fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

«Монделіс Україна» продемонструвала зростання бізнесу на 20% у 2019 році

06/ 02/ 2020
  Український бізнес Mondelēz International показав одні з найвищих темпів росту в Європі, досягнувши зростання на 20%. Продукцію Mondelēz, виготовлену в Україні, можна придбати у близько 50 країнах на чотирьох континентах. Київ. 6 лютого, 2020 — «Монделіс Україна», що належить до групи компаній Mondelēz International і займає на українському ринку провідні позиції у категоріях «Шоколад», «Бісквіти» та «Жувальна гумка й льодяники», поділилася результатами діяльності за 2019 рік. Регіон Східної Європи став одним із найбільш динамічних ринків з точки зору розвитку компанії, а український бізнес продемонстрував зростання на 20% за 2019 рік. Загалом 2019 рік для регіону «Європа» став рекордним, і цей успіх став можливим, зокрема, завдяки показникам України, що продемонструвала найкращі результати у Східній Європі. В Україні компанія Mondelēz International представлена продукцією у трьох категоріях: шоколад, бісквіти, а також жувальна гумка й льодяники. До складу портфелю входять як міжнародні бренди (Milka, Halls, OREO, Belvita), так і регіональні чи локальні («Ведмедик «Барні», Dirol, «Корона»).  На українському ринку «Ведмедик «Барні» є безумовним лідером у категорії фасованих бісквітів, печиво OREO — серед фасованого печива, а шоколад Milka – у категорії шоколаду у плитці, демонструючи у 2018 та 2019 роках щорічне зростання на понад 40%. Андрій Самусенко. Генеральний директор «Монделіс Україна» «Монделіс Україна» вже третій рік поспіль показує відмінні бізнес-результати. Невід’ємною частиною лідерства компанії є професійна команда, якість нашої продукції та інновації. Ми намагаємося бути попереду, передбачати потреби споживачів, пропонувати нові продукти та навіть відкривати нові сегменти як для ринку, так і для компанії. Так, наприклад, за минулий рік ми представили на ринку 18 новинок і плануємо утримувати такий темп і надалі», — поділився Андрій Самусенко, генеральний директор  «Монделіс Україна». До складу Mondelēz International в Україні входять Тростянецька шоколадна фабрика та завод  «Чіпси Люкс» у Вишгородському районі. Ці виробничі потужності виготовляють продукцію не тільки для локального ринку, а й для інших країн. Так, у 2019 році 77% продукції, виробленої в Україні, було експортовано у близько 50 країн світу на 4 континентах. Крім того, команда українського офісу компанії відповідає також за розвиток 11 інших ринків – Білорусь, Молдову, країни Кавказу та Центральної Азії. «Монделіс Україна» залишається одним із найбільших інвесторів в харчову галузь України, вкладаючи у виробництво в середньому 6-7 млн дол. США щороку.  Так, за 25 років роботи на українському ринку компанія загалом інвестувала у розвиток бізнесу понад 200 млн. дол. США, налагодивши в Україні власні виробничі потужності, збільшуючи потужності виробничих ліній під потреби розвитку бізнесу, покращення безпеки та якості продукції і вдосконалення інфраструктури. Стратегія Mondelēz International полягає у тому, щоб створювати майбутнє снекінгу у всьому світі, пропонуючи «правильні снеки, виготовлені, як слід, у правильний час». Так, наприкінці 2019 року компанія оприлюднила звіт State of Snacking™, що вивчає роль, яку снеки відіграють сьогодні у задоволенні потреб споживачів. Результати дослідження підтверджують: життя сучасної людини ускладнюється і прискорюється з кожним днем. У звязку з цим більшість дорослих по всьому світу, 6 осіб з 10, надають перевагу снекам, а не тривалим основним прийомам їжі. Серед  міленіалів – це вибір 7 осіб з 10. За словами Андрія Самусенка, у міру того, як глобальний та український ринки снеків продовжують зростати, компанія Mondelez International вивчає ставлення споживачів до їжі і прагне надихати людей на правильний снекінг. 80% споживачів все частіше шукають більш здорові, збалансовані снеки. Тим не менш, моменти задоволення ласощами продовжують займати важливе місце в повсякденному житті. Компанія проактивно підходить до побажань споживачів та зменшує порції продуктів для ще кращого усвідомлення і контролю споживачами продуктів, які вони обирають.  Компанія реалізує в Україні низку соціальних ініціатив. Так, лише у 2019 році у співпраці з Київським міським благодійним фондом «Фудбенк» Монделіс Україна передала благодійної продукції на загальну суму близько 7,5 млн.грн. (38 тон). Дана продукція була розподілена між 74 благодійними і громадськими організаціями. Також вже 3 роки поспіль Mondelēz International Foundation разом з Центром «Розвиток КСВ» реалізовує національну соціальну програму «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». Програма має на меті сприяти розвитку здорового харчування, фізичних активностей та свідомого ставлення до власного здоров’я серед школярів. Лише за 2 роки програми у ній взяли участь понад 100 тис. школярів з усіх областей України. Про Mondelēz International Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) надихає людей на правильний снекінг у більш ніж 150 країнах у всьому світі. У 2019 році чистий прибуток компанії становив близько 26 мільярдів доларів США. Компанія MDLZ відома своїми інноваціями на ринку снеків і виробляє такі всесвітньо відомі бренди, як печиво Oreo, belVita та LU; шоколад Cadbury Dairy Milk, Milka і Toblerone; льодяники Halls і Sour Patch Kids і жувальну гумку Trident. Компанія Mondelēz International пишається тим, що входить до рейтингів Standard and Poors 500, Nasdaq 100 та Індексу сталого розвитку Dow Jones. Заходьте на сайт www.mondelezinternational.com або стежте за нашими повідомленнями в Twitter за адресою www.twitter.com/MDLZ або в акаунті Дірка Ван де Пута за адресою https://twitter.com/dirkvandeput. Про Монделіс Україна ПрАТ «Монделіс Україна» — українське підприємство, яке належить до групи компаній Mondelēz International та представлене на ринку такими брендами: «Корона», MILKA; «Ведмедик «Барні», OREO, TUC, «Belvita! Доброго Ранку!»; «ЛЮКС»; ESTRELLA, DIROL, HALLS. У складі «Монделіс Україна» — Тростянецька шоколадна фабрика «Україна» та дочірнє підприємство ТОВ «Чіпси Люкс». Компанія є однією з лідерів у рейтингах кращих роботодавців України за версією видання «Ділова столиця» 2019 р, Kyiv Post і EY 2017, а також №1 у номінації «Компанії з глобальної візією» і в ТОП-10 у рейтингах «HR-інновації», «Краща корпоративна освітня програма в Україні», «Кращі корпоративні програми соціальної відповідальності (CSR)» за версією журналу Бізнес 2017.  У співпраці з КМБФ «Фудбенк» понад 38 тон продукції компанії було передано 74 благодійним і громадським організаціям лише у 2019 році. Контакт для медіа: Євгенія Денисьєва, [email protected]
  • Український бізнес Mondelēz International показав одні з найвищих темпів росту в Європі, досягнувши зростання на 20%.
  • Продукцію Mondelēz, виготовлену в Україні, можна придбати у близько 50 країнах на чотирьох континентах.

Київ. 6 лютого, 2020 — «Монделіс Україна», що належить до групи компаній Mondelēz International і займає на українському ринку провідні позиції у категоріях «Шоколад», «Бісквіти» та «Жувальна гумка й льодяники», поділилася результатами діяльності за 2019 рік. Регіон Східної Європи став одним із найбільш динамічних ринків з точки зору розвитку компанії, а український бізнес продемонстрував зростання на 20% за 2019 рік. Загалом 2019 рік для регіону «Європа» став рекордним, і цей успіх став можливим, зокрема, завдяки показникам України, що продемонструвала найкращі результати у Східній Європі.

В Україні компанія Mondelēz International представлена продукцією у трьох категоріях: шоколад, бісквіти, а також жувальна гумка й льодяники. До складу портфелю входять як міжнародні бренди (Milka, Halls, OREO, Belvita), так і регіональні чи локальні («Ведмедик «Барні», Dirol, «Корона»).  На українському ринку «Ведмедик «Барні» є безумовним лідером у категорії фасованих бісквітів, печиво OREO — серед фасованого печива, а шоколад Milka – у категорії шоколаду у плитці, демонструючи у 2018 та 2019 роках щорічне зростання на понад 40%.

Андрій Самусенко

Генеральний директор «Монделіс Україна»

«Монделіс Україна» вже третій рік поспіль показує відмінні бізнес-результати. Невід’ємною частиною лідерства компанії є професійна команда, якість нашої продукції та інновації. Ми намагаємося бути попереду, передбачати потреби споживачів, пропонувати нові продукти та навіть відкривати нові сегменти як для ринку, так і для компанії. Так, наприклад, за минулий рік ми представили на ринку 18 новинок і плануємо утримувати такий темп і надалі», — поділився Андрій Самусенко, генеральний директор  «Монделіс Україна».

До складу Mondelēz International в Україні входять Тростянецька шоколадна фабрика та завод  «Чіпси Люкс» у Вишгородському районі. Ці виробничі потужності виготовляють продукцію не тільки для локального ринку, а й для інших країн. Так, у 2019 році 77% продукції, виробленої в Україні, було експортовано у близько 50 країн світу на 4 континентах. Крім того, команда українського офісу компанії відповідає також за розвиток 11 інших ринків – Білорусь, Молдову, країни Кавказу та Центральної Азії.

«Монделіс Україна» залишається одним із найбільших інвесторів в харчову галузь України, вкладаючи у виробництво в середньому 6-7 млн дол. США щороку.  Так, за 25 років роботи на українському ринку компанія загалом інвестувала у розвиток бізнесу понад 200 млн. дол. США, налагодивши в Україні власні виробничі потужності, збільшуючи потужності виробничих ліній під потреби розвитку бізнесу, покращення безпеки та якості продукції і вдосконалення інфраструктури.

Стратегія Mondelēz International полягає у тому, щоб створювати майбутнє снекінгу у всьому світі, пропонуючи «правильні снеки, виготовлені, як слід, у правильний час». Так, наприкінці 2019 року компанія оприлюднила звіт State of Snacking™, що вивчає роль, яку снеки відіграють сьогодні у задоволенні потреб споживачів. Результати дослідження підтверджують: життя сучасної людини ускладнюється і прискорюється з кожним днем. У зв’язку з цим більшість дорослих по всьому світу, 6 осіб з 10, надають перевагу снекам, а не тривалим основним прийомам їжі. Серед  міленіалів – це вибір 7 осіб з 10. За словами Андрія Самусенка, у міру того, як глобальний та український ринки снеків продовжують зростати, компанія Mondelez International вивчає ставлення споживачів до їжі і прагне надихати людей на правильний снекінг. 80% споживачів все частіше шукають більш здорові, збалансовані снеки. Тим не менш, моменти задоволення ласощами продовжують займати важливе місце в повсякденному житті. Компанія проактивно підходить до побажань споживачів та зменшує порції продуктів для ще кращого усвідомлення і контролю споживачами продуктів, які вони обирають. 

Компанія реалізує в Україні низку соціальних ініціатив. Так, лише у 2019 році у співпраці з Київським міським благодійним фондом «Фудбенк» Монделіс Україна передала благодійної продукції на загальну суму близько 7,5 млн.грн. (38 тон). Дана продукція була розподілена між 74 благодійними і громадськими організаціями. Також вже 3 роки поспіль Mondelēz International Foundation разом з Центром «Розвиток КСВ» реалізовує національну соціальну програму «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів». Програма має на меті сприяти розвитку здорового харчування, фізичних активностей та свідомого ставлення до власного здоров’я серед школярів. Лише за 2 роки програми у ній взяли участь понад 100 тис. школярів з усіх областей України.

Про Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) надихає людей на правильний снекінг у більш ніж 150 країнах у всьому світі. У 2019 році чистий прибуток компанії становив близько 26 мільярдів доларів США. Компанія MDLZ відома своїми інноваціями на ринку снеків і виробляє такі всесвітньо відомі бренди, як печиво Oreo, belVita та LU; шоколад Cadbury Dairy Milk, Milka і Toblerone; льодяники Halls і Sour Patch Kids і жувальну гумку Trident. Компанія Mondelēz International пишається тим, що входить до рейтингів Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 та Індексу сталого розвитку Dow Jones. Заходьте на сайт www.mondelezinternational.com або стежте за нашими повідомленнями в Twitter за адресою www.twitter.com/MDLZ або в акаунті Дірка Ван де Пута за адресою https://twitter.com/dirkvandeput.

Про Монделіс Україна

ПрАТ «Монделіс Україна» — українське підприємство, яке належить до групи компаній Mondelēz International та представлене на ринку такими брендами: «Корона», MILKA; «Ведмедик «Барні», OREO, TUC, «Belvita! Доброго Ранку!»; «ЛЮКС»; ESTRELLA, DIROL, HALLS. У складі «Монделіс Україна» — Тростянецька шоколадна фабрика «Україна» та дочірнє підприємство ТОВ «Чіпси Люкс».

Компанія є однією з лідерів у рейтингах кращих роботодавців України за версією видання «Ділова столиця» 2019 р, Kyiv Post і EY 2017, а також №1 у номінації «Компанії з глобальної візією» і в ТОП-10 у рейтингах «HR-інновації», «Краща корпоративна освітня програма в Україні», «Кращі корпоративні програми соціальної відповідальності (CSR)» за версією журналу Бізнес 2017.  У співпраці з КМБФ «Фудбенк» понад 38 тон продукції компанії було передано 74 благодійним і громадським організаціям лише у 2019 році.

Контакт для медіа: Євгенія Денисьєва, [email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: