Маркетинговий комітет Асоціації у Харкові

Чи можна знайти кращий день для засідання Маркетингового комітету, аніж День маркетолога? Саме 25 жовтня 2018 року учасники заходу мали можливість дізнатися нові й корисні речі щодо e-mail-маркетингу; поговорити про різні способи конвертації контактів у реальних клієнтів; ‘ближче познайомитися’ з такими термінами як-от Double Opt-In і Pop-Up; отримати практичні поради щодо збільшення клієнтської бази через електронну розсилку від Микити Поляка – інтернет-маркетолога, стратега, аналітика і консультанта з розвитку бізнесу в Інтернеті; сертифікованого фахівця з Яндекс Метриці, Google Analytics і Google Adwords.

Щоб успішно розвивати свій бізнес, потрібно слідкувати за останніми тенденціями у сфері маркетингу і постійно навчатися новому, тож дякуємо спікеру за цікаву інформацію, а присутнім – за жваву дискусію!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: