fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістика важкої ваги

21/ 07/ 2023
  Організація перевезень проєктних вантажів, таких як негабаритні та важкі, вимагає детального планування кожного етапу доставки відповідно до ноу-хау та вимог замовника. Підготовка до старту проєкту – тривалий процес, адже окрім надання послуги з організації перевезення спеціальним транспортом, логістична компанія несе відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства та безпеку на кожному етапі реалізації. Управління проєктами в логістиці повязане з розвитком міжнародних компаній, глобалізацією та адаптацією ланцюгів постачань. Комплекс Olefin III є найбільшою інвестицією на європейському нафтохімічному ринку за останні 20 років і ключовим проєктом PKN Orlen, який був доручений консорціуму Hyundai Engineering і Técnicas Reunidas. Збільшення нафтохімічного виробництва передбачає зниження CO2 на тонну продукту на 30%. Продукція, яка буде створена після 2025 року, використовуватиметься у виробництві автозапчастин, побутової техніки та засобів гігієни. Розширення території комплексу на площу, що дорівнює площі 140 футбольних полів, є частиною стратегічної програми розвитку нафтохімічної галузі. Початок виробництва заплановано на 2025 рік, а до 2050 очікуваний приріст високорентабельної нафтохімії має досягти 80%. Велетень на обрії. AsstrA-Associated Traffic AG вже багато років спеціалізується на перевезенні негабаритних вантажів і контейнерів. Завдяки досвіду та постійному контракту на обслуговування інвестицій комплексу Olefin, клієнт довірив команді AsstrA завантаження та розвантаження найбільших та найважчих вантажів, що перевозився річкою Вісла. Промивну башту висотою 94,42 м, що відповідає 10-поверховому будинку, і вагою 827 тонн, що приблизно дорівнює вазі 1 000 легкових автомобілів, транспортували з портів Більбао та Хіхон в Іспанії до порту Гданська в Польщі. «Над цим проєктом працюємо протягом довгого часу. Ми перевозимо стандартні та спеціалізовані контейнери типу flat rack та open top, а також стандартні та нестандартні вантажі автомобільним транспортом, в тому числі спеціалізованими напівпричепами з низьким ліжком. Тішуся, що клієнт залишився задоволений реалізацією попередніх проєктів і в рамках співпраці також довірив нам перевезення з Іспанії до Польщі найбільшого елемента, що був перевезений в рамах цього проєкту. Ми виконували вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою двох суднових кранів вантажністю 1500 тонн кожен», – ділиться Януш Булінський, керівник відділу морських та проєтних перевезень AsstrA. Для реалізації даного сервісу AsstrA зафрахтувала судно у спеціалізованого судновласника, Jumbo Shipping. Можливості польських портів обмежені, оскільки вони обробляють лише вантажі, що не перевищують 300 тонн, тому судно потрібно було обладнати кранами відповідної вантажності. Доставка зайняла 5 днів. «Обмежений час на виконання замовлення став особливим викликом. Нам довелося розвантажити всі товари за один день, щоб уникнути затримок. Попри погіршення погоди, роботи почалися о 09:00 і закінчилися о 19:45 того ж дня», – додає Патрік Річардсон, глобальний керівник відділу розвитку проєктної логістики в AsstrA. Просто до берега. Місце розвантаження – Вугільний пірс у Гданську – було обрано через його близькість до гирла річки Вісла та наявність місця для такого типу перевантажувальних операцій. Через відсутність експорту вугілля та зупинку термінала це виявилося ідеальним рішенням. Після перевантаження на спеціально підготовлену річкову баржу вантаж попрямував до Плоцька. «Завдяки координації офісів в Іспанії, Великій Британії та Польщі ми виправдали очікування клієнта в доставці цього рекордного для історії польського транспорту вантажу. Бути надійним партнером у глобальному секторі управління логістикою проєктів є частиною нашої місії. Транспортні послуги підлягають географічній, політичній та екологічній оцінці, а також аналізу витрат», – додає Януш Булінський. Джерело: asstra.com.ua

Організація перевезень проєктних вантажів, таких як негабаритні та важкі, вимагає детального планування кожного етапу доставки відповідно до ноу-хау та вимог замовника. Підготовка до старту проєкту – тривалий процес, адже окрім надання послуги з організації перевезення спеціальним транспортом, логістична компанія несе відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства та безпеку на кожному етапі реалізації. Управління проєктами в логістиці пов’язане з розвитком міжнародних компаній, глобалізацією та адаптацією ланцюгів постачань.

Комплекс Olefin III є найбільшою інвестицією на європейському нафтохімічному ринку за останні 20 років і ключовим проєктом PKN Orlen, який був доручений консорціуму Hyundai Engineering і Técnicas Reunidas. Збільшення нафтохімічного виробництва передбачає зниження CO2 на тонну продукту на 30%. Продукція, яка буде створена після 2025 року, використовуватиметься у виробництві автозапчастин, побутової техніки та засобів гігієни. Розширення території комплексу на площу, що дорівнює площі 140 футбольних полів, є частиною стратегічної програми розвитку нафтохімічної галузі. Початок виробництва заплановано на 2025 рік, а до 2050 очікуваний приріст високорентабельної нафтохімії має досягти 80%.

Велетень на обрії

AsstrA-Associated Traffic AG вже багато років спеціалізується на перевезенні негабаритних вантажів і контейнерів. Завдяки досвіду та постійному контракту на обслуговування інвестицій комплексу Olefin, клієнт довірив команді AsstrA завантаження та розвантаження найбільших та найважчих вантажів, що перевозився річкою Вісла. Промивну башту висотою 94,42 м, що відповідає 10-поверховому будинку, і вагою 827 тонн, що приблизно дорівнює вазі 1 000 легкових автомобілів, транспортували з портів Більбао та Хіхон в Іспанії до порту Гданська в Польщі.

«Над цим проєктом працюємо протягом довгого часу. Ми перевозимо стандартні та спеціалізовані контейнери типу flat rack та open top, а також стандартні та нестандартні вантажі автомобільним транспортом, в тому числі спеціалізованими напівпричепами з низьким ліжком. Тішуся, що клієнт залишився задоволений реалізацією попередніх проєктів і в рамках співпраці також довірив нам перевезення з Іспанії до Польщі найбільшого елемента, що був перевезений в рамах цього проєкту. Ми виконували вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою двох суднових кранів вантажністю 1500 тонн кожен», – ділиться Януш Булінський, керівник відділу морських та проєтних перевезень AsstrA.

Для реалізації даного сервісу AsstrA зафрахтувала судно у спеціалізованого судновласника, Jumbo Shipping. Можливості польських портів обмежені, оскільки вони обробляють лише вантажі, що не перевищують 300 тонн, тому судно потрібно було обладнати кранами відповідної вантажності. Доставка зайняла 5 днів.

«Обмежений час на виконання замовлення став особливим викликом. Нам довелося розвантажити всі товари за один день, щоб уникнути затримок. Попри погіршення погоди, роботи почалися о 09:00 і закінчилися о 19:45 того ж дня», – додає Патрік Річардсон, глобальний керівник відділу розвитку проєктної логістики в AsstrA.

Просто до берега

Місце розвантаження – Вугільний пірс у Гданську – було обрано через його близькість до гирла річки Вісла та наявність місця для такого типу перевантажувальних операцій. Через відсутність експорту вугілля та зупинку термінала це виявилося ідеальним рішенням. Після перевантаження на спеціально підготовлену річкову баржу вантаж попрямував до Плоцька.

«Завдяки координації офісів в Іспанії, Великій Британії та Польщі ми виправдали очікування клієнта в доставці цього рекордного для історії польського транспорту вантажу. Бути надійним партнером у глобальному секторі управління логістикою проєктів є частиною нашої місії. Транспортні послуги підлягають географічній, політичній та екологічній оцінці, а також аналізу витрат», – додає Януш Булінський.

Джерело: asstra.com.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: