fbpx

МакДональдз – перша ресторанна компанія, яка встановила науково обґрунтовану ціль щодо скорочення викидів парникових газів

20/ 03/ 2018

МакДональдз має намір до 2030 року запобігти 150 млн тонн викидів парникових газів. Це дорівнює вилученню з дороги 32 млн легкових автомобілів на весь рік або висадженню 3,8 млрд дерев та вирощуванню їх протягом 10 років.

Оук Брук, штат Іллінойс. Корпорація МакДональдз оголошує нову стратегію щодо вирішення глобальних змін клімату, яка полягає у скороченні до 2030 року викидів парникових газів у всіх ресторанах та офісах МакДональдз на 36%, та серед постачальників – на 31% (на тонну продуктів харчування та упаковки) від рівня 2015 року. Ця комбінована ціль є науково обґрунтованою та затверджена ініціативою Science Based Targets (SBTi).

МакДональдз планує запобігти викиду в атмосферу 150 млн тонн парникових газів до 2030 року. Це еквівалентно вилученню з дороги 32 млн легкових автомобілів на весь рік або висадженню 3,8 млрд дерев та вирощуванню їх протягом 10 років. Ця мета дозволить мережі МакДональдз продовжувати розвиватися, не збільшуючи кількість викидів.

«Щоб створити краще майбутнє для нашої планети, ми всі повинні діяти. МакДональдз відіграє свою роль, встановивши цю амбіційну мету, спрямовану на скорочення викидів парникових газів, щоб вирішити проблему глобальної зміни клімату, – заявив Стів Істербрук, президент та генеральний директор МакДональдз. – Для досягнення цієї мети, ми вироблятимемо наші продукти з усією відповідальністю, сприятимемо використанню поновлюваних джерел енергії, зменшимо кількість відходів та збільшимо обсяги переробки».

Компанія МакДональдз здійснюватиме заходи в усьому ланцюгу постачання, офісах і ресторанах, щоб бути більш інноваційною та ефективною завдяки таким технологіям, як світлодіодне освітлення, енергоефективне кухонне обладнання, екологічно безпечна упаковка, повторна переробка в ресторанах, а також розвиток та підтримка сталого методу ведення сільського господарства. У співпраці з тисячами франчайзі, постачальниками і виробниками, МакДональдз зосередиться на сегментах бізнесу, які продукують найбільше викидів: виробництво яловичини, споживання енергії та джерела енергії в ресторані, упаковка та відходи. Разом ці сегменти становлять приблизно 64% загальних викидів МакДональдз.

Коментар генерального директора компанії МакДональдз в Україні, Гжегожа Хмелярського:

«Кожний ринок МакДональдз зацікавлений зробити максимальний внесок у досягнення поставлених цілей, адже проблема зміни клімату торкається усіх нас. В Україні ми почали діяти у напрямку зменшення викидів парникових газів ще декілька років тому, запроваджуючи у ресторанах енергоефективні технології. Це дозволило скоротити у закладах на 60% споживання газу для обігріву приміщень та електроенергії для забезпечення гарячого водопостачання. На 90% скорочено використання електроенергії для освітлення та викиди жиру від грилів та фритюрниць. На сьогодні наша мета – забезпечити цим обладнанням кожний МакДональдз в Україні. Щодо упаковки, ми вже використовуємо 100% паперової упаковки, виготовленої із сировини, сертифікованої Лісовою опікунською радою. Наші співробітники сортують для переробки картон та поліетиленову упаковку, в якій отримують інгредієнти від постачальників. У майбутньому ми реалізуємо ще багато інших ініціатив».

Коментар президента Фонду захисту навколишнього середовища (EDF) Фреда Круппа:

«Екологічний прогрес відбувається не просто так, це вимагає від усіх нас сміливого лідерства. Як один з найвідоміших брендів на планеті, МакДональдз має хороші лідерські позиції, і нова амбіційна кліматична мета компанії буде надихати на інновації, співпрацю та, що найважливіше, значне скорочення викидів парникових газів у рамках діяльності компанії по всьому світу та її постачальників».

Коментар президента та головного виконавчого директора Всесвітнього фонду дикої природи (WWF) у США Картера Робертса:

«Територія діяльності компанії МакДональдз охоплює всі частини світу. Їхня заява важлива, оскільки вона зобов’язує одну з найбільших світових компаній досягти значних скорочень викидів на основі науки в повному масштабі їхньої системи. Це також збігається з їх рішенням приєднатися до коаліції We Are Still In з тисячами інших компаній США. Хоча заходи приватного сектору не можуть повністю вирішити кліматичну кризу, яка загрожує нашій планеті, однак, такі важливі заяви, як ця, а також  такі коаліції, як ця, що працюють над кліматом разом, створюють імпульс і рухаються в напрямку рішень в тих масштабах, які нам потрібні в кінцевому підсумку».

***

Ініціатива  Science Based Targets initiative (SBTi) – це співпраця між Інститутом світових ресурсів (WRI), Всесвітнім фондом дикої природи (WWF), CDP (колишній Проект з розкриття інформації про викиди вуглецю) та Глобальним договором під егідою Організації Об’єднаних Націй. Ця ініціатива допомагає компаніям визначати, наскільки вони повинні скоротити викиди, щоб робити свій внесок для вирішення проблеми зміни клімату, пропорційно їхньому розміру.

Запуск науково обґрунтованої мети щодо зменшення викидів парникових газів є ще одним кроком на шляху компанії МакДональдз до значущих змін і використання її  Масштабу задля добра.

Нагадаємо, на початку 2018 року компанія МакДональд поставила нові цілі щодо упаковки та переробки сміття та зміцнила свою відданість підтримці сімей.

МакДональдз – світовий лідер у галузі громадського харчування. У більш ніж 120 країнах світу працює 37 тис. закладів МакДональдз, які щодня обслуговують 69 млн. людей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: