fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

МІМ. Економічний фронт: Поведінка споживачів

06/ 07/ 2022
  У четвер, 7 липня, о 16:00 поставте в календар пріорітетною справою прямий ефір проєуту «МІМ. Економічний фронт»! Наш спікер - Олександр Колб, власник digital-агенції Promodo, автор популярного блогу про IT-бізнес «Велика Риба»! Будемо обговорювати такі питання: Як змінилася поведінка споживачів. Які товари затребувані, що зараз шукають онлайн. На що готові і не готові витрачати гроші. Модератор - директор з розвитку бізнесів DC Link Group, постійний викладач Бізнес-школи МІМ, Вадим Савельєв. Ставте «нагадування», щоб не пропустити ефір та готуйте питання до спікера! Переглянути ефір можна переглянути у Facebook за посиланням https://cutt.ly/ILrcSqi

У четвер, 7 липня, о 16:00 поставте в календар пріорітетною справою прямий ефір проєуту «МІМ. Економічний фронт»! Наш спікер – Олександр Колб, власник digital-агенції Promodo, автор популярного блогу про IT-бізнес «Велика Риба»!

Будемо обговорювати такі питання:

  • Як змінилася поведінка споживачів.
  • Які товари затребувані, що зараз шукають онлайн.
  • На що готові і не готові витрачати гроші.

Модератор – директор з розвитку бізнесів “DC Link Group”, постійний викладач Бізнес-школи МІМ, Вадим Савельєв.

Ставте «нагадування», щоб не пропустити ефір та готуйте питання до спікера!

Переглянути ефір можна переглянути у Facebook за посиланням https://cutt.ly/ILrcSqi

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: