fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Майбутнє маркетингової та PR освіти: діалог бізнесу та НАУКМА

30/ 05/ 2025
  29 травня відбувся захід у форматі круглого столу Комітету з маркетингу та комунікацій Європейської Бізнес Асоціації з представниками Національного університету «Києво-Могилянська академія». Зустріч була присвячена обговоренню сучасного стану комунікаційної та маркетингової освіти в Україні, а також потенційних форматів співпраці між академічним середовищем та бізнесом. Катерина Пічик, кандидатка економічних наук, доцентка та завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом у НаУКМА, презентувала підходи університету до підготовки майбутніх фахівців. За її словами, Університет готує не просто спеціалістів, а активних творців змін завдяки проєктному навчанню, роботі з реальними бізнес-кейсами, розвитку soft skills та цифрових компетенцій. Катерина також підкреслила важливість постійної взаємодії з бізнесом – через гостьові лекції, участь компаній у конкурсах студентських робіт та залученість до діалогу щодо актуальних потреб ринку. Дмитро Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач кафедри зв’язків з громадськістю, гарант освітньо-професійної програми “Зв’язки з громадськістю” в НАУКМА, зосередився у своєму виступі на розвитку PR-освіти в Україні. Він наголосив, що головна цінність освітнього процесу – не просто передати знання, а навчити студентів самостійно орієнтуватися в комунікаційних інструментах та критично мислити. За словами Дмитра, в Могилянці активно впроваджують сучасні інструменти й формати, аби освіта не відставала від ринку. Зустріч стала майданчиком для діалогу про шляхи взаємодії між бізнесом і університетом. Учасники обговорили потенційні формати співпраці, які дозволять краще підготувати майбутніх спеціалістів до викликів та очікувань ринку. Також зачепили питання про те, що може зробити університет та бізнес вже сьогодні, аби скоротити період адаптації студентів при працевлаштуванні. Щиро дякуємо спікерам за цінні інсайти, а всім учасникам – за активну дискусію та зацікавленість у розвитку якісної маркетингової та PR освіти в Україні!
01/

29 травня відбувся захід у форматі круглого столу Комітету з маркетингу та комунікацій Європейської Бізнес Асоціації з представниками Національного університету «Києво-Могилянська академія». Зустріч була присвячена обговоренню сучасного стану комунікаційної та маркетингової освіти в Україні, а також потенційних форматів співпраці між академічним середовищем та бізнесом.

Катерина Пічик, кандидатка економічних наук, доцентка та завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом у НаУКМА, презентувала підходи університету до підготовки майбутніх фахівців. За її словами, Університет готує не просто спеціалістів, а активних творців змін завдяки проєктному навчанню, роботі з реальними бізнес-кейсами, розвитку soft skills та цифрових компетенцій. Катерина також підкреслила важливість постійної взаємодії з бізнесом – через гостьові лекції, участь компаній у конкурсах студентських робіт та залученість до діалогу щодо актуальних потреб ринку.

Дмитро Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач кафедри зв’язків з громадськістю, гарант освітньо-професійної програми “Зв’язки з громадськістю” в НАУКМА, зосередився у своєму виступі на розвитку PR-освіти в Україні. Він наголосив, що головна цінність освітнього процесу – не просто передати знання, а навчити студентів самостійно орієнтуватися в комунікаційних інструментах та критично мислити. За словами Дмитра, в Могилянці активно впроваджують сучасні інструменти й формати, аби освіта не відставала від ринку.

Зустріч стала майданчиком для діалогу про шляхи взаємодії між бізнесом і університетом. Учасники обговорили потенційні формати співпраці, які дозволять краще підготувати майбутніх спеціалістів до викликів та очікувань ринку. Також зачепили питання про те, що може зробити університет та бізнес вже сьогодні, аби скоротити період адаптації студентів при працевлаштуванні.

Щиро дякуємо спікерам за цінні інсайти, а всім учасникам – за активну дискусію та зацікавленість у розвитку якісної маркетингової та PR освіти в Україні!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: