fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Марек Томалак став новим генеральним директором PepsiСo Україна

13/ 06/ 2019
  Марек Томалак. Київ, 13 червня 2019 р. – Генеральним директором PepsiСo Україна став Марек Томалак, який раніше очолював команду маркетингу й інновацій напоїв PepsiСo у Східній Європі.  У Марека Томалака значний міжнародний досвід роботи в маркетингу різних категорій. Свою діяльність у PepsiСo він розпочав у 2012 році як менеджер з маркетингу і побудував успішну карєру, працюючи на ринках PepsiСo Польщі та Східної Європи. «Для мене велика честь керувати одним із підрозділів PepsiСo в Європі, що найбільш динамічно розвивається, та забезпечувати подальше стале зростання усіх продуктових категорій компанії: напоїв, снеків, соків, молочної продукції та дитячого харчування. Моїм завданням буде також створення умов для подальшого професійного зростання нашої команди та можливості для співробітників усіх рівнів реалізувати свій лідерський потенціал. Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми будемо й надалі розвивати ініціативи компанії в аграрному секторі та сфері екології, включаючи питання пакування та водокористування, прагнучи бути кращою компанією для наших споживачів, бізнес-партнерів і суспільства в цілому», — прокоментував своє призначення Марек Томалак. Мареку Томалаку 38 років, він народився в Канаді, отримав освіту в Німеччині та Польщі, має ступінь магістра економіки. Ірина Козлова, яка раніше здійснювала керівництво PepsiCo Україна, отримала нове призначення в компанії PepsiCo і буде займатися розвитком сокового бізнесу компанії в рамках Східноєвропейського регіону. Про компанію PepsiСo Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів. Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу. Додаткова інформація – на сайті www.pepsico.com Про PepsiСo в Україні PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lays® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua Контакти для ЗМІ: Аліна Матківська Керівник з корпоративних комунікацій [email protected] +38 (066) 268 44 20

Марек Томалак

Київ, 13 червня 2019 р. – Генеральним директором PepsiСo Україна став Марек Томалак, який раніше очолював команду маркетингу й інновацій напоїв PepsiСo у Східній Європі. 

У Марека Томалака значний міжнародний досвід роботи в маркетингу різних категорій. Свою діяльність у PepsiСo він розпочав у 2012 році як менеджер з маркетингу і побудував успішну кар’єру, працюючи на ринках PepsiСo Польщі та Східної Європи.

«Для мене велика честь керувати одним із підрозділів PepsiСo в Європі, що найбільш динамічно розвивається, та забезпечувати подальше стале зростання усіх продуктових категорій компанії: напоїв, снеків, соків, молочної продукції та дитячого харчування. Моїм завданням буде також створення умов для подальшого професійного зростання нашої команди та можливості для співробітників усіх рівнів реалізувати свій лідерський потенціал. Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми будемо й надалі розвивати ініціативи компанії в аграрному секторі та сфері екології, включаючи питання пакування та водокористування, прагнучи бути кращою компанією для наших споживачів, бізнес-партнерів і суспільства в цілому»,прокоментував своє призначення Марек Томалак.

Мареку Томалаку 38 років, він народився в Канаді, отримав освіту в Німеччині та Польщі, має ступінь магістра економіки.

Ірина Козлова, яка раніше здійснювала керівництво PepsiCo Україна, отримала нове призначення в компанії PepsiCo і буде займатися розвитком сокового бізнесу компанії в рамках Східноєвропейського регіону.

Про компанію PepsiСo

Продукти компанії PepsiСo із задоволенням вживають близько мільярда разів на день більш ніж у 200 країнах. У 2018 році обсяг продажів PepsiСo становив більш як 64 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфелю, що включає продукцію Frito-Lay®, Gatorade®, Pepsi-Cola®, Quaker® і Tropicana®. Компанія випускає різноманітний асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, у тому числі 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

Керуючись принципом PepsiСo «Перемагати відповідально», ми прагнемо бути світовим лідером з виробництва готових до вживання продуктів харчування та напоїв. Принцип «Перемагати відповідально» відображає наше прагнення до сталого розвитку на ринку та впровадження цієї мети в усі аспекти бізнесу. Додаткова інформація – на сайті www.pepsico.com

Про PepsiСo в Україні

PepsiСo – один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

Контакти для ЗМІ:

Аліна Матківська

Керівник з корпоративних комунікацій

[email protected]

+38 (066) 268 44 20

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: