Маркетинговий комітет Асоціації у Харкові: «Просування бізнесу у Facebook»

13/ 06/ 2018

Соціальні мережі вже давно перестали бути просто платформою для знайомств і спілкування. Бізнес-сторінки у Facebook для деяких компаній замінили повноцінний веб-сайт та є дієвою онлайн площадкою для комунікації з клієнтом.

Зміни, що відбулись у Facebook у зв’язку з їх новою політикою, відчули майже всі користувачі та SMM-менеджери. Аби не втратити аудиторію і з користю для бізнесу використовувати сторінку у соц.мережі, представники Асоціації зібрались на ad-hoc засіданні Комітету з маркетингу з Оленою Котляр, керуючим партнером консалтингової компанії FSS та експертом із систематизації й просування бізнесу в Facebook.

Олена «розкрила всі карти» та, роблячи акцент на актуальних змінах у Facebook, поділилась досвідом щодо особливостей просування В2В і В2С, формування контент-стратегії і реклами у Facebook на кейсах різних компаній.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: