fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Львів – Western EBA PR Hub. Кейси та дискусії

03/ 04/ 2019
    3 квітня в затишку кав’ярні “Горіховий дім” любителі піару обговорювали живі кейси та вели дискусії щодо синергії юридичної та комунікаційної команд у випадку репутаційної кризи: Підсумовуючи зустріч, ділимося узагальненими першими кроками протидії такій кризі: Не панікуйте, вдихніть-видихніть і не спішіть реагувати. Уникайте необдуманих кроків. Скрін-шот чи відеозапис екрану – не доказ. Оперативно звяжіться з Вашим юристом, щоб він максимально належним чином зафіксував поширену інформацію. Для оцінки масштабів ситуації та потенційних ризиків (репутаційних/юридичних), оперативно зробіть зустріч чи спільний дзвінок з керівниками, юристами, піарниками, службою безпеки (якщо є внутрішня), підрядниками по піару (якщо є) та іншими колегами за потреби. Подумайте про мету, виконавців, кінцеві причини поширення неправдивої інформації та направте цілеспрямовані дії на усунення першопричини.  Оцініть максимальні і мінімальні юридичні та PR ризики. Підготуйте офіційну позицію компанії щодо ситуації та план реагування, який буде складатися з юридичних та PR заходів. Надайте офіційну позицію. Не говоріть неправди, не обіцяйте зайвого. За необхідності, регулярно інформуйте всіх про хід справи (в тому числі власний персонал). Дякуємо Олегу Кириєвському, партнеру “Advice Group” та Віктору Гальчинському, керівнику прес-служби “KredoBank” за експертність та представлені кейси! За гостинність – “Горіховому дому”. #WEPR
01/

 

3 квітня в затишку кав’ярні “Горіховий дім” любителі піару обговорювали живі кейси та вели дискусії щодо синергії юридичної та комунікаційної команд у випадку репутаційної кризи:

Підсумовуючи зустріч, ділимося узагальненими першими кроками протидії такій кризі:

  1. Не панікуйте, вдихніть-видихніть і не спішіть реагувати. Уникайте необдуманих кроків.
  2. Скрін-шот чи відеозапис екрану – не доказ. Оперативно зв’яжіться з Вашим юристом, щоб він максимально належним чином зафіксував поширену інформацію.
  3. Для оцінки масштабів ситуації та потенційних ризиків (репутаційних/юридичних), оперативно зробіть зустріч чи спільний дзвінок з керівниками, юристами, піарниками, службою безпеки (якщо є внутрішня), підрядниками по піару (якщо є) та іншими колегами за потреби.
  4. Подумайте про мету, виконавців, кінцеві причини поширення неправдивої інформації та направте цілеспрямовані дії на усунення першопричини. 
  5. Оцініть максимальні і мінімальні юридичні та PR ризики.
  6. Підготуйте офіційну позицію компанії щодо ситуації та план реагування, який буде складатися з юридичних та PR заходів.
  7. Надайте офіційну позицію. Не говоріть неправди, не обіцяйте зайвого. За необхідності, регулярно інформуйте всіх про хід справи (в тому числі власний персонал).

Дякуємо Олегу Кириєвському, партнеру “Advice Group” та Віктору Гальчинському, керівнику прес-служби “KredoBank” за експертність та представлені кейси! За гостинність – “Горіховому дому”.

#WEPR

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: