fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

МІМ-кафе: вплив колаборацій на бренд

14/ 02/ 2022
  У глобальному світі на зміну конкуренції приходить колаборація. Бренди об’єднуються і гуртують своїх однодумців навколо спільних ідей і цінностей. Все більше розвиток бізнесів нагадує екосистеми, а не безупинне видирання на вершину. 15 лютого ми запрошуємо вас зустрітися в нашому улюбленому форматі МІМ-кафе, тема якого – колаборації, партнерство та вплив такої співпраці на бренд. На що звернути увагу у пошуку партнерів та у способах залучення клієнтів? Чому колаборації з інфлюенсерами стають все більш ризикованими? У чому різниця між партнерським маркетингом та колабораціями? Як бренди прагнуть збільшити свою впізнаваність у форматі digital? Як взаємодіяти з клієнтами, щоб вони віддавали перевагу вашому бренду? Наші спікерки: Олена Гавінська - Директор корпоративних комунікацій Visa в 17 країнах Іветта Делікатна - партнер агентства комунікаційного консалтингу ECOMM, кандидат економічних наук. Традиційна екстра-опція для учасників МІМ-кафе – можливість обговорити власний бізнес-кейс за участі спікерів і отримати практичні інсайти. Тож готуйте запитання і заплануйте собі вечір 15 лютого. Розпочинаємо о 19.00. Місце зустрічі незмінне – Бізнес-школа МІМ, вул. Шулявська, 10/12 В. Реєструйтеся за посиланням

У глобальному світі на зміну конкуренції приходить колаборація. Бренди об’єднуються і гуртують своїх однодумців навколо спільних ідей і цінностей. Все більше розвиток бізнесів нагадує екосистеми, а не безупинне видирання на вершину.

15 лютого ми запрошуємо вас зустрітися в нашому улюбленому форматі МІМ-кафе, тема якого – колаборації, партнерство та вплив такої співпраці на бренд.

  • На що звернути увагу у пошуку партнерів та у способах залучення клієнтів?
  • Чому колаборації з інфлюенсерами стають все більш ризикованими?
  • У чому різниця між партнерським маркетингом та колабораціями?
  • Як бренди прагнуть збільшити свою впізнаваність у форматі digital?
  • Як взаємодіяти з клієнтами, щоб вони віддавали перевагу вашому бренду?

Наші спікерки:

Олена Гавінська – Директор корпоративних комунікацій Visa в 17 країнах

Іветта Делікатна – партнер агентства комунікаційного консалтингу ECOMM, кандидат економічних наук.

Традиційна екстра-опція для учасників МІМ-кафе – можливість обговорити власний бізнес-кейс за участі спікерів і отримати практичні інсайти.

Тож готуйте запитання і заплануйте собі вечір 15 лютого. Розпочинаємо о 19.00. Місце зустрічі незмінне – Бізнес-школа МІМ, вул. Шулявська, 10/12 В.

Реєструйтеся за посиланням

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: