увагу звернули на практичне застосування Закону України N3817-ІХ щодо ліцензування діяльності субєктів господарювання у сфері виробництва, торгівлі, зберігання та обігу пального. На конкретному прикладі зазначили необхідність отримання ліцензій при імпорті зрідженого газу для будівельних інструментів. Київська митниця також звернулася до Держмитслужби з ініціативою розглянути проблему на рівні Міністерства фінансів України.   Крім того, фахівці митниці надали роз’яснення щодо порядку дій компаній у разі втрати первинних документів, зокрема через військові дії, та можливості врахування цих обставин під час документальних перевірок. Так підприємство має протягом 5 днів з дня втрати звернутися до контролюючих органів (Митна і податкова служби), надавши відповідну інформацію. Після отримання від них відповіді підприємство згідно з Податковим кодексом має 90 днів на поновлення первинних документів.    Також під час обговорення порушили питання відновлення сертифікатів про преференційне походження товарів у рамках Конвенції ПанЄвроМед (ПЄМ). Учасники переглянули наслідки внесення змін до митної декларації після отримання документів про преференційне походження товарів від митних органів ЄС відповідно до оновленої Конвенції ПЄМ, якщо ці документи надаються вже після експорту товарів. Учасники зустрічі були поінформовані про те, що Мінекономіки вже підготувало і направило ВРУ відповідний законопроект про запровадження перехідного періоду для старих і нових правил походження товарів у рамках ПЄМ.   Асоціація вдячна Сергію Сілюку та представникам Київської митниці за готовність до відкритого діалогу з бізнесом. Бізнес-спільнота сподівається на оперативне розвязання проблемних питань та продуктивну співпрацю.
01/
18 лютого відбулася робоча зустріч представників Київської митниці та компаній-членів Митного комітету Європейської Бізнес Асоціації. Учасники обговорили актуальні питання митного оформлення та шляхи їх вирішення. Від Київської митниці в зустрічі взяли участь начальник митниці Сергій Сілюк, його заступники та керівники профільних підрозділів.  
 
Під час зустрічі учасники розглянули як локальні виклики у процесі митного оформлення, так і проблеми, що потребують комплексного вирішення. Зокрема, компанії, які користуються транзитними спрощеннями, порушили питання проведення заходів офіційного державного контролю продукції без необхідності заїзду на митний термінал. Також обговорювалася потреба у впровадженні ІТ-рішення на рівні Держмитслужби, яке б дозволяло компаніям, що мають відповідні спрощення, автоматично інформувати інспектора митниці про прибуття та розвантаження товару через електронний кабінет “Єдиного вікна для міжнародної торгівлі” без залучення митних брокерів.
 
Окрему увагу звернули на практичне застосування Закону України N3817-ІХ щодо ліцензування діяльності суб’єктів господарювання у сфері виробництва, торгівлі, зберігання та обігу пального. На конкретному прикладі зазначили необхідність отримання ліцензій при імпорті зрідженого газу для будівельних інструментів. Київська митниця також звернулася до Держмитслужби з ініціативою розглянути проблему на рівні Міністерства фінансів України.
 
Крім того, фахівці митниці надали роз’яснення щодо порядку дій компаній у разі втрати первинних документів, зокрема через військові дії, та можливості врахування цих обставин під час документальних перевірок. Так підприємство має протягом 5 днів з дня втрати звернутися до контролюючих органів (Митна і податкова служби), надавши відповідну інформацію. Після отримання від них відповіді підприємство згідно з Податковим кодексом має 90 днів на поновлення первинних документів. 
 
Також під час обговорення порушили питання відновлення сертифікатів про преференційне походження товарів у рамках Конвенції ПанЄвроМед (ПЄМ). Учасники переглянули наслідки внесення змін до митної декларації після отримання документів про преференційне походження товарів від митних органів ЄС відповідно до оновленої Конвенції ПЄМ, якщо ці документи надаються вже після експорту товарів. Учасники зустрічі були поінформовані про те, що Мінекономіки вже підготувало і направило ВРУ відповідний законопроект про запровадження перехідного періоду для старих і нових правил походження товарів у рамках ПЄМ.
 
Асоціація вдячна Сергію Сілюку та представникам Київської митниці за готовність до відкритого діалогу з бізнесом. Бізнес-спільнота сподівається на оперативне розв’язання проблемних питань та продуктивну співпрацю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: