fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Маркетинговий та PR Хаб Асоціації в Одесі

21/ 08/ 2019
    Кейс: створення нового іміджу компанії – від ідеї до реалізації. Омніканальний підхід. Чи замислювались ви наскільки важливою є візуальна айдентика? Адже це «одяг», його унікальний стиль, імідж. Ми можемо швидко ідентифікувати його при будь-якому контакті. Вадим Думанчук, Сергій Клодчик та Вадим Казаков детальніше розповіли про створення айдентики та комунікації, правила проведення діджитал кампанії, планування і реалізацію PR-кампанії. Представники Банку Південний поділилися власним досвідом змін внутрішніх та зовнішніх процесів у компанії. Цей кейс про те, як перераховані процеси реалізовувалися, з якими фейлами зіткнулися і які результати отримали. Вони також зазначили, що ребрендинг — це не лише повне оновлення візуального оформлення, а й зміна ключових цінностей, якостей бізнесу і його філософії. В ідеалі ребрендинг - це переродження, абсолютне оновлення бренду. Після ребрендингу компанія заново знайомиться зі старими клієнтами і знаходить нових. Зявляються нові сервіси, послуги, форми оплати, способи комунікації. Після цього бренд повинен стати сильнішим, зрозуміло відрізнятися від конкурентів і залучити якомога більше лояльних клієнтів. Крім того учасники дізналися, що завдання компанії - стежити, аби всі елементи візуальної айденетики послідовно і систематично використовувалися будь-яких комунікаціях бренду, адже саме він формує корпоративний дух і команду. Бажаємо вам якісних змін!
01/

 

Кейс: створення нового іміджу компанії – від ідеї до реалізації. Омніканальний підхід.

Чи замислювались ви наскільки важливою є візуальна айдентика? Адже це «одяг», його унікальний стиль, імідж. Ми можемо швидко ідентифікувати його при будь-якому контакті.

Вадим Думанчук, Сергій Клодчик та Вадим Казаков детальніше розповіли про створення айдентики та комунікації, правила проведення діджитал кампанії, планування і реалізацію PR-кампанії. Представники Банку Південний поділилися власним досвідом змін внутрішніх та зовнішніх процесів у компанії. Цей кейс про те, як перераховані процеси реалізовувалися, з якими фейлами зіткнулися і які результати отримали. Вони також зазначили, що ребрендинг — це не лише повне оновлення візуального оформлення, а й зміна ключових цінностей, якостей бізнесу і його філософії.

В ідеалі ребрендинг – це переродження, абсолютне оновлення бренду. Після ребрендингу компанія заново знайомиться зі старими клієнтами і знаходить нових. З’являються нові сервіси, послуги, форми оплати, способи комунікації. Після цього бренд повинен стати сильнішим, зрозуміло відрізнятися від конкурентів і залучити якомога більше лояльних клієнтів. Крім того учасники дізналися, що завдання компанії – стежити, аби всі елементи візуальної айденетики послідовно і систематично використовувалися будь-яких комунікаціях бренду, адже саме він формує корпоративний дух і команду.

Бажаємо вам якісних змін!

Спікери

1 / 3
Вадим Думанчук
Керівник регіональних комунікацій банку "Південний" в Одесі
Сергія Клодчик
менеджер з маркетингових комунікацій.
Вадим Казаков
керівник проектів з розвитку сайту та роботи з соц. мережами Банку Південний
Вадим Думанчук
Сергія Клодчик
Вадим Казаков

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: