fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Маркетинг за законами воєнного часу: про ключові вміння полководця, правила управління у військовий час та актуальні алгоритми комунікації

26/ 05/ 2022
  Непростий час ставить перед бізнесом непрості питання. Для пошуку відповідей корисно думати як полководець. Тому 26 травня 2022 року під час онлайн-зустрічі PR&Marketing HUBу Асоціації в Одесі засновники креативного агентства 4Press та бізнес-розвідки GreenDuck Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов спиралися у своїх виступах на кейси великих військових діячів, які жили у часи від Стародавнього Китаю до сучасності. Говорили про принципи управління як бізнесом загалом, і маркетингом зокрема.  Природа війни предявляє до полководця дві прямо протилежні вимоги: з одного боку, вона вимагає великої гнучкості у зміні одного разу прийнятих планів, з іншого – великої завзятості та твердості у відстоюванні цих планів. Тому серед головних супер здібностей полководця можна виділити: масштабність та врівноваженість особистості, відсутність страху невизначеності, знання усіх тонкощей війни та готовність до будь-якого сценарію розвитку подій, уважність до дрібниць та відповідальність за усі процеси, рішучість у діях, суворість та справедливість, жага до нових знань тощо. Отже, знання та застосування ключових вмінь полководця, правил управління у військовий час та актуальних алгоритмів комунікації може допомогти бізнесу утримувати свої позиції та вести боротьбу за клієнтів, шукати нові оперативні простори, а також приймати виграшні рішення з урахуванням мінливої обстановки. В умовах війни, бізнесу важливо використовувати такі інструменти, як: комунікація з командою та партнерами, колаборації, соціальну відповідальність, традиційні інструменти просування, бенчмаркінг та метакомпетенції тощо. Крім того автори процитували видатних історичних діячів та надбання письменності для більш глибшого розкриття теми. Залишаємо ключові думки тут: “Стратегія без тактики – довгий та тяжкий шлях до перемоги. Тактика без стратегії – метушня перед поразкою” (Сунь-цзы).  “Мій геній полягав у тому, що одним швидким поглядом я охоплював усі труднощі, але водночас і всі ресурси подолання цих труднощів” (Наполеон Бонапарт).  “Істинна коштовність правителя – це саме розвідка… Будь впевнений, що не зазнаєш поразки у ста битвах зі ста, якщо однаково розумієшся і на собі, і на противнику” (Сунь-цзы).  “Якщо ти здатний контролювати найменше, тоді ти зможеш зберегти своє життя. …коли діє військо, полководець повинен сам володіти всією повнотою влади” (“Шлях трьох стратегій успіху Хуан Шигуна”, Китай, бл. XII-XI ст. до н. е.).  “Важке складається з великої кількості легких кроків. А Велике складається з великого кількості малих частин… Тому мудрі люди не роблять жодних великих справ, а досягнення їх великі” (“Дао де цзін”). 

Непростий час ставить перед бізнесом непрості питання. Для пошуку відповідей корисно думати як полководець. Тому 26 травня 2022 року під час онлайн-зустрічі PR&Marketing HUBу Асоціації в Одесі засновники креативного агентства 4Press та бізнес-розвідки GreenDuck Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов спиралися у своїх виступах на кейси великих військових діячів, які жили у часи від Стародавнього Китаю до сучасності. Говорили про принципи управління як бізнесом загалом, і маркетингом зокрема. 

Природа війни пред’являє до полководця дві прямо протилежні вимоги: з одного боку, вона вимагає великої гнучкості у зміні одного разу прийнятих планів, з іншого – великої завзятості та твердості у відстоюванні цих планів. Тому серед головних супер здібностей полководця можна виділити: масштабність та врівноваженість особистості, відсутність страху невизначеності, знання усіх тонкощей війни та готовність до будь-якого сценарію розвитку подій, уважність до дрібниць та відповідальність за усі процеси, рішучість у діях, суворість та справедливість, жага до нових знань тощо.

Отже, знання та застосування ключових вмінь полководця, правил управління у військовий час та актуальних алгоритмів комунікації може допомогти бізнесу утримувати свої позиції та вести боротьбу за клієнтів, шукати нові оперативні простори, а також приймати виграшні рішення з урахуванням мінливої обстановки. В умовах війни, бізнесу важливо використовувати такі інструменти, як: комунікація з командою та партнерами, колаборації, соціальну відповідальність, традиційні інструменти просування, бенчмаркінг та метакомпетенції тощо.

Крім того автори процитували видатних історичних діячів та надбання письменності для більш глибшого розкриття теми. Залишаємо ключові думки тут:

  • “Стратегія без тактики – довгий та тяжкий шлях до перемоги. Тактика без стратегії – метушня перед поразкою” (Сунь-цзы). 
  • “Мій геній полягав у тому, що одним швидким поглядом я охоплював усі труднощі, але водночас і всі ресурси подолання цих труднощів” (Наполеон Бонапарт). 
  • “Істинна коштовність правителя – це саме розвідка… Будь впевнений, що не зазнаєш поразки у ста битвах зі ста, якщо однаково розумієшся і на собі, і на противнику” (Сунь-цзы). 
  • “Якщо ти здатний контролювати найменше, тоді ти зможеш зберегти своє життя. …коли діє військо, полководець повинен сам володіти всією повнотою влади” (“Шлях трьох стратегій успіху Хуан Шигуна”, Китай, бл. XII-XI ст. до н. е.). 
  • “Важке складається з великої кількості легких кроків. А Велике складається з великого кількості малих частин… Тому мудрі люди не роблять жодних великих справ, а досягнення їх великі” (“Дао де цзін”). 

Спікери

1 / 2
Андрій Саламатов
співзасновник креативної агенції 4Press
Катерина Вершиніна
співзасновниця креативної агенції 4Press
Андрій Саламатов
Катерина Вершиніна

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: