fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

METRO Україна: ми розуміємо, що наше суспільство живе в період надскладних викликів. Проте наша команда також переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації цих викликів у можливості.

23/ 09/ 2022
  Олена Вдовиченко. Генеральна директорка METRO УкраїнаЄвропейська Бізнес Асоціація в рамках свого другого щорічного експертного дослідження «Індекс сталого розвитку» поспілкувалась із представниками соціально відповідальних компаній-членів ЕВА та попросила поділитись інформацією про те, як змінились пріоритети у сфері сталого розвитку у воєнний час та визначити чинники, що стоять на заваді або можуть сприяти сталому повоєнному відновленню. Тож представляємо сьому спікерку – Олену Вдовиченко, генеральну директорку METRO Україна. Олено, розкажіть, як війна вплинула на програми сталого розвитку МЕТРО в Україні та на глобальному рівні? З самого початку повномасштабної війни росії проти нашої країни, локальна команда МЕТRО Україна продовжує працювати для майбутнього нашої держави. Увесь цей час ми забезпечуємо безперебійну роботу торговельних центрів та постачаємо продукти харчування і все необхідне нашому героїчному українському народові. Компанія активно здійснює свою гуманітарну місію – сотні одиниць товару з асортименту торговельних центрів METRO щодня віддаються на підтримку військових частин Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони Збройних сил України, лікарень, благодійних та громадських організацій, що опікуються малозабезпеченими людьми та покинутими тваринами. METRO Україна також надає продукти харчування та посуд для своїх партнерів соціальних HoReCa-закладів, які щоденно готують гарячі обіди тим, хто найбільше цього потребує. Компанія активно підтримує гуманітарний штаб при Офісі Президента України, Національну поліцію України, ДСНС України, військові, міські та районні адміністрації. Мені надзвичайно пощастило працювати в команді справжніх МЕТРО-Героїв, які щодня демонструють відвагу, взаємопідтримку та неймовірну любов до нашої України. Тих, хто стоїть на варті продовольчої безпеки українців та втілює гуманітарну місію нашої компанії. У цей нелегкий для всіх нас час продовольча безпека в Україні набула особливо гострого значення, а нашим головним завданням, як соціально відповідального бізнесу, є  ефективно поводитися з продуктами харчування, щоб у жодному разі не допустити їхнього марнування. З такою метою в компанії активно діє політика зі зменшення харчових відходів. Так, у рамках нашої локальної процедури, ми передаємо на благодійність товари з пошкодженою упаковкою чи термін яких підходить до завершення, до благодійних фондів чи організацій, які опікуються тваринами.  Особливо актуальною наша підтримка стала під час повномасштабної війни, коли безліч українців страждають від нестачі продовольства, а також потрібно забезпечувати продуктами харчування наших захисників. Війна ставить перед бізнесом нові виклики, проте не може позбавити нас тих орієнтирів, які закладені в ДНК нашої компанії. Одним із принципів, якими керується METRO Україна в своїй діяльності, є сталий розвиток та соціальна відповідальність. Ми розуміємо, що в такі важкі часи кожному важливо гуртуватися та відчувати себе частиною однієї спільної мети, долучаючись до соціально корисних проєктів. Тому нашою метою залишається реалізовувати ініціативи, які є актуальними, в першу чергу, для нашого суспільства, щоб вести Україну до перемоги. До війни МЕТРО в Україні запустили масштабний проєкт зі встановлення пунктів роздільного збору відходів та вживаного одягу з метою їх повторного використання. Як зараз розвиваються ваші екологічні проєкти і чи вплинула на них війна?  Війна не змінила фокусу METRO Україна на свідоме споживання та підтримку суспільства. Тому компанія продовжує реалізовувати соціальні проєкти, метою яких є зменшення екологічного сліду та допомога тим людям, які цього найбільше потребують. Компанія розширила свій проект «Для Людей, заради Планети», в рамках якого відкрила ще один інноваційний автомат «Япомогабокс» у торговельному центрі МЕТRО Почайна (проспект Степана Бандери, 26-В) в Києві та два пункти зі збору одягу в Житомирі (проспект Незалежності, 55-В) і Львові (вулиця Джорджа Вашингтона, 8-Г). Автомат «Япомогабокс» приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім, завдяки підтримці партнерів ініціативи – заготівельної компанії ВТОРМА.UA, відправляться на вторинну переробку. Такий автомат дозволяє здавати на вторинну переробку пластик та водночас допомагати одній з груп реципієнтів – людям похилого віку, дітям чи безпритульним тваринам, а також Збройним Силам України та фандрайзинговій платформі United24. Компанія METRO Україна виступає в цьому проєкті не лише майданчиком для добрих справ, а й перераховує за кожну пляшку, яку здають у автомат, десять копійок – п’ять з яких автоматично йдуть на ЗСУ, а інші п’ять – зараховуються на платформу United24. Таку ж суму в розмірі 10 копійок за пляшку перераховує ВТОРМА.UA на підтримку ЗСУ та платформи United24, а 10 копійок від благодійного фонду «Япомога» можна передати на допомогу малозабезпеченим людям похилого віку, дітям з інвалідністю чи безпритульним тваринам. У сумі вартість однієї пляшки становить 30 копійок. Така опція доступна й у першому автоматі, який компанія встановила у травні 2021 року в ТЦ METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). Соціальним партнером ініціативи є благодійний фонд «Япомога», з яким METRO Україна співпрацює з травня 2021 року.     У кінці кожного місяця представники фонду проводять підрахунок зібраних коштів та перераховують їх на реалізацію проєктів для кінцевих реципієнтів допомоги. За час існування «Япомогабокс» зібрано 20 тонн пластику, що перетворився на добрі справи. Завдяки розширенню проєкту зі збору одягу, взуття та іншого текстилю в Житомирі та Львові, METRO Україна запросила всіх своїх клієнтів і дружніх до довкілля українців приносити чисті речі – одяг, взуття, рушники, постільну білизну, і залишати їх у спеціальних контейнерах біля торговельних центрів. Соціальні партнери ініціативи – фонди «Відкрите серце» в Житомирі та «Карітас Броди» у Львові відповідають за операційну діяльність проєкту – транспортують речі до своїх осередків, сортують та передають на допомогу тим, хто цього потребує. Ціллю ініціативи є допомога малозабезпеченим багатодітним сім’ям, дітям-сиротам, одиноким батькам, літнім людям та внутрішньо переміщеним українцям. Пілотний проєкт зі збору одягу компанія розпочала в лютому 2020 року на території торговельного центру METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). У грудні 2021 року нові контейнери для збору одягу відкрилися в Івано-Франківську. У рамках проєкту вдалося зібрати та передати на благодійність більше 31 т одягу, взуття та текстилю. Приємно вражаючою стала новина про відкриття на території ТЦ Metro Почайна в Києві першого в місті соціального кафе-пекарні, де кухарями, офіціантами та бариста працює молодь із синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями. Поділіться досвідом, як зароджувався цей проєкт, і чому попри війну, він все ж запустився? Принципи METRO Україна щодо справедливих умов праці та соціального партнерства є фундаментальним обов’язковим орієнтиром для ведення бізнесу в компанії, тому ми вирішили розширити свою підтримку культури різноманіття та інклюзивності й поза межами екосистеми METRO Україна і долучитися до соціального проєкту громадської організації «Сонячні люди». Ідея проєкту належить Аліні Живаго, засновниці цієї громадської організації, яка вирішила зламати стереотипи суспільства щодо можливостей людей з синдромом Дауна чи іншими ментальними порушеннями. Візія соціального проєкту полягає в тому, що ми різні, але ми рівні – кожна людина з ментальною інвалідністю має право на соціалізацію та працевлаштування. Кожен чи кожна має право мати можливість обирати професію та жити щасливим повноцінним життям. Компанія METRO Україна стала надійним партнером цього соціально важливого проєкту зі створення світу, в якому кожен має право бути собою. Керуючись своїм покликанням бути лідером із підтримки незалежного бізнесу, наша  компанія надає команді Sunshine Café всебічну підтримку: оренду на пільгових умовах приміщення для кафе розміром 150 квадратних метрів на території торговельного центру METRO Почайна у Києві; професійне обладнання для випікання піци; кухонний посуд та елементи декору для кафе; інгредієнти для випікання соціального хліба; експертну допомогу щодо вибору асортименту разом із HoReCa-менеджерами METRO; професійні консультації і кулінарні майстер-класи для працівників Sunshine Café від HoReCa-клієнтів мережі. Основні напрямки роботи кафе – піца та хліб. У концепції піцерії – створення піци швидко та якісно. Кожен працівник відповідає за окремі завдання у процесі приготування. Ще одна особливість закладу – відкрита кухня. У режимі реального часу клієнти можуть бачити весь процес приготування страв. Частина хлібу, що випікає команда, безкоштовно передається малозабезпеченим верствам населення, а також Територіальній обороні та Збройним Силам України. Заклад працює для гостей кафе, клієнтів та співробітників торговельного центру METRO, а також у форматі онлайн доставки. Зараз наша країна переживає складні часи, проте ця тема дуже на часі, вона дарує світло і ми надзвичайно щасливі стати частиною такого важливого проєкту.   Як МЕТРО Україна підтримує ментальне здоров’я співробітників під час війни? Команда METRO Україна – це одна сім’я. Ми сильні у своїй позиції та ціннісних орієнтирах і саме тому продовжуємо робити те, що добре вміємо, впевнено підтримуючи та розвиваючи продовольчий фронт в Україні. Це – наш шлях до спільної перемоги, незважаючи на труднощі! Він нелегкий, тож аби стійко долати всі перешкоди, кожен із нас потребує підтримки: один від одного, від команди та керівника, від компанії загалом. Саме тому ми запровадили ініціативу «Пліч-о-пліч», яка активно тривала три місяці – від квітня до червня, але залишила свій сталий слід і на майбутнє. Це не просто серія тематичних зустрічей з різними експертами, але цілий комплекс заходів, спрямованих на психологічну підтримку та сприяння відновленню соціального добробуту наших співробітників під час воєнних дій. Психологічна підтримка для нашої організації – одне з найважливіших та найперших завдань, особливо у воєнний час. Задля того, щоб кожен міг знайти відповіді на питання, котрі «болять», та отримати необхідні знання, інструменти і вправи – як впоратися зі своїми емоціями та вибудувати внутрішні та зовнішні опори – була запроваджена серія тематичних зустрічей «Пліч-о-пліч» із зовнішніми експертами: психологами, психотерапевтами та фахівцями з інших галузей. Усього відбулося 15 зустрічей з різними експертами з України та ЄС, які відвідали або передивилися в записі близько 3000 співробітників загалом, тобто, майже вся команда METRO Україна. До того ж кожний працівник METRO Україна має можливість звернутися безкоштовно за індивідуальною консультацією до психолога завдяки телефонній лінії психологічної підтримки «Ми поруч». На ній можна конфіденційно поставити запитання безпосередньо фахівцеві та отримати особисту психологічну підтримку. На цей час наші працівники отримали вже близько 1000 таких консультацій. Також від березня 2022 року додатково організовано групи психологічної взаємодопомоги «Сильні разом» із психологом-модератором, які відбуваються онлайн щоденно. Ми віримо, що впроваджені ініціативи в рамках програми «Пліч-о-пліч» стали надійними помічниками для кожного в пошуках психологічної та соціальної підтримки у скрутні часи та заклали фундамент для розвитку відчуття внутрішньої стабільності надалі. Отримані інструменти, поради та досвід колег допомогли напрацювати власні інсайти з відновлення своєї емоційної стабільності, працездатності та ресурсного стану, зміцнення взаємин із тими, хто навколо, та в сім’ї. Якою МЕТRО Україна бачить свою роль у сталому повоєнному відновленні України? Компанія METRO розуміє, що наше суспільство живе в період надскладних викликів. Проте наша команда також переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації цих викликів у можливості. Тож, керуючись чітким баченням відповідального ведення бізнесу в усіх сферах своєї діяльності, METRO Україна й надалі будуватиме усі операційні процеси таким чином, щоб відповідати соціальним вимогам, а також потребам клієнтів, співробітників, інвесторів та партнерів мережі. Серед довгострокових ініціатив компанії залишається зменшення кількості харчових відходів, що передаються на термічне видалення, боротьба з бідністю, внесок у розвиток економіки України завдяки співпраці з органами державної влади, постачальниками, професійними клієнтами, неприбутковими фондами та створення інклюзивного робочого місця і етичного середовища для різноманітних людей. У наших близьких планах – встановити ще три автомати «Япомогабокс» та два пункти прийому одягу і подальшої його передачі на благодійність. Ми маємо потенціал для розвитку сталості в нашій країні. Дієвим рушієм позитивних змін у цій сфері є суспільство, яке продемонструвало надзвичайну єдність під час війни і, ми переконані, буде й надалі невід’ємним рушієм у сталому повоєнному відновленні України. А ми, зі свого боку, готові надавати всебічну експертну підтримку для реалізації цього важливого кроку та пропонувати актуальні сталі рішення. METRO з Україною, для українців!

Олена Вдовиченко

Генеральна директорка METRO Україна
Європейська Бізнес Асоціація в рамках свого другого щорічного експертного дослідження «Індекс сталого розвитку» поспілкувалась із представниками соціально відповідальних компаній-членів ЕВА та попросила поділитись інформацією про те, як змінились пріоритети у сфері сталого розвитку у воєнний час та визначити чинники, що стоять на заваді або можуть сприяти сталому повоєнному відновленню.

Тож представляємо сьому спікерку – Олену Вдовиченко, генеральну директорку METRO Україна.

Олено, розкажіть, як війна вплинула на програми сталого розвитку МЕТРО в Україні та на глобальному рівні?

З самого початку повномасштабної війни росії проти нашої країни, локальна команда МЕТRО Україна продовжує працювати для майбутнього нашої держави. Увесь цей час ми забезпечуємо безперебійну роботу торговельних центрів та постачаємо продукти харчування і все необхідне нашому героїчному українському народові.

Компанія активно здійснює свою гуманітарну місію – сотні одиниць товару з асортименту торговельних центрів METRO щодня віддаються на підтримку військових частин Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони Збройних сил України, лікарень, благодійних та громадських організацій, що опікуються малозабезпеченими людьми та покинутими тваринами. METRO Україна також надає продукти харчування та посуд для своїх партнерів соціальних HoReCa-закладів, які щоденно готують гарячі обіди тим, хто найбільше цього потребує.

Компанія активно підтримує гуманітарний штаб при Офісі Президента України, Національну поліцію України, ДСНС України, військові, міські та районні адміністрації.

Мені надзвичайно пощастило працювати в команді справжніх МЕТРО-Героїв, які щодня демонструють відвагу, взаємопідтримку та неймовірну любов до нашої України. Тих, хто стоїть на варті продовольчої безпеки українців та втілює гуманітарну місію нашої компанії.

У цей нелегкий для всіх нас час продовольча безпека в Україні набула особливо гострого значення, а нашим головним завданням, як соціально відповідального бізнесу, є  ефективно поводитися з продуктами харчування, щоб у жодному разі не допустити їхнього марнування.

З такою метою в компанії активно діє політика зі зменшення харчових відходів. Так, у рамках нашої локальної процедури, ми передаємо на благодійність товари з пошкодженою упаковкою чи термін яких підходить до завершення, до благодійних фондів чи організацій, які опікуються тваринами. 

Особливо актуальною наша підтримка стала під час повномасштабної війни, коли безліч українців страждають від нестачі продовольства, а також потрібно забезпечувати продуктами харчування наших захисників.

Війна ставить перед бізнесом нові виклики, проте не може позбавити нас тих орієнтирів, які закладені в ДНК нашої компанії. Одним із принципів, якими керується METRO Україна в своїй діяльності, є сталий розвиток та соціальна відповідальність. Ми розуміємо, що в такі важкі часи кожному важливо гуртуватися та відчувати себе частиною однієї спільної мети, долучаючись до соціально корисних проєктів. Тому нашою метою залишається реалізовувати ініціативи, які є актуальними, в першу чергу, для нашого суспільства, щоб вести Україну до перемоги.

До війни МЕТРО в Україні запустили масштабний проєкт зі встановлення пунктів роздільного збору відходів та вживаного одягу з метою їх повторного використання. Як зараз розвиваються ваші екологічні проєкти і чи вплинула на них війна?

 Війна не змінила фокусу METRO Україна на свідоме споживання та підтримку суспільства. Тому компанія продовжує реалізовувати соціальні проєкти, метою яких є зменшення екологічного сліду та допомога тим людям, які цього найбільше потребують. Компанія розширила свій проект «Для Людей, заради Планети», в рамках якого відкрила ще один інноваційний автомат «Япомогабокс» у торговельному центрі МЕТRО Почайна (проспект Степана Бандери, 26-В) в Києві та два пункти зі збору одягу в Житомирі (проспект Незалежності, 55-В) і Львові (вулиця Джорджа Вашингтона, 8-Г).

Автомат «Япомогабокс» приймає скручені ПЕТ-пляшки з-під напоїв об’ємом до 2-х літрів, які потім, завдяки підтримці партнерів ініціативи – заготівельної компанії ВТОРМА.UA, відправляться на вторинну переробку. Такий автомат дозволяє здавати на вторинну переробку пластик та водночас допомагати одній з груп реципієнтів – людям похилого віку, дітям чи безпритульним тваринам, а також Збройним Силам України та фандрайзинговій платформі United24.

Компанія METRO Україна виступає в цьому проєкті не лише майданчиком для добрих справ, а й перераховує за кожну пляшку, яку здають у автомат, десять копійок – п’ять з яких автоматично йдуть на ЗСУ, а інші п’ять – зараховуються на платформу United24. Таку ж суму в розмірі 10 копійок за пляшку перераховує ВТОРМА.UA на підтримку ЗСУ та платформи United24, а 10 копійок від благодійного фонду «Япомога» можна передати на допомогу малозабезпеченим людям похилого віку, дітям з інвалідністю чи безпритульним тваринам. У сумі вартість однієї пляшки становить 30 копійок. Така опція доступна й у першому автоматі, який компанія встановила у травні 2021 року в ТЦ METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43).

Соціальним партнером ініціативи є благодійний фонд «Япомога», з яким METRO Україна співпрацює з травня 2021 року.    

У кінці кожного місяця представники фонду проводять підрахунок зібраних коштів та перераховують їх на реалізацію проєктів для кінцевих реципієнтів допомоги. За час існування «Япомогабокс» зібрано 20 тонн пластику, що перетворився на добрі справи.

Завдяки розширенню проєкту зі збору одягу, взуття та іншого текстилю в Житомирі та Львові, METRO Україна запросила всіх своїх клієнтів і дружніх до довкілля українців приносити чисті речі – одяг, взуття, рушники, постільну білизну, і залишати їх у спеціальних контейнерах біля торговельних центрів.

Соціальні партнери ініціативи – фонди «Відкрите серце» в Житомирі та «Карітас Броди» у Львові відповідають за операційну діяльність проєкту – транспортують речі до своїх осередків, сортують та передають на допомогу тим, хто цього потребує. Ціллю ініціативи є допомога малозабезпеченим багатодітним сім’ям, дітям-сиротам, одиноким батькам, літнім людям та внутрішньо переміщеним українцям.

Пілотний проєкт зі збору одягу компанія розпочала в лютому 2020 року на території торговельного центру METRO Позняки у Києві (проспект Петра Григоренка, 43). У грудні 2021 року нові контейнери для збору одягу відкрилися в Івано-Франківську.

У рамках проєкту вдалося зібрати та передати на благодійність більше 31 т одягу, взуття та текстилю.

Приємно вражаючою стала новина про відкриття на території ТЦ Metro Почайна в Києві першого в місті соціального кафе-пекарні, де кухарями, офіціантами та бариста працює молодь із синдромом Дауна та іншими інтелектуальними порушеннями. Поділіться досвідом, як зароджувався цей проєкт, і чому попри війну, він все ж запустився?

Принципи METRO Україна щодо справедливих умов праці та соціального партнерства є фундаментальним обов’язковим орієнтиром для ведення бізнесу в компанії, тому ми вирішили розширити свою підтримку культури різноманіття та інклюзивності й поза межами екосистеми METRO Україна і долучитися до соціального проєкту громадської організації «Сонячні люди».

Ідея проєкту належить Аліні Живаго, засновниці цієї громадської організації, яка вирішила зламати стереотипи суспільства щодо можливостей людей з синдромом Дауна чи іншими ментальними порушеннями.

Візія соціального проєкту полягає в тому, що ми різні, але ми рівні – кожна людина з ментальною інвалідністю має право на соціалізацію та працевлаштування. Кожен чи кожна має право мати можливість обирати професію та жити щасливим повноцінним життям.

Компанія METRO Україна стала надійним партнером цього соціально важливого проєкту зі створення світу, в якому кожен має право бути собою. Керуючись своїм покликанням бути лідером із підтримки незалежного бізнесу, наша  компанія надає команді Sunshine Café всебічну підтримку: оренду на пільгових умовах приміщення для кафе розміром 150 квадратних метрів на території торговельного центру METRO Почайна у Києві; професійне обладнання для випікання піци; кухонний посуд та елементи декору для кафе; інгредієнти для випікання соціального хліба; експертну допомогу щодо вибору асортименту разом із HoReCa-менеджерами METRO; професійні консультації і кулінарні майстер-класи для працівників Sunshine Café від HoReCa-клієнтів мережі.

Основні напрямки роботи кафе – піца та хліб. У концепції піцерії – створення піци швидко та якісно. Кожен працівник відповідає за окремі завдання у процесі приготування. Ще одна особливість закладу – відкрита кухня. У режимі реального часу клієнти можуть бачити весь процес приготування страв.

Частина хлібу, що випікає команда, безкоштовно передається малозабезпеченим верствам населення, а також Територіальній обороні та Збройним Силам України.

Заклад працює для гостей кафе, клієнтів та співробітників торговельного центру METRO, а також у форматі онлайн доставки.

Зараз наша країна переживає складні часи, проте ця тема дуже на часі, вона дарує світло і ми надзвичайно щасливі стати частиною такого важливого проєкту.

01/

 

Як МЕТРО Україна підтримує ментальне здоров’я співробітників під час війни?

Команда METRO Україна – це одна сім’я. Ми сильні у своїй позиції та ціннісних орієнтирах і саме тому продовжуємо робити те, що добре вміємо, впевнено підтримуючи та розвиваючи продовольчий фронт в Україні. Це – наш шлях до спільної перемоги, незважаючи на труднощі! Він нелегкий, тож аби стійко долати всі перешкоди, кожен із нас потребує підтримки: один від одного, від команди та керівника, від компанії загалом.

Саме тому ми запровадили ініціативу «Пліч-о-пліч», яка активно тривала три місяці – від квітня до червня, але залишила свій сталий слід і на майбутнє. Це не просто серія тематичних зустрічей з різними експертами, але цілий комплекс заходів, спрямованих на психологічну підтримку та сприяння відновленню соціального добробуту наших співробітників під час воєнних дій.

Психологічна підтримка для нашої організації – одне з найважливіших та найперших завдань, особливо у воєнний час. Задля того, щоб кожен міг знайти відповіді на питання, котрі «болять», та отримати необхідні знання, інструменти і вправи – як впоратися зі своїми емоціями та вибудувати внутрішні та зовнішні опори – була запроваджена серія тематичних зустрічей «Пліч-о-пліч» із зовнішніми експертами: психологами, психотерапевтами та фахівцями з інших галузей.

Усього відбулося 15 зустрічей з різними експертами з України та ЄС, які відвідали або передивилися в записі близько 3000 співробітників загалом, тобто, майже вся команда METRO Україна.

До того ж кожний працівник METRO Україна має можливість звернутися безкоштовно за індивідуальною консультацією до психолога завдяки телефонній лінії психологічної підтримки «Ми поруч». На ній можна конфіденційно поставити запитання безпосередньо фахівцеві та отримати особисту психологічну підтримку. На цей час наші працівники отримали вже близько 1000 таких консультацій.

Також від березня 2022 року додатково організовано групи психологічної взаємодопомоги «Сильні разом» із психологом-модератором, які відбуваються онлайн щоденно.

Ми віримо, що впроваджені ініціативи в рамках програми «Пліч-о-пліч» стали надійними помічниками для кожного в пошуках психологічної та соціальної підтримки у скрутні часи та заклали фундамент для розвитку відчуття внутрішньої стабільності надалі. Отримані інструменти, поради та досвід колег допомогли напрацювати власні інсайти з відновлення своєї емоційної стабільності, працездатності та ресурсного стану, зміцнення взаємин із тими, хто навколо, та в сім’ї.

Якою МЕТRО Україна бачить свою роль у сталому повоєнному відновленні України?

Компанія METRO розуміє, що наше суспільство живе в період надскладних викликів. Проте наша команда також переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації цих викликів у можливості. Тож, керуючись чітким баченням відповідального ведення бізнесу в усіх сферах своєї діяльності, METRO Україна й надалі будуватиме усі операційні процеси таким чином, щоб відповідати соціальним вимогам, а також потребам клієнтів, співробітників, інвесторів та партнерів мережі.

Серед довгострокових ініціатив компанії залишається зменшення кількості харчових відходів, що передаються на термічне видалення, боротьба з бідністю, внесок у розвиток економіки України завдяки співпраці з органами державної влади, постачальниками, професійними клієнтами, неприбутковими фондами та створення інклюзивного робочого місця і етичного середовища для різноманітних людей.

У наших близьких планах – встановити ще три автомати «Япомогабокс» та два пункти прийому одягу і подальшої його передачі на благодійність.

01/

Ми маємо потенціал для розвитку сталості в нашій країні. Дієвим рушієм позитивних змін у цій сфері є суспільство, яке продемонструвало надзвичайну єдність під час війни і, ми переконані, буде й надалі невід’ємним рушієм у сталому повоєнному відновленні України. А ми, зі свого боку, готові надавати всебічну експертну підтримку для реалізації цього важливого кроку та пропонувати актуальні сталі рішення. METRO з Україною, для українців!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: