fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

МакДональдз оголосив глобальною метою підтримку сімей та підвищення уваги до Хеппі Міл

16/ 02/ 2018
  Компанія розширює свої зобов’язання у співпраці з  Альянсом за здорове покоління, оголосивши на 120 ринках  амбіційні цілі з розвитку меню «Хеппі Міл». Корпорація МакДональдз оголосила про розширення своїх зобов’язань перед сім’ями, підтримуючи довгостроковий план глобального розвитку, який полягає у зміні дитячих меню, доступі до читання та домозі сім’ям бути поруч завдякки Фундації Дім Рональда МакДональда. До 2022 р. МакДональдз покращить меню Хеппі Міл на 120 ринках: збалансує меню, спростить склад страв, продовжитьпрозоро надавати інформацію про поживну цінність та склад Хеппі Міл, посилить відповідальність у маркетингу для дітей, а також застосовуватиме інноваційні маркетингові інструменти, щоб сприяти вибору страв та напоїв, які містять рекомендовані групи продуктів. «Ми розуміємо, що, як один з найбільш відвідуваних ресторанів, ми маємо можливість підтримати сімї, продовжуючи робити свій внесок у покращення нашої їжі, підкреслюючи задоволення від читання та через Фундацію Дім Рональда МакДональда, допомагаючи тим, хто цього потребує», – сказав Стів Істербрук, президент і генеральний директор корпорації МакДональдз. У 2013 р. МакДональдз розпочав співпрацю з некомерційною організацією - Альянсом за здорове покоління («Здорове покоління») з метою розробити комплексний план для 20 основних ринків*, щоб зробити фрукти, овочі, молочні продукти низької жирності та воду більш доступними для клієнтів; і багато з цих ринків випереджують графік щодо цих зобовязань. Сьогодні компанія продовжує реалізовувати свої спільні зусилля зі «Здоровим поколінням», щоб встановити пять нових глобальних цілей щодо Хеппі Міл до 2022 р. Пропонувати збалансовані страви Відповідно до жорстких харчових критеріїв, що базуються на наукових даних та політиці щодо харчової цінності, до кінця 2022 р. щонайменше 50 % Хеппі Міл, зазначених у меню (панелі меню в ресторанах, екран попереднього замовлення в терміналах самообслуговування,  мобільні додатки для замовлень) на кожному ринку відповідатимуть новим харчовим критеріям мережі МакДональдз щодо Хеппі Міл: щонайбільше 600 калорій; 10% калорій становлять насичені жири; 650 мг натрію та 10 % калорій від додавання цукру. На сьогодні цим критеріям відповідають 28 % наборів Хеппі Міл на панелях меню на 20 осоновних ринках. Щоб досягнути мету у 50 % чи більше, на ринках буде додано нові позиції меню, переформульовано чи виключено позиції з розділу Хеппі Міл на панелі меню. «МакДональдз в Україні також має намір підтримувати ці цілі. Зокрема, вже зараз 33% наборів меню Хеппі Міл, які зображені на рекламних панелях у ресторанах, відповідають глобальним критеріям харчування. Ми продовжуємо вдосконалювати меню: у 2017 році ми запропонували у Хеппі Міл соки прямого віджиму, які не містять цукру, найближчим часом запропонуємо воду «Моршинська», - зазначив генеральний директор компанії МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський. Спростити інгредієнти Оскільки смаки та вимоги споживачів постійно розвиваються, ринки приділятимуть першочергову увагу Хеппі Міл, зменшуючи кількість інгредієнтів за рахунок усунення штучних ароматизаторів, штучних барвників, а також, де це можливо, зменшуватимуть вміст штучних консервантів. Забезпечити прозорість інформації про поживну цінність Хеппі Міл МакДональдз постійно докладає зусиль, щоб задовольнити побажання споживачів щодо легкого доступу до інформації про поживну цінність страв, зокрема Хеппі Міл, в меню на веб-сайтах МакДональдз і в мобільних додатках для замовлення(у країнах, де вони є). В Україні інформація про склад та харчову цінність усіх продуктів уже багато років доступна на нашому сайті та у кожному закладі МакДональдз. Ввідповідальність ринків У звязку з новими цілями, усі набори Хеппі Міл, які будуть зображені в рекламіі, відповідатимуть новим глобальним харчовим критеріям МакДональдз, а також продовжуватимуть відповідати місцевим/регіональним рекламним зобовязанням щодо маркетингових заходів, спрямованих на дітей. Використовувати інноваційний маркетинг для збільшення продажу в Хеппі Міл страв та напоїв, які містять рекомендовані групи продуктів Корпорація МакДональдз розуміє, що, враховуючи свої розміри та масштаб, вона може застосовувати інноваційний маркетинг, зокрема, упаковку та промо-акції, а також нові технології, такі як термінали самообслуговування та мобільні додатки, щоб сприяти збільшенню замовлень в Хеппі Міл, які містять фрукти, овочі, молочні продукти з низьким вмістом жирів, цільних злаків, корисних білків та води. «Із першого дня партнерства, було зрозуміло, що наша співпраця з МакДональдз може сприяти масштабним покращенням меню, які пропонують дітям в усьому світі», – розповів доктор Говелл Вехслер, головний виконавчий директор Альянсу за здорове покоління. «Нові цілі є значним прогресом, оскільки це вплине на зменшення кількості калорій, насичених жирів, солі та доданого цукру, які споживають діти в наборах Хеппі Міл, запропонованих на панелях меню, а також заохочуватиме споживання більшої кількості води. Це висока планка, і ми сподіваємося, що інші лідери індустрії будуть наслідувати цей приклад». Ці ініціативи стосуються ринків МакДональдз по всьому світу. Оцінювання  та звітування про досягнення здійснюватиметься на 20 основних ринках, що складають близько 85 % міжнародних продажів компанії. Компанія працюватиме зі «Здоровим поколінням» та незалежними зовішніми представниками, щоб щодва роки здійснювати оцінювання та звітувати про прогрес. Книжкова програма «Читачі Хеппі Міл» Корпорація МакДональдз також має намір використовувати свій масштаб, щоб заохотити сім’ї полюбити читання. З 2001 р. МакДональдз та франчайзі корпорації розповсюдили в Хеппі Міл більше 370 мільйонів книжок. Програма «Читачі Хеппі Міл» продовжує розширюватись, і до 2019 р. діти більш ніж на 100 ринках матимуть змогу обрати книжку чи іграшку в Хеппі Міл протягом всього року. Фундація Дім Рональда МакДональда Уже понад 40 років корпорація МакДональдз надає змогу сім’ям бути поруч, коли їх діти перебувають у лікарнях. МакДональдз був партнером-засновником благодійної Фундації Дім Рональда МакДональда і залишається відданим цій справі, залучаючи заклади МакДональдз до популяризації та збору коштів на підтримку розвитку Фундації.  Фундація дає можливість сім’ям бути поруч, коли їх діти перебувають у лікарнях, та турбується про сім’ї завдяки  роботі 364 Будинків Рональда МакДональда, 227 Сімейних кімнат та 49 Автомобілів допомоги Рональда МакДональда у 64 країнах та регіонах по всьому світу. Лише в минулому році Фундація надала допомогу та ресурси більш ніж пяти з половиною мільйонам дітей та родинам. У листопаді 2017 року у Львівському ОХМАТДИТі була відкрита перша Сімейна кімната Рональда МакДональда в Україні. На сьогодні вже близько 2,5 тис. сімей мали змогу відпочити та відновити сили у кімнаті. Щороку в українських закладах МакДональдз проходить благодійна програма «Долонька щастя», яка з 2016 року спрямована на підтримку діяльності Фундації Дім Рональда МакДональда. У 2017 році було зібрано 4 млн. грн. МакДональдз – світовий лідер у галузі громадського харчування. У більш ніж 100 країнах світу працює понад 37 000 ресторанів МакДональдз. Власниками та керівниками більш ніж 90% закладів МакДональдз по всьому світу є незалежні місцеві підприємці. Перший заклад МакДональдз в Україні було відкрито 24 травня 1997 у Києві.  МакДональдз – один із найбільших іноземних інвесторів в Україні: компанія вклала у розвиток мережі та інфраструктури близько 250 млн доларів. Сьогодні в компанії працює близько 7500 людей. Для більш детальної інформації, будь ласка, відвідайте наш сайт:  www.mcdonalds.ua. Читайте новини компанії у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/McDonaldsUA. Про Здорове покоління Альянс за здорове покоління надає дітям можливість розвивати здорові звички на все життя, створюючи належні умови розвитку, які забезпечують здоровий спосіб життя та сприяють йому. Робота Здорового покоління зі школами, спільнотами та компаніями допомогла більш ніж 25 мільйонам дітей у США. * 20 основних ринків: США, Канада, Бразилія, Аргентина, Великобританія, Франція, Германія, Австрія, Іспанія, Нідерланди, Італія, Польща, Швеція, Швейцарія, Росія, Гонконг, Китай, Японія, Тайвань та Австралія.

Компанія розширює свої зобов’язання у співпраці з  Альянсом за здорове покоління, оголосивши на 120 ринках  амбіційні цілі з розвитку меню «Хеппі Міл».

Корпорація МакДональдз оголосила про розширення своїх зобов’язань перед сім’ями, підтримуючи довгостроковий план глобального розвитку, який полягає у зміні дитячих меню, доступі до читання та домозі сім’ям бути поруч завдякки Фундації Дім Рональда МакДональда.

До 2022 р. МакДональдз покращить меню Хеппі Міл на 120 ринках: збалансує меню, спростить склад страв, продовжитьпрозоро надавати інформацію про поживну цінність та склад Хеппі Міл, посилить відповідальність у маркетингу для дітей, а також застосовуватиме інноваційні маркетингові інструменти, щоб сприяти вибору страв та напоїв, які містять рекомендовані групи продуктів.

«Ми розуміємо, що, як один з найбільш відвідуваних ресторанів, ми маємо можливість підтримати сім’ї, продовжуючи робити свій внесок у покращення нашої їжі, підкреслюючи задоволення від читання та через Фундацію Дім Рональда МакДональда, допомагаючи тим, хто цього потребує», – сказав Стів Істербрук, президент і генеральний директор корпорації МакДональдз.

У 2013 р. МакДональдз розпочав співпрацю з некомерційною організацією – Альянсом за здорове покоління («Здорове покоління») з метою розробити комплексний план для 20 основних ринків*, щоб зробити фрукти, овочі, молочні продукти низької жирності та воду більш доступними для клієнтів; і багато з цих ринків випереджують графік щодо цих зобов’язань.

Сьогодні компанія продовжує реалізовувати свої спільні зусилля зі «Здоровим поколінням», щоб встановити п’ять нових глобальних цілей щодо Хеппі Міл до 2022 р.

Пропонувати збалансовані страви

Відповідно до жорстких харчових критеріїв, що базуються на наукових даних та політиці щодо харчової цінності, до кінця 2022 р. щонайменше 50 % Хеппі Міл, зазначених у меню (панелі меню в ресторанах, екран попереднього замовлення в терміналах самообслуговування,  мобільні додатки для замовлень) на кожному ринку відповідатимуть новим харчовим критеріям мережі МакДональдз щодо Хеппі Міл: щонайбільше 600 калорій; 10% калорій становлять насичені жири; 650 мг натрію та 10 % калорій від додавання цукру.

На сьогодні цим критеріям відповідають 28 % наборів Хеппі Міл на панелях меню на 20 осоновних ринках. Щоб досягнути мету у 50 % чи більше, на ринках буде додано нові позиції меню, переформульовано чи виключено позиції з розділу Хеппі Міл на панелі меню.

«МакДональдз в Україні також має намір підтримувати ці цілі. Зокрема, вже зараз 33% наборів меню Хеппі Міл, які зображені на рекламних панелях у ресторанах, відповідають глобальним критеріям харчування. Ми продовжуємо вдосконалювати меню: у 2017 році ми запропонували у Хеппі Міл соки прямого віджиму, які не містять цукру, найближчим часом запропонуємо воду «Моршинська», – зазначив генеральний директор компанії МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський.

Спростити інгредієнти

Оскільки смаки та вимоги споживачів постійно розвиваються, ринки приділятимуть першочергову увагу Хеппі Міл, зменшуючи кількість інгредієнтів за рахунок усунення штучних ароматизаторів, штучних барвників, а також, де це можливо, зменшуватимуть вміст штучних консервантів.

Забезпечити прозорість інформації про поживну цінність Хеппі Міл

МакДональдз постійно докладає зусиль, щоб задовольнити побажання споживачів щодо легкого доступу до інформації про поживну цінність страв, зокрема Хеппі Міл, в меню на веб-сайтах МакДональдз і в мобільних додатках для замовлення(у країнах, де вони є).

В Україні інформація про склад та харчову цінність усіх продуктів уже багато років доступна на нашому сайті та у кожному закладі МакДональдз.

Ввідповідальність ринків

У зв’язку з новими цілями, усі набори Хеппі Міл, які будуть зображені в рекламіі, відповідатимуть новим глобальним харчовим критеріям МакДональдз, а також продовжуватимуть відповідати місцевим/регіональним рекламним зобов’язанням щодо маркетингових заходів, спрямованих на дітей.

Використовувати інноваційний маркетинг для збільшення продажу в Хеппі Міл страв та напоїв, які містять рекомендовані групи продуктів

Корпорація МакДональдз розуміє, що, враховуючи свої розміри та масштаб, вона може застосовувати інноваційний маркетинг, зокрема, упаковку та промо-акції, а також нові технології, такі як термінали самообслуговування та мобільні додатки, щоб сприяти збільшенню замовлень в Хеппі Міл, які містять фрукти, овочі, молочні продукти з низьким вмістом жирів, цільних злаків, корисних білків та води.

«Із першого дня партнерства, було зрозуміло, що наша співпраця з МакДональдз може сприяти масштабним покращенням меню, які пропонують дітям в усьому світі», – розповів доктор Говелл Вехслер, головний виконавчий директор Альянсу за здорове покоління. «Нові цілі є значним прогресом, оскільки це вплине на зменшення кількості калорій, насичених жирів, солі та доданого цукру, які споживають діти в наборах Хеппі Міл, запропонованих на панелях меню, а також заохочуватиме споживання більшої кількості води. Це висока планка, і ми сподіваємося, що інші лідери індустрії будуть наслідувати цей приклад».

Ці ініціативи стосуються ринків МакДональдз по всьому світу. Оцінювання  та звітування про досягнення здійснюватиметься на 20 основних ринках, що складають близько 85 % міжнародних продажів компанії. Компанія працюватиме зі «Здоровим поколінням» та незалежними зовішніми представниками, щоб щодва роки здійснювати оцінювання та звітувати про прогрес.

Книжкова програма «Читачі Хеппі Міл»

Корпорація МакДональдз також має намір використовувати свій масштаб, щоб заохотити сім’ї полюбити читання. З 2001 р. МакДональдз та франчайзі корпорації розповсюдили в Хеппі Міл більше 370 мільйонів книжок. Програма «Читачі Хеппі Міл» продовжує розширюватись, і до 2019 р. діти більш ніж на 100 ринках матимуть змогу обрати книжку чи іграшку в Хеппі Міл протягом всього року.

Фундація Дім Рональда МакДональда

Уже понад 40 років корпорація МакДональдз надає змогу сім’ям бути поруч, коли їх діти перебувають у лікарнях. МакДональдз був партнером-засновником благодійної Фундації Дім Рональда МакДональда і залишається відданим цій справі, залучаючи заклади МакДональдз до популяризації та збору коштів на підтримку розвитку Фундації.  Фундація дає можливість сім’ям бути поруч, коли їх діти перебувають у лікарнях, та турбується про сім’ї завдяки  роботі 364 Будинків Рональда МакДональда, 227 Сімейних кімнат та 49 Автомобілів допомоги Рональда МакДональда у 64 країнах та регіонах по всьому світу. Лише в минулому році Фундація надала допомогу та ресурси більш ніж п’яти з половиною мільйонам дітей та родинам.

У листопаді 2017 року у Львівському ОХМАТДИТі була відкрита перша Сімейна кімната Рональда МакДональда в Україні. На сьогодні вже близько 2,5 тис. сімей мали змогу відпочити та відновити сили у кімнаті.

Щороку в українських закладах МакДональдз проходить благодійна програма «Долонька щастя», яка з 2016 року спрямована на підтримку діяльності Фундації Дім Рональда МакДональда. У 2017 році було зібрано 4 млн. грн.

МакДональдз – світовий лідер у галузі громадського харчування. У більш ніж 100 країнах світу працює понад 37 000 ресторанів МакДональдз. Власниками та керівниками більш ніж 90% закладів МакДональдз по всьому світу є незалежні місцеві підприємці.

Перший заклад МакДональдз в Україні було відкрито 24 травня 1997 у Києві.  МакДональдз – один із найбільших іноземних інвесторів в Україні: компанія вклала у розвиток мережі та інфраструктури близько 250 млн доларів. Сьогодні в компанії працює близько 7500 людей.

Для більш детальної інформації, будь ласка, відвідайте наш сайт:  www.mcdonalds.ua. Читайте новини компанії у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/McDonaldsUA.

Про Здорове покоління

Альянс за здорове покоління надає дітям можливість розвивати здорові звички на все життя, створюючи належні умови розвитку, які забезпечують здоровий спосіб життя та сприяють йому. Робота Здорового покоління зі школами, спільнотами та компаніями допомогла більш ніж 25 мільйонам дітей у США.

* 20 основних ринків: США, Канада, Бразилія, Аргентина, Великобританія, Франція, Германія, Австрія, Іспанія, Нідерланди, Італія, Польща, Швеція, Швейцарія, Росія, Гонконг, Китай, Японія, Тайвань та Австралія.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: